AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Sist ubeskyttet samleie var i Mai, (kort tid før fruktbar) etter det har mens vært helt tullete og annerledes.. Den har vært 10-13 dager for sen, ikke blødd mye(pleier å blø VELDIG mye), pleier og ha ekstreme smerter, men ikke nå.... Hatt en del tegn, men fikk negative tester.. Kan være de ble tatt for tidlig.. Mens har som sagt vært veldig forsinket etter mai, og jeg har pleid og ha regelmessig... Er også en del kvalm, til og med i bil blir jeg ekstremt fort kvalm.. Jeg pleier ikke det da jeg sitter fremme, kun bak, men nå er jeg mye kvalm fremme også. Har hatt en del smerter i magen på sidene, helt nederst og ved navlen.. Spiser mye, og fått mye blåmerker helt plutselig🤨 Er veldig oppblåst også, og hatt diarè til tider. Hatt en del hodeverk. I følge graviditets appen skulle jeg vært 11+3 nå, om jeg hadde blitt gravid da.. Tok tester nok så fort, og ikke tatt siden da jeg tror de blir negative.. 😫 Leste litt istad på og være gravid samtidig som å ha mensen.. Da stod det at man kunne få inntil 3 mens, men at de ofte kom for tidlig eller for sent og at man enten blødde mye eller mindre.. Min er alt for sen og blør mye mindre + lite smerter.. Jeg har ofte vært sengeliggende da jeg har mens pga smerter... Anonymkode: e6c4e...356
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Det eneste du kan gjøre er å ta en ny test 😊 Anonymkode: 8f010...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 TS’ Vil legge til at i midten av juni kunne jeg skimte litt blod på papiret, men var ikke mer enn det.. Anonymkode: e6c4e...356
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Dette burde da ikke være noe å lure på, ta en test så er du sikker. Anonymkode: db8f1...25a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Jeg tror det er lite sannsynlig at du er gravid, basert på det du forteller her og i de mange andre trådene du har laget siden mai. Men du er tydeligvis usikker, og den eneste måten å få tanken ut av verden på er å faktisk ta en test. Så det syns jeg faktisk du skal gjøre. Anonymkode: cdcee...807 1
HopelessFear Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 Ville tatt en test, om den er negativ ville jeg kontaktet lege. Det høres ut som noe er i gjæret så det burde bli sjekket opp så det ikke er en form for sykdom e.l.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 Ta en test få det ut av systemet en gang for alle. Anonymkode: 7ae78...0fe
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 3 hours ago, HopelessFear said: Ville tatt en test, om den er negativ ville jeg kontaktet lege. Det høres ut som noe er i gjæret så det burde bli sjekket opp så det ikke er en form for sykdom e.l. TS har skrevet i tidligere tråder at hun har fått påvist PCOS, så det er mest sannsynlig årsaken til uregelmessige sykluser. Men om man fremdeles går og lurer tror jeg det er like greit å ta en (siste!) test og slå seg til ro en gang for alle. Anonymkode: cdcee...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå