Gå til innhold

Kroppsform småbarn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på dette med kroppsform osv.. Jeg har ei datter som er 3,5. Hun har alltid fulgt kurven sin. Frem til i våres har hun hatt en liten mage som mange småbarn har. Men nå er hun altså helt flat. 

Og jeg lurer på, er det vanlig så tidlig? At man drar seg litt og ikke er så "baby" lenger? Hun spiser som normalt, men litt mindre når det er varmt naturligvis, da hun helst vil ha friske frukter og grønnsaker. 

Hun er slett ikke for tynn, og langt ifra stor, jeg bare la så merke til at den lille magen hun hadde er blitt så flat.. Så redd hun skal sulte.

Anonymkode: 0d06f...3a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. De strekker seg og mister toddlermagen i den alderen. Så lenge hun ellers er frisk og utvikler seg normalt, og ikke plutselig spiser markant mindre, er det ingen grunn til bekymring. ❤

Men det er jammen litt trist når man må innse at baby ikke er baby lenger.. ❤❤❤

Anonymkode: 021b3...40c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Frukt heter det.

Anonymkode: fc068...146

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt. De strekker seg og mister toddlermagen i den alderen. Så lenge hun ellers er frisk og utvikler seg normalt, og ikke plutselig spiser markant mindre, er det ingen grunn til bekymring. ❤

Men det er jammen litt trist når man må innse at baby ikke er baby lenger.. ❤❤❤

Anonymkode: 021b3...40c

Du sier noe♥️ godt det er normalt ihvertfall, ingenting er jo forandret noe særlig 😊 

Hun kan ikke være baby for alltid❤️

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frukt heter det.

Anonymkode: fc068...146

Du har kanskje rett, beklager hvis det plaget deg! Jeg trodde virkelig ordet "frukter" kunne bli brukt i denne sammenhengen. Jeg sjekket ordboka, og man kan bruke dette type flertallet når man snakker om feks havets frukter.. Ikke frukt generelt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2020 den 10.16, AnonymBruker skrev:

Du sier noe♥️ godt det er normalt ihvertfall, ingenting er jo forandret noe særlig 😊 

Hun kan ikke være baby for alltid❤️

Du har kanskje rett, beklager hvis det plaget deg! Jeg trodde virkelig ordet "frukter" kunne bli brukt i denne sammenhengen. Jeg sjekket ordboka, og man kan bruke dette type flertallet når man snakker om feks havets frukter.. Ikke frukt generelt. 

Jeg sier ofte frukter, er vel ingenting galt med det :) 
Personen som svarte deg kjeder seg nok på sommerferie. 

Anonymkode: dfd54...907

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min på 3 år har mistet den magen ganske nylig. Han har strekt seg mye. Ser mer ut som en liten gutt nå. Bruker 104 i str

Ganske normalt 😊👍

Anonymkode: fecbc...3e6

AnonymBruker
Skrevet

Min 4-åring har også mistet magen. Fylte akkurat 4.

Strukket seg litt og fått flat mage. Bittelitt bollekinn igjen. Ikke baby lenger nei 💕

Anonymkode: 997b6...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...