Gå til innhold

Hans utdrikningslag..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Her var det mye overtenking og overdrivelser som vanlig, ja. 

Anonymkode: 2c8ca...403

Og her var det menn som vanlig ja.

Anonymkode: 831f6...e52

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 16.7.2020 den 3.37, AnonymBruker skrev:

«jeg henter han når jeg henter han»

Altså...  Det er jo bare å glemme... Det sier seg selv. Selvfølgelig bør og SKAL du vite når "utdritings-laget" skal være...

Når det kommer til det andre, så må du bare stole på mannen din, om du ikke gjør det, så burde dere jo streng tatt ikke gifte dere heller, IMO. Jeg har vært på mange lag, ingen av de har vært "over streken", ett eller to har hatt sånne kleine strippe-greier, men that was that... Ikke ikke over streken på noen som helst måte, bare kleint, unødvendig, og kastet det kleine lyset over på "bestemannen"...

Ta det ljunuugt, og be mannen din fortelle han suppegjøken som arrangerer dette vokse opp, og at han skal informere deg om NÅR dette skal være...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får gi din kommende ultimatum! Enten så får du vite når det er eller så vurderer du å gå din vei!

Anonymkode: a37e1...797

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er vanlig at brudgommen ikke får vite om opplegget. Noen ganger får han ikke engang vite dagen - og så skjer det bare! Relax. Dette går bedre enn du frykter.

Skrevet
På 16.7.2020 den 3.37, AnonymBruker skrev:

Det tikket inn en SMS fra hans forlover, der det står «ingen telefoner, det som skjer der det blir der». 
Hva er greia med utdrikningslag som er skadelige for forholdet? Hørt flere gutteutdrikningslag der det går over streken. 

kjenner jeg blir urolig og kvalm av hele greia! Jeg kommer aldri til å gå opp kirkegulvet å kunne se min mann i øynene med et ekte smil, vis de skal være ting der som han vet er motstridende fra grunnleggende respekt for de som vi anser som viktig for oss. 

Jeg stoler på mannen min, men han kan nok gi etter under press han som andre. 

vi skal gifte oss siste helt i august. Har flere planer i sommer og forloveren hans sier «jeg henter han når jeg henter han» da jeg spurte om når det skulle skje, da jeg ønsker å tilrettelegge. Vi har barn så det er ikke bare å gå fra hus og hjem uten videre. Vi har også planer om å finne på noe med barna, nå føler jeg meg låst til at jeg ikke kan planlegge ferien pga dette! 
Mitt utdrikningslag kommer jo også i dette, der jeg ikke aner når skjer! 

Anonymkode: 322e4...4b2

Da hadde jeg avlyst bryllupet. 

Anonymkode: ee28e...0be

Skrevet
14 hours ago, Hunmedham said:

Det er vanlig at brudgommen ikke får vite om opplegget. Noen ganger får han ikke engang vite dagen - og så skjer det bare! Relax. Dette går bedre enn du frykter.

Brudgommen ja, men bruden bør vite dagen når det er snakk om barn som må passes 

Anonymkode: d0cf0...815

• Liker 3
Skrevet

Ta det fra noen som er særdeles lite sjalu av seg, hadde samboeren min mottatt en "What happens in Vegas stays in Vegas" melding før utdrikningslaget så hadde både han og forloveren fått vite akkurat hva jeg tenkte om den saken. 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brudgommen ja, men bruden bør vite dagen når det er snakk om barn som må passes 

Selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...