Gå til innhold

Få hjelp til å flytte en seng?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er midt oppi flytting til en leilighet og det har blitt noen feil med sengen som ble tatt med, og trenger da en ny. Tenkte å kjøpe en «brukt» siden det allerede er investert så mye penger i forrige sengen... Har blitt forlatt av de som hjalp meg i utgangspunktet selv om det var deres ansvar å måle sengen slik at det ble riktig. Er nå helt alene, og må få tak i en seng for meg selv. Jeg er en svak, ung dame som ikke vil klare å hente denne sengen selv... Hvordan skal jeg gå fram i denne situasjonen? Flytter om under to uker og skulle gjerne hatt noe å sove på... Er det noe flytteselskap? Er kun snakk om 1 møbel så er ikke noe store greier som trengs..

Anonymkode: 16133...abb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber for et budfirma med vare- og lastebiler og vi får stadig slike oppdrag. 
Ellers finnes det gjerne en Facebook-gruppe for området der du bor der man kan be om hjelp til alt mulig? 

Anonymkode: 1e3e2...407

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å søke på nettet "hjelp til flytting" ? Det er noe som heter "MinSmåjobb", sikkert en kopi av finn.no sin "småjobb" som de dessverre kuttet ut.

Anonymkode: 2a672...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...