AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hun legger ut bilder av halnaken kropp.. i bikini, små topper osv på sosiale medier.. og jeg liker det, hva er galt med meg?? Mann snart 20 Anonymkode: 3878a...980
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Puberteten 😅 Anonymkode: f365f...398 Ikke puberteten når man er 20.. Hvorfor må hun dele slike bilder bår hun vet at jeg også kan se det 🤤 Anonymkode: 3878a...980
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 Hvor gammel er kjæresten til faren din? Anonymkode: 64aeb...b17
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er kjæresten til faren din? Anonymkode: 64aeb...b17 Hun er ti år yngre enn faren min. Han er 41 og hun 30 men blir 31. Skulle søke noe om dette men havnet bare inn på kvinnegiden..hater at jeg skal sikle etter dette når jeg hvor høyt pappa digger henne! Klarer bare ikke å styre mine seksuelle begrensninger i dette. Anonymkode: 3878a...980
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Er ikke noe feil med deg. Middelaldrene damer kan også ha fin kropp. Bare ha det i fantasiene du. Anonymkode: d6bda...e75 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 Populært innlegg #7 Skrevet 15. juli 2020 Unnskyld. Hun er IKKE middelaldrende. Anonymkode: d6bda...e75 114
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Skrevet 15. juli 2020 Du er vel litt umoden og sekualiserer litt for mye? Kanskje bestille time til psykolog? Ikke så sunt å seksualisere andres vanlige kropp, spesielt ikke familiens. Jeg er lesbisk, men seksualiserer ingens nakne kropper i garderober, ig osv. Anonymkode: 4ed28...f67 12
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Skrevet 15. juli 2020 Nye kjæreste i alder av 20. Dette kan ikke kalles stemor da. Anonymkode: d6bda...e75 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #10 Skrevet 16. juli 2020 Så hva vil du kalle det? Anonymkode: 29e52...444
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #11 Skrevet 16. juli 2020 Trist kvinner over 30 har så stort fokus på å blotte seg selv. For noen verdier. Be dama vokse opp og kle på seg! Slike bilder offentlig på nett er bare tarvelig. Anonymkode: 37add...835 7
Gjest Lasox Skrevet 16. juli 2020 #12 Skrevet 16. juli 2020 Fint at du er oppmerksom på det! For en ting er sikkert! Det kommer jo aldri til å bli noenting mellom deg og henne siden hun allerede er sammen med faren din og det ville bare ha blitt fryktelig klein situasjon om det skulle ha utviklet seg noe mer. Så forståelig det med frustrasjonen din. Kanskje et alternativ er og slutte å følge henne på sosiale medier? Jo før du slutter å følge henne, jo lettere kan overgangen gå med å slutte og tenke på henne på den måten.
Bamseklemmer Skrevet 16. juli 2020 #13 Skrevet 16. juli 2020 Det som jeg synes er trist er at enkelte ikke kan akseptere andre for det dem er, uansett hudfarge, kjønn og legning. Noen oser av sjalusi og veilledning til et A4 liv... Flere ganger har jeg avslørt slik pekepinner og sjalusi for å ha muligheter for frihet til å gjøre hva de vil, og som regel er det de som er fastlåst i et A4 liv... Men om hun velger å gi ut slike bilder må vel være godkjent av kjæresten sin At TS blir seksuelt opphisset er noe han ikke styrer, man kan faktisk ikke velge hva man tenner på....men han kan velge hva han ser på🤔 Det som er vanskelig, er når du først har sett et bilde, graver man videre for å se mere bilder... Så å oppsøke psykolog for at han tenner på stemora som en bruker skrev, tror jeg han får seg en innvendig latter😅 10
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #14 Skrevet 16. juli 2020 23 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det som jeg synes er trist er at enkelte ikke kan akseptere andre for det dem er, uansett hudfarge, kjønn og legning. Noen oser av sjalusi og veilledning til et A4 liv... Flere ganger har jeg avslørt slik pekepinner og sjalusi for å ha muligheter for frihet til å gjøre hva de vil, og som regel er det de som er fastlåst i et A4 liv... Men om hun velger å gi ut slike bilder må vel være godkjent av kjæresten sin At TS blir seksuelt opphisset er noe han ikke styrer, man kan faktisk ikke velge hva man tenner på....men han kan velge hva han ser på🤔 Det som er vanskelig, er når du først har sett et bilde, graver man videre for å se mere bilder... Så å oppsøke psykolog for at han tenner på stemora som en bruker skrev, tror jeg han får seg en innvendig latter😅 Man kontrollerer såklart hva man tenker på, og hva man oppsøker. Mange pedofile lever uten å oppsøke barn å se på, fordi de innser selv hvor psyke de er f.eks. wDet er mer "latterlig" sånn sett å tenne på familiemedlemmer, og absolutt noe man kan søke hjelp for Anonymkode: 4ed28...f67
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #15 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man kontrollerer såklart hva man tenker på, og hva man oppsøker. Mange pedofile lever uten å oppsøke barn å se på, fordi de innser selv hvor psyke de er f.eks. wDet er mer "latterlig" sånn sett å tenne på familiemedlemmer, og absolutt noe man kan søke hjelp for Anonymkode: 4ed28...f67 Syns det er helt sykt å sammenligne dette med pedifili. At han tenner på dette er det ikke noe galt med, det er heller ikke noe han trenger å henge seg så mye opp i. Virker som du har et veldig usunt og urealistisk syn på sex og seksualitet. Forøvrig henger det å spille mye på sex for å få oppmerksomhet sammen med dårlig selvtillit eller selvfølelse. Stemoren her trenger åpenbart bekreftelser, og bruker sosiale medier for å få det. Anonymkode: 904bc...976 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #16 Skrevet 16. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er helt sykt å sammenligne dette med pedifili. At han tenner på dette er det ikke noe galt med, det er heller ikke noe han trenger å henge seg så mye opp i. Virker som du har et veldig usunt og urealistisk syn på sex og seksualitet. Forøvrig henger det å spille mye på sex for å få oppmerksomhet sammen med dårlig selvtillit eller selvfølelse. Stemoren her trenger åpenbart bekreftelser, og bruker sosiale medier for å få det. Anonymkode: 904bc...976 Det var bare et eksempel på at det faktisk går ann å kontrollere seg, at det er et valg - du trenger ikke kalle det sykt. Alt kan sammenlignes. Og det er da ikke noe galt i å legge ut bilde i bikini/badedrakt på stranden. Folk klikker ikke når menn gjør det akkurat... Men en annen ting å poste ofte halvnakne bilder i unaturlige settinger såklart, - men det er jo enkelt å unngå dette - bare å unfollowe Anonymkode: 4ed28...f67
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2020 #17 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: wDet er mer "latterlig" sånn sett å tenne på familiemedlemmer, og absolutt noe man kan søke hjelp for Nei. Det er helt fullstendig unødvendig å søke hjelp mot noe som er en fullstendig normal reaksjon for en 20 år gammel mann.
AllahBallah Skrevet 16. juli 2020 #18 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke puberteten når man er 20.. Hvorfor må hun dele slike bilder bår hun vet at jeg også kan se det 🤤 Anonymkode: 3878a...980 Kanskje hun egentlig ønsker at du skal se det .... ? 😏 Kos deg! 😃❤️
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #19 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke puberteten når man er 20.. Hvorfor må hun dele slike bilder bår hun vet at jeg også kan se det 🤤 Anonymkode: 3878a...980 Mannfolk er i puberteten fram til fylte 25. Anonymkode: 8b0b9...200 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #20 Skrevet 16. juli 2020 Enkelt, du slutter å følge henne på sosiale medier. Få deg en kjæreste selv! Anonymkode: 6098e...86e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå