AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Din venninne blir behandlet skikkelig dårlig av en annen venninne av deg og hun har ikke gjort noe for å fortjene å bli behandlet slik. Hva gjør du? Forblir du nøytral og gjør ingenting - not my business - eller tar du avstand fra hun ene? Eller kanskje prøver du å megle? Anonymkode: 387d6...519
Meadow Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Jeg hadde nok sagt hva jeg mente til hun som oppførte seg dårlig, at det ikke er greit. 9
MarieLo Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Nei, jeg er sjeldent Sveits, jeg står opp for de som blir behandlet urettferdig og støtter dem, uavhengig av hvem det er. 3
Støvsugerør Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Umm hvis noen behandler en venn dårlig så tar man avstand fra dem. Sveits har ingen venner. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Jeg ville tatt en rolig samtale med hun som ikke oppfører seg pent, og prøvd å komme til bunns i hva det er som plager henne. Anonymkode: 1359a...f72 1
Thea82 Skrevet 17. juli 2020 #7 Skrevet 17. juli 2020 Jeg er nok litt «Sveits» ifht drama, jeg makter ikke å hverken engasjere meg eller bli dratt inn i det. Men hvis noen hadde behandlet en venninne av meg dårlig (imens jeg var tilstede), ville jeg reagert. Hvis det bare var en masse rykter ville jeg nok spurt hun som ryktene omhandlet om hun følte seg dårlig behandlet, og reagert ut fra det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #8 Skrevet 17. juli 2020 På 16.7.2020 den 0.58, AnonymBruker skrev: Din venninne blir behandlet skikkelig dårlig av en annen venninne av deg og hun har ikke gjort noe for å fortjene å bli behandlet slik. Hva gjør du? Forblir du nøytral og gjør ingenting - not my business - eller tar du avstand fra hun ene? Eller kanskje prøver du å megle? Anonymkode: 387d6...519 Om en venninne blir behandlet dårlig av en annen venninne og du forholder deg passiv og ikke hjelper din venninne så er ikke det å forholde seg nøytralt. Ved å forholde det passiv så tar du side med venninnen som behandler den andre dårlig. Om det hadde vært jeg som hadde blitt dårlig behandlet hadde jeg følt meg like sviktet av deg som av den andre venninnen. Anonymkode: 711c3...984 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå