AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Jeg er singel, 40, ble slutt mellom meg og en kjæreste for 2,5 år siden. Har ikke hatt sex siden. Men nå er jeg så kåt og kom tre ganger på kort tid når jeg tok på meg selv. Jeg vil vente på at vi skal bli sammen igjen. Men før det ,har jeg ikke lyst til å prøve andre menn. Hvis vi ikke blir sammen igjen, da kan jeg bare droppe hele greia, ikke ha sex i det hele tatt. Men er så kåt for det. Er det slik det skjer når en fyller 40? Anonymkode: 927f7...958 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Gi f... i eksen! Finn noen andre og knull i vei, så skal du se at eksen fort blir glemt i den sammenheng og du vil få et bedre liv. Det er normalt å være kåt uansett alder, men jeg har hørt fra flere kvinner at en ny verden har åpenbart seg etter fylte 40. Det er nok ingen dokumentert sannhet, og heller ikke slik at man på dagen man blir 40 så skjer det noe. Sannsynligvis er dette veldig individuelt og like normalt å være sprengkåt som at man ikke er det. ikke kast bort tiden din på å vente på en eks! Bruk heller tiden på å nyte den nye følelsen du sitter med! Anonymkode: 5c6b8...7ac 4
Bamseklemmer Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er singel, 40, ble slutt mellom meg og en kjæreste for 2,5 år siden. Har ikke hatt sex siden. Men nå er jeg så kåt og kom tre ganger på kort tid når jeg tok på meg selv. Jeg vil vente på at vi skal bli sammen igjen. Men før det ,har jeg ikke lyst til å prøve andre menn. Hvis vi ikke blir sammen igjen, da kan jeg bare droppe hele greia, ikke ha sex i det hele tatt. Men er så kåt for det. Er det slik det skjer når en fyller 40? Jeg tror savnet av sex øker sexlysten for selvtrøst, og være alene betyr jo også mye mere alenetid i senga. I senga di har du jo kanskje gamle gode minner, så en liten tanke kan jo fort tirre deg til onani... og at du kommer flere ganger er jo bare deilig, da trenger du ingen andre menn. jeg blir litt fasinert og glad, når jeg ser kvinner som deg venter på at ting skal bli bra igjen. Tror det er smart av deg å ikke la seg besudles av andre menn... Du har bare et sååå nydelig hjerte, han burde ha fått beskjed at du kun vil ha han🧡 Jeg er i slutten av 40 årene og kåtheten øker med alderen, savnet er stort selv om jeg trives godt som singel, så det blir mye selvtrøst her da😉😅 2 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil vente på at vi skal bli sammen igjen. Jeg skjønner ikke poenget med å avgi slike kyskhetsløfter. Hva ønsker du egentlig da? Å tørke inn? Dildotips? Du er en helt vanlig sunn kvinne med kroppslige behov og drifter. Du velger selvsagt selv, men dersom du treffer andre vil du mest sannsynlig redusere opphenget i en mann som det er langt fra sikkert at du vil bli sammen med igjen.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 Jeg håper du har rett i at den øker etter de 40 hos kvinner. M 44 Anonymkode: abc13...47a 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du har rett i at den øker etter de 40 hos kvinner. M 44 Anonymkode: abc13...47a I min erfaring: Den gjør det. M53
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 Gi f i x’en! Skaff deg sex, sex blir bedre og bedre etter fylte 40 Anonymkode: d3fa1...7c8 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #9 Skrevet 16. juli 2020 3 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg skjønner ikke poenget med å avgi slike kyskhetsløfter. Hva ønsker du egentlig da? Å tørke inn? Dildotips? Du er en helt vanlig sunn kvinne med kroppslige behov og drifter. Du velger selvsagt selv, men dersom du treffer andre vil du mest sannsynlig redusere opphenget i en mann som det er langt fra sikkert at du vil bli sammen med igjen. Nei har prøvd hjelper ikke Anonymkode: 927f7...958
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2020 #10 Skrevet 16. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei har prøvd hjelper ikke Anonymkode: 927f7...958 Da har du hvertfall forsøkt. Lykke til videre!😉
Lundii Skrevet 16. juli 2020 #11 Skrevet 16. juli 2020 Jeg har hørt at klitoris vokser hele livet og at damer i 40 åra generelt har mer sexlyst enn de yngre😊 1 1
byh1 Skrevet 16. juli 2020 #12 Skrevet 16. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er singel, 40, ble slutt mellom meg og en kjæreste for 2,5 år siden. Har ikke hatt sex siden. Men nå er jeg så kåt og kom tre ganger på kort tid når jeg tok på meg selv. Jeg vil vente på at vi skal bli sammen igjen. Men før det ,har jeg ikke lyst til å prøve andre menn. Hvis vi ikke blir sammen igjen, da kan jeg bare droppe hele greia, ikke ha sex i det hele tatt. Men er så kåt for det. Er det slik det skjer når en fyller 40? Anonymkode: 927f7...958 Det betyr at du savner sex 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #13 Skrevet 16. juli 2020 Jeg hadde mest lyst i 40-åra så det stemmer for min del. Likte det i 30-årene også, men ble mer intenst i 40-årene. Nå er jeg over 50 og det har roet seg endel, men har fortsatt lyst Ikke vent på eksen, det kan vise seg å være bortkastet tid. Anonymkode: ebca9...87c 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #14 Skrevet 16. juli 2020 Får ikke bedre sex med noen andre enn med eksen uansett. Så enten han eller aldri. Anonymkode: 927f7...958
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #15 Skrevet 16. juli 2020 12 timer siden, Alterego666 skrev: Du velger selvsagt selv, men dersom du treffer andre vil du mest sannsynlig redusere opphenget i en mann som det er langt fra sikkert at du vil bli sammen med igjen. Du forstår tydeligvis ikke kvinner! Når vi treffer vanlige menn, vil vi heller bli mer opphengt på drømmemannen, enn mindre. Det å møte på en helt alminnelig taper vil jo minne oss på hvor fryktelig bra han er i sammenligning. Anonymkode: 37616...792 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2020 #16 Skrevet 16. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du forstår tydeligvis ikke kvinner! Jeg dømmer ikke TS, men jeg tror ikke hun er representativ for alle kvinner. Og nei, jeg forstår åpenbart ikke alle kvinner. Gjør noen det?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #17 Skrevet 17. juli 2020 1 time siden, Alterego666 skrev: Jeg dømmer ikke TS, men jeg tror ikke hun er representativ for alle kvinner. Og nei, jeg forstår åpenbart ikke alle kvinner. Gjør noen det? Jeg tror hun er representativ for det store flertallet, ja. Selv om det er mest PK å ta for seg av mange, så er det sjelden noe kvinner tenner særlig mye på. Vi har tilbudet om sex, non stop, 24/7/365, på butikken, på gaten, på jobb, på matbutikken, så da er det ofte ikke så fristende. Men gi henne en utfordring, noe hun må jakte på, og plutselig er det mye mer interessant. Ingen forstår alle kvinner, men det finnes helt klart noen som har mer peiling enn andre. Alt etter hvor mye det interesserer en, så er det bare å følge med i timen Anonymkode: 37616...792
Gjest Alterego666 Skrevet 17. juli 2020 #18 Skrevet 17. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen forstår alle kvinner, men det finnes helt klart noen som har mer peiling enn andre. Alt etter hvor mye det interesserer en, så er det bare å følge med i timen Du bør åpne en kvinneorakelkanal som har potensialet til å ta over for KG. Det blir ingen lange tråder, bare enkeltsvar som gir dyp forståelse. Det blir heller ingen duplisering av tråder, da du kort vil redegjøre for hvert område av kvinnespørsmål én gang siden kvinner uansett er en ensartet gruppe. Hier vil bli korte og konkrete, da kontekst er irrelevant støy. Oh, brave new world!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #19 Skrevet 17. juli 2020 På 16.7.2020 den 10.41, Lundii skrev: Jeg har hørt at klitoris vokser hele livet og at damer i 40 åra generelt har mer sexlyst enn de yngre😊 Hahaha! Bra med ting man «har hørt» Anonymkode: d2409...104 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #20 Skrevet 17. juli 2020 7 timer siden, Alterego666 skrev: Du bør åpne en kvinneorakelkanal som har potensialet til å ta over for KG. Det blir ingen lange tråder, bare enkeltsvar som gir dyp forståelse. Det blir heller ingen duplisering av tråder, da du kort vil redegjøre for hvert område av kvinnespørsmål én gang siden kvinner uansett er en ensartet gruppe. Hier vil bli korte og konkrete, da kontekst er irrelevant støy. Oh, brave new world! Nah. Men det er ikke til å komme forbi at både jeg og mange damer med meg, unngår denne forumdelen nettopp fordi vi blir fortalt hva vi skal føle og ikke trodd på hva vi faktisk føler. Så dette er jo noe menn i stor grad må ta ansvar for, om de ønsker damer her inne. Anonymkode: 37616...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå