AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Er midt oppi flytting til en leilighet og det har blitt noen feil med sengen som ble tatt med, og trenger da en ny. Tenkte å kjøpe en «brukt» siden det allerede er investert så mye penger i forrige sengen... Har blitt forlatt av de som hjalp meg i utgangspunktet selv om det var deres ansvar å måle sengen slik at det ble riktig. Er nå helt alene, og må få tak i en seng for meg selv. Jeg er en svak, ung dame som ikke vil klare å hente denne sengen selv... Hvordan skal jeg gå fram i denne situasjonen? Flytter om under to uker og skulle gjerne hatt noe å sove på... Er det noe flytteselskap? Er kun snakk om 1 møbel så er ikke noe store greier som trengs.. Anonymkode: 16133...abb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Jeg jobber for et budfirma med vare- og lastebiler og vi får stadig slike oppdrag. Ellers finnes det gjerne en Facebook-gruppe for området der du bor der man kan be om hjelp til alt mulig? Anonymkode: 1e3e2...407
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Er det ikke bare å søke på nettet "hjelp til flytting" ? Det er noe som heter "MinSmåjobb", sikkert en kopi av finn.no sin "småjobb" som de dessverre kuttet ut. Anonymkode: 2a672...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå