AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Så en leilighet som er kjempefin, men bod og vaskerom i ett. Kan ikke se for meg å oppbevare klær, julepynt og diverse på vaskerom hvor klær skal henge til tørk osv? Tanker? Anonymkode: 75280...2a2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Ser ikke helt hvorfor det skal være et problem? Anonymkode: 40d34...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ser ikke helt hvorfor det skal være et problem? Anonymkode: 40d34...a0a Enig. Jeg har de siste 15 åra bare bodd i leiligheter uten vaskerom, bare en vaskemaskin på lite bad og så må klær tørkes i stua, soverom eller ute når vær tillater. Så bare det å ha et eget vaskerom med plass til både tørking av klær og hylle til oppbevaring er skikkelig luksus! Kjøp hyller og bokser til oppbevaring på en vegg, blir bra det. Anonymkode: 996be...747 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg har de siste 15 åra bare bodd i leiligheter uten vaskerom, bare en vaskemaskin på lite bad og så må klær tørkes i stua, soverom eller ute når vær tillater. Så bare det å ha et eget vaskerom med plass til både tørking av klær og hylle til oppbevaring er skikkelig luksus! Kjøp hyller og bokser til oppbevaring på en vegg, blir bra det. Anonymkode: 996be...747 Ville heller hatt vaskemaskin på badet, og en bod, enn vaskerom/bod i ett. Kan bli litt fukt på vaskerom er det jeg tenker, men det ventileres vel bort Anonymkode: 75280...2a2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Med andre ord er eneste oppbevaringssted i leiligheten på vsskerommet. Anonymkode: 75280...2a2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: Med andre ord er eneste oppbevaringssted i leiligheten på vsskerommet. Anonymkode: 75280...2a2 Jeg synes allikevel det er ganske luksus og ikke tenkt på det som et problem vi bor en familie i leilighet uten innvendig bod eller vaskerom i det hele tatt, eneste bod er i kjeller. Det er da ganske luksus i en leilighet å ha både innvendig bod og vaskerom og bad! Hvor mange skal bo der? Er det noe utvendig/kjeller/loftsbod/garasje i tillegg? Og er det balkong? Kan du evnt ha plass til vaskemaskin på bad? Anonymkode: 996be...747 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 Det følger en uisolert utebod til leiligheten også. Hva kan lagres der? Sykler og bildekk ser jeg for meg. Klær, julepynt og diverse kan vel bli ødelagt? Det er flisvegger på vaskerommet/boden. Hvordan er det lurest å henge opp hyller da? Anonymkode: 75280...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå