AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har lurt litt på noe når det gjelder promilleberegning. Jeg vet sånn ca. hvor mye promille kroppen brenner per time og kan sånn sett greit nok regne ut hvor mye promille jeg har til enhver tid. Jeg har likevel lurt på om det har noe å si om man drikker flere dager på rad? Kan det bygge seg opp liksom? Si for eksempel at jeg går på en skikkelig fyllekule både fredag og lørdag... Jeg vil selvfølgelig da ha godt med promille langt utover søndagen men kan det henge igjen noe på mandag? Anonymkode: 30e5e...de4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lurt litt på noe når det gjelder promilleberegning. Jeg vet sånn ca. hvor mye promille kroppen brenner per time og kan sånn sett greit nok regne ut hvor mye promille jeg har til enhver tid. Jeg har likevel lurt på om det har noe å si om man drikker flere dager på rad? Kan det bygge seg opp liksom? Si for eksempel at jeg går på en skikkelig fyllekule både fredag og lørdag... Jeg vil selvfølgelig da ha godt med promille langt utover søndagen men kan det henge igjen noe på mandag? Anonymkode: 30e5e...de4 Eh nei... Anonymkode: fda15...d60
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Nei, du vil heller ikke ha promille når du står opp søndagen. Anonymkode: 3e417...f1f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du vil heller ikke ha promille når du står opp søndagen. Anonymkode: 3e417...f1f Selvfølgelig har man promille når man står opp søndag etter en skikkelig fyllekule lørdag Anonymkode: 30e5e...de4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå