Gå til innhold

er det vanlig at venninner snakker om sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som er vanlig å snakke med venninner om. Jeg for min del snakker lite om sex og seksuelle erfaringer.  Er det mange som er åpen og direkte om det?

Anonymkode: df325...917

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Og nei. 

For noen passer det å snakke om sex, for andre føles det for privat, eller har en partner som ikke ønsker at detaljer skal bli delt med andre. 

Anonymkode: f1d85...c35

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvem det er.. Enkelte venninner kan jeg snakke veldig åpent om sex med. Det er noen som aldri nevner sex, og da respekterer jeg det og nevner det ikke selv..

Anonymkode: be47c...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er mer normalt å snakke om ons og sånt enn sex man har i forhold? det blir liksom litt privat å ute sexlivet man har med mannen.

Anonymkode: 4162f...06e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei fra meg også. Jeg har to venninner som prater mye om det og da blir jeg også revet med. Så har jeg mange andre venninner som ikke prater om det i det hele tatt, noe jeg også er veldig komfortabel med.

Anonymkode: 9ca48...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, noen av venninnene mine ringer hver gang de har pult en ny fyr.

Anonymkode: 9fbcd...495

Gjest Nala79
Skrevet

Ja meg og mine snakker om sex, ganske ned til detaljer faktisk..  men vi har vært i forhold i mange år( jeg har minst med 5 år) og vi kjenner alle våre menn. Det er aldri slemme/flaue ting om mennene, mer altmulig fra vårt ståsted..  råd, tips, eller bare morsomme ting vi har gjort.. du vet typ " å herre, i går ble jeg sååå flau da det kom en musefis " * masse latter* 

Syns det er befriende å kunne være åpen med venninner, siden det er ikke alt man kan snakke med mannen om.. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvilken venninne jeg snakker med. 

Anonymkode: 2e9cb...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ganske normalt. Selv er jeg en veldig privat person og velger å si så lite som mulig om sexlivet mitt, men folk er jo nysgjerrige av natur og temaet dukker ofte opp når vinflaska er framme.

Anonymkode: a6d89...0b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prater selvfølgelig ikke om sexlivet vårt med venninner . Det er mellom meg og min kjære mann.

Kan ikke på noen som helst måte skjønne de som utleverer sexlivet . Må mangle normale sperrer.

Anonymkode: cc555...aa0

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Yess, til hver minste detalj 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som er vanlig å snakke med venninner om. Jeg for min del snakker lite om sex og seksuelle erfaringer.  Er det mange som er åpen og direkte om det?

Anonymkode: df325...917

Vi er veldig åpne i vår gjeng, snakker mye om sex og erfaringer.

Anonymkode: b0095...0a3

AnonymBruker
Skrevet

Har én venninne jeg har sånne samtaler med.

Anonymkode: 9d5d5...931

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakket mer om det da vi var i 20-årene. Da var vi alle single og sex og gutter gjaldt one night stands. Nå er vi i 30-årene, de fleste i forhold og det blir snakket lite om med mindre det er noe helt spesielt. Ingen av oss deler noe intimt om kjæresten med sine venninner. 

Anonymkode: a1aa5...665

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs på hvem. Bestevenninna mi har jeg kjent i over 10 år og vi har snakket om sex én gang (det var bare at jeg fortalte at jeg hadde ligget med mannen min den dagen). En annen venninne jeg har snakker jeg mye om sex med, fordi hun er en veldig åpen person som synes det er morsomt å snakke om det. 

Anonymkode: 06a72...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Da vi var unge delte vi en del, alt fra størrelsen på typen, til leketøy og stillinger osv. Nå i 30-årene hvor nesten alle er gift eller langvarig samboere, er det svært lite. Det kan være mer generelle ting som at småbarnstiden gjør at man orker mindre sex osv. Men detaljer blir for vulgært og privat syns jeg.

Anonymkode: 09512...a52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å snakke om noe man aldri har 🙈 da blir det heller å snakke om andre ting. 

Anonymkode: 7d8a8...14f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er kanskje fordi jeg har venninner jeg har fått i voksen alder og ikke kjent dem bestandig. Ellers kunne jeg snakke noe om sex med tidligere nære venninner, men ikke med alle. Har snakket litt om sex med en av venninnene jeg har nå, men hun er en veldig åpen type. Skulle ønske jeg hadde en venninne å snakke mer om sex med, for det er jo et viktig tema på mange måter. Men jeg tror for oss mer voksne damer så er det ikke så vanlig. Siden jeg er singel føler jeg ofte behov for å snakke om menn, sex og forhold enn hvis jeg var i et forhold. 

Anonymkode: 79113...bc3

AnonymBruker
Skrevet

Aldri pratet om sex med venninner eller kamerater. 

Anonymkode: d5244...ddc

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig i mitt miljø, men så er jo 19 år da og kanskje ikke representativ for den jevne kvinne

Anonymkode: 1887c...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...