AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Jeg aborterte desverre i mars. Det var en veldig vondt opplevelse, men det har gått greit i ettertid. Kan gråte og plutselig tenke på det, men så tenker jeg ikke på det, før jeg ser en gravid dame eller datteren min min på 4 år, med en baby. nå har det seg sånn at en i nærmeste familie er blitt gravid, og jeg ble helt overrasket over reaksjonen min og følelsene mine. Jeg ble så lei meg for at jeg mistet og følte plutselig en stor sorg. Ble glad på dem sine vegne, men jeg kjente også at hjertet mitt sank. Nå må jeg forholde meg til baby og gravidmage, på nært hold. Jeg syntes det er vanskelig pga min overraskende sorg og vonde følelser over mitt barn som egentlig skulle vært på vei, men så er jeg samtidig så glad på dem sine vegne. Er det noen som har vært i en lignende situasjon, som kan komme med noen tips? Jeg skammer meg over hvordan jeg føler det, men klarer ikke styre det. Gråt i nesten en hel dag da jeg fant ut at de ventet barn, og følte bare en stor sorg og ble kvalm av meg selv. 😔 Anonymkode: ece4a...5e0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg aborterte desverre i mars. Det var en veldig vondt opplevelse, men det har gått greit i ettertid. Kan gråte og plutselig tenke på det, men så tenker jeg ikke på det, før jeg ser en gravid dame eller datteren min min på 4 år, med en baby. nå har det seg sånn at en i nærmeste familie er blitt gravid, og jeg ble helt overrasket over reaksjonen min og følelsene mine. Jeg ble så lei meg for at jeg mistet og følte plutselig en stor sorg. Ble glad på dem sine vegne, men jeg kjente også at hjertet mitt sank. Nå må jeg forholde meg til baby og gravidmage, på nært hold. Jeg syntes det er vanskelig pga min overraskende sorg og vonde følelser over mitt barn som egentlig skulle vært på vei, men så er jeg samtidig så glad på dem sine vegne. Er det noen som har vært i en lignende situasjon, som kan komme med noen tips? Jeg skammer meg over hvordan jeg føler det, men klarer ikke styre det. Gråt i nesten en hel dag da jeg fant ut at de ventet barn, og følte bare en stor sorg og ble kvalm av meg selv. 😔 Anonymkode: ece4a...5e0 Du trenger ikke skamme deg for å føle det. Det virker ikke som du gråt av sjalusi eller noe, men fordi du er blitt påminnet din egen sorg. Det går an å føle flere ting samtidig. Du er glad på deres vegne, samtidig som du er veldig lei deg for barnet du selv mistet. Jeg har ikke vært i situasjonen selv. Kan bare tenke meg at det må være vondt. Men det er jo ikke noe som er din skyld her. Kan det være en trøst? Det kan i hvert fall hjelpe å fokusere på det fine du har i livet ditt, og kanskje meditere litt f eks? Lære deg noen teknikker som gjør de vonde følelsene dine lettere å takle? Klem fra meg ❤️ Anonymkode: 9c4f4...528 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå