Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på p-piller siden 2012 med et 1,5 års avbrekk med mini spiral for ca 2-3 år siden.

Hadde faste sykluser på 32 dager før jeg begynte på pillen. På pillen hadde jeg 28 dagers syklus. 

Er nå sluttet på pillen med ønske om å bli gravid. Tok siste pillen 28. Juni og uken etter var den vanlige pillefri uken med blødning. 6 juli var altså min første skikkelige pillefri dag. 

Kan jeg bli gravid nå, eller må jeg ha "min" mensen først før det kan begynne å klaffe? 

Hvor lang tid gikk det for dere før første mens etter ppille slutt? Var tiden til da lik som på pillen eller før pillen? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2 dager, lik som på pillen 

Anonymkode: 57752...c80

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke mens eller bortfallsblødning etter ppilleslutt, fikk eggløsning ca 2 uker etterpå og ble gravid, begge gangene jeg slutta :)

Anonymkode: dfa07...ed2

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ikke mens eller bortfallsblødning etter ppilleslutt, fikk eggløsning ca 2 uker etterpå og ble gravid, begge gangene jeg slutta :)

Anonymkode: dfa07...ed2

Så gøy, så da er det i teorien sjangs for at det kan klaffe allerede rundt denne uken 🥰 

Får vente i spenning på mens eller ikke kommende mens.. Hadde veldig stabil syklus både før pillen og med spiral. Håper det fortsetter nå! Spennende tider! 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg fikk mensen 2 dager etter jeg slutta på p-piller, eller er usikker på om det var mensen fordi den var skikkelig unormal og rar. Jeg gikk på p-piller i 4-5 måneder før jeg slutta ordentlig på slutten av juli.

Anonymkode: 4f38a...8c4

Skrevet

Jeg fikk 3 uker etter slutt etter å ha brukt i 12 år, altså 1 uke for tidlig, men så har syklus vært stabil etterpå 

Anonymkode: 2403c...500

Skrevet

Fikk første mens etter pilleslutt 29 dager etter. Og merket eggløsning på dag 15 ved litt blod, smerter og annerledes utflod. Så du kan fint bli det «samme» mnd som du slutter på p-pilla. 

Skrevet

Fikk en bortfallsblødning uka etter pilleslutt. Har nå en merkelig syklus med 3 mnd mellom hver mens... 

Anonymkode: 40567...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...