AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Som overskriften sier, dette sa min 7-åring her om dagen da han ble frustrert. Jeg ble helt forskrekka. Hadde aldri forventet å høre noe sånt fra en barnemunn. Ble skikkelig lei meg, og skjønner ikke hvor han har slike tanker fra. Spurte om det var noen som hadde sagt noe sånt til han eller om han har hørt noen andre si slikt i hele tatt, men det benektet han. Anonymkode: 8620f...657
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Tv tv tv og voksne Anonymkode: 52182...59c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Han var vel så frustrert at han måtte dra frem det sterkeste han mente han kjente til. Det er ikke uvanlig, men betyr at du har et barn med sterke følelser, som du må støtte gjennom følelsene. Det er forståelig at du reagerer på et sånt utsagn, men det er ikke dine følelser som burde være fokus i den situasjonen. Vis at du tåler å høre det han føler, ellers slutter han å fortelle det til deg. Hvis det fortsetter så forsøk å møte han på følelsene hans, og finn ut hva som gjør ham så frustrert og fortvilet. Anonymkode: b4304...e49 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Og spiller det noen rolle hvor han har plukket det opp? Anonymkode: b4304...e49 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Selvsagt har han hørt det et sted. Sikkert på YouTube eller en film. Anonymkode: 2e94b...a17
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 Vår femåring sier liknende ting nå pga masse usikkerhet siden barnehagetiden er over og skolen er et stort ukjent Intet pga coronatiltak som har feid alt av bli-kjent-aktiviteter av banen. Hen har det iallfall ikke fra hverken TV eller voksne, og selv sier hen at «det er bare sånn det kjennes; ikke sånn at jeg har lyst til å dø, men sånn at hvis jeg ikke hadde blitt født og levd, så ville jeg jo ikke vært oppi dette her nå, og da hadde jeg sluppet å føle sånn.» Anonymkode: f285e...5de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå