AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Jeg driver å tester ut et super sunt egenkomponert kosthold etter at jeg sluttet og røyke. (Trener også, men alltid gjort) en dags meny kan se sånn her ut: Frokost: smoothie av 100g advokado, 100g banan, 100g spinat og 2 dl soyamelk. Lunch: 2 knekkebrød med 110g makrell i tomat eller havregrøt med soyamelk og chiafrø. Eller to knekkebrød med kokt egg. Middag: 1 stk laksefilet med gulrotpure og brokkoli eller 200g kyllingfillet med fiber-ris og brokkoli. (Forskjellige variasjoner med litt fiber pasta og andre grønnssker osv), Eller stekte egg med tomatbønner. Eller noe med karbonadedeig. Kvelds: smoothie av blåbær, bringebær, banan, acai bær, linfrø, vaniljekesam og chiafrø. Tar også c og d vitamin hver morgen. Drikker mye grønn te og sitronvann. Vil dette gjøre noe med hud, hår og kroppen ? Anonymkode: 9ac1c...42e
Meridian Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Oh yeah! Du kommer til å merke positiv forskjellig! Vil anbefale deg å lese om medical medium anthony william og alle bøkene hans som handler om hvordan spise og drikke rett. Mye god og sunn mat! Du er iallefall på riktig vei innen kostholdet ditt, og gratulerer så mye med røykeslutt - sikkert like ille som å slutte med søtsaker! 1
Meridian Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Du kan forresten følge han på Facebook og Instagram. 👌
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 10 minutter siden, Bølle skrev: Du kan forresten følge han på Facebook og Instagram. 👌 Takk for tips! Skal følge han Anonymkode: 9ac1c...42e
Meridian Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Skal følge han Anonymkode: 9ac1c...42e Sitronvann og den sellerijuicen hans er bare helt fantastisk. Bare synd det er litt dyrt å kjøpe økologisk stangselleri, men det er verdt det. Eventuelt om du finner norsk stangselleri. 👌
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 1 minutt siden, Bølle skrev: Sitronvann og den sellerijuicen hans er bare helt fantastisk. Bare synd det er litt dyrt å kjøpe økologisk stangselleri, men det er verdt det. Eventuelt om du finner norsk stangselleri. 👌 Kan jo plante selv ? Tenkte å fikse et drivhus i hagen🤪 har så enorm hage.. må fylle den opp med noe Anonymkode: 9ac1c...42e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 Ingen enkeltmatvarer, og ingenting du spiser på én dag, gjør noe med hud, hår og kropp. Et kosthold er hva du spiser over tid. Men dette opplegget vil helt sikkert gjøre noe med hodet ditt, du kommer til å bli enda mer stressa, matlei, forvirret og lettpåvirkelig enn du er nå. Beklager, jeg vet ikke om noen annen måte å si det på. Et sunt kosthold er variert og balansert, og du kan spise det du liker. Det er viktig at du spiser noe du liker, ellers vil du ikke holde deg til det, og da er det ikke et kosthold, men en dagsmeny, som, som nevnt, ikke har et fnugg av betydning i det lange løp, og som nevnt, det er det lange løp som betyr noe. Anonymkode: b6ce8...b03 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 Hvorfor har folk begynt å drikke all maten sin? Hva skjedde med å spise den? Anonymkode: 707e0...2e4 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #9 Skrevet 16. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen enkeltmatvarer, og ingenting du spiser på én dag, gjør noe med hud, hår og kropp. Et kosthold er hva du spiser over tid. Men dette opplegget vil helt sikkert gjøre noe med hodet ditt, du kommer til å bli enda mer stressa, matlei, forvirret og lettpåvirkelig enn du er nå. Beklager, jeg vet ikke om noen annen måte å si det på. Et sunt kosthold er variert og balansert, og du kan spise det du liker. Det er viktig at du spiser noe du liker, ellers vil du ikke holde deg til det, og da er det ikke et kosthold, men en dagsmeny, som, som nevnt, ikke har et fnugg av betydning i det lange løp, og som nevnt, det er det lange løp som betyr noe. Anonymkode: b6ce8...b03 Åååå trodde jeg skulle bli forvandlet på én dag.... Det som er rart er du at du tror at jeg trodde at jeg kunne bli foramdret på å spise sunt én dag. Tror du jeg er så blåst av banen ? Jeg elsker alt jeg har skrevet opp og ville aldri ha sittet og dytta i meg til jeg ikke liker. Hva er det som er galt med maten jeg har skrevet opp? Anonymkode: 9ac1c...42e 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #10 Skrevet 16. juli 2020 8 timer siden, Bølle skrev: medical medium anthony william Nei, bare nei. Hans trossystem har ikke noe å gjøre med hverken helse, sannhet eller vitenskap. Anonymkode: b57a3...f9c 2
Lisa Rowe Skrevet 16. juli 2020 #11 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åååå trodde jeg skulle bli forvandlet på én dag.... Det som er rart er du at du tror at jeg trodde at jeg kunne bli foramdret på å spise sunt én dag. Tror du jeg er så blåst av banen ? Jeg elsker alt jeg har skrevet opp og ville aldri ha sittet og dytta i meg til jeg ikke liker. Hva er det som er galt med maten jeg har skrevet opp? Anonymkode: 9ac1c...42e Alt du har skrevet opp er sunt og næringsrikt og vil definitivt påvirke deg positivt i lengden, både psykisk og fysisk. Proteiner, sunt fett, vitaminer og mineraler gjør wonders for hud, hår og negler. Ikke hør på ano, det er bare enkelte som mener at alle som har et sunt kosthold uten variasjon (og med variasjon mener de å spise usunn mat i tillegg til sunn mat) er fanatikere. Det finnes faktisk folk som overhodet ikke har behov for å spise usunn mat. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #12 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, Lisa Rowe skrev: Alt du har skrevet opp er sunt og næringsrikt og vil definitivt påvirke deg positivt i lengden, både psykisk og fysisk. Proteiner, sunt fett, vitaminer og mineraler gjør wonders for hud, hår og negler. Ikke hør på ano, det er bare enkelte som mener at alle som har et sunt kosthold uten variasjon (og med variasjon mener de å spise usunn mat i tillegg til sunn mat) er fanatikere. Det finnes faktisk folk som overhodet ikke har behov for å spise usunn mat. Ja, jeg kommer ikke til å droppe usunn mat helt. Spiser det jeg får servert når jeg er borte og kommer til å unne meg en kebab, burger, pizza, is og alkohol noen lørdagskvelder innimellom. Men til snacks er jeg veldig glad i mozarella med tomat og oliven og druer. Funker like bra som potetgull. Er så heldig at jeg ikke liker smågodt og sjokolade klarer jeg meg også helt fint uten. Jeg fikk alt for mye av sånt i oppveksten. Hadde 10 kilo smågodt under senga til en hver tid.🤓 og det er faktisk ikke tull. Anonymkode: 9ac1c...42e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #13 Skrevet 16. juli 2020 Hadde ihvertfall herpet tennene mine og gjort at jeg bæsjet masse 😅 Anonymkode: 9ddf6...868
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #14 Skrevet 16. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde ihvertfall herpet tennene mine og gjort at jeg bæsjet masse 😅 Anonymkode: 9ddf6...868 Eeh hvorfor det? Jeg drikker f.eks smoothie med sugerør... smaker også bedre når man drikker det med sugerør så det er bare ++ ikke merket noe forskjell på avføringen enda etter 4 dager med sånnt kosthold. Bæsjer vanligvis to ganger om dagen. Anonymkode: 9ac1c...42e
Eilis Skrevet 16. juli 2020 #15 Skrevet 16. juli 2020 Personlig ville jeg kuttet soyamelk grunnet mye omega 6. Du kan også kompansere ved å tilføye mer omega 3 slik at forholdet mellom de to blir bedre. Den vanlige mann i gata får i seg alt for mye omega 6 2
HalldirV2 Skrevet 16. juli 2020 #16 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har folk begynt å drikke all maten sin? Hva skjedde med å spise den? Anonymkode: 707e0...2e4 Bruh, vi fikk ikke tenner for å bruke dem. Det er så steinalderen - 2019, liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #17 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har folk begynt å drikke all maten sin? Hva skjedde med å spise den? Anonymkode: 707e0...2e4 Kvinnefolk da. Anonymkode: eda66...d39
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #18 Skrevet 16. juli 2020 5 minutter siden, Eilis skrev: Personlig ville jeg kuttet soyamelk grunnet mye omega 6. Du kan også kompansere ved å tilføye mer omega 3 slik at forholdet mellom de to blir bedre. Den vanlige mann i gata får i seg alt for mye omega 6 Okei, hva med vanlig melk? Jeg tenkte kanskje at soyamelk var bedre enn vanlig melk? Avhengig av noe melkeaktig til grøt og smoothie. Og kalsium er viktig. Anonymkode: 9ac1c...42e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #19 Skrevet 16. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eeh hvorfor det? Jeg drikker f.eks smoothie med sugerør... smaker også bedre når man drikker det med sugerør så det er bare ++ ikke merket noe forskjell på avføringen enda etter 4 dager med sånnt kosthold. Bæsjer vanligvis to ganger om dagen. Anonymkode: 9ac1c...42e Du har emalje på alle tannflatene og du stikker ikke sugerøret ned i halsen så alt av syre kommer i kontakt med tennene allikevel. Og siden du drikker det så får du ikke engang fordelene med å spise frukt, som hvitere tenner, sunnere tannkjøtt og renere munnhule. Anonymkode: 9ddf6...868
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #20 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har folk begynt å drikke all maten sin? Hva skjedde med å spise den? Anonymkode: 707e0...2e4 Fordi Smoothies smaker jævlig godt? Spiser jo mat også. Putter ikke knekkebrød, egg, makrell i tomat og laks i blendern å lager smothies av det akkurat. Anonymkode: 9ac1c...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå