summer25 Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Jeg er helt fra meg i dag... Jen valgte å gi sin siste rose til Jerry, for så på "Live-sendingen" takke nei til frieriet han.... Han må jo være noe av det fiiiineste som finnes :wub:
Gjest Madam Felle Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Er man ikke forelsket, så er man det ikke. Kan liksom ikke si ja, bare for å si ja.
Gjest Daniella_ Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Han er utrolig fin ja. Og hun Jen virker da utrolig kresen.
Gjest Madam Felle Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 Er hun kresen bare fordi hun ikke ble forelsket? Hva om noen skulle bestemme hvem dere skulle bli forelsket i? Og etterpå fortelle dere at dere er kresen, fordi dere ikke ble forelsket? Er ikke følelsene der, så er man da for pokkeren ikke kresen for det.
Gjest Gjest_jen_* Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 Så det er bare utseendet som gjelder? Kjekt for dere da: flust av menn å gifte seg med der ute. Bare de frir, vel å merke..
Vilje Skrevet 12. juli 2005 #6 Skrevet 12. juli 2005 synss ikke han var så sjarmerende da kjekk å se på, men virket veldig ....self absorbed på en måte. tror nok han er ganske blendet av å få sine 15 minutes of fame...og jen var jo skeptisk til kommunikasjonsproblemene de hadde da...
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #7 Skrevet 12. juli 2005 Hvordan tok Jean Paul det? Er de ikke sammen i dag da, når hun sa nei til frieriet? Hvordan taklet Jerry at hun sa nei?
Gjest hjertesukka Skrevet 12. juli 2005 #8 Skrevet 12. juli 2005 - Det viser jo bare hvor vanskelig det er...... Med astronomiske forventninger blir det kanskje enda verre?
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2005 #9 Skrevet 12. juli 2005 Syns det å forlove seg etter å ha kjent hverandre gjennom en slik konkurranse, samt sporadisk (?) kontakt et par måneder etter, ville være helt sprøtt jeg!
summer25 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2005 Kan ikke jeg bare få lov til å synes at Jerry er HOT og at det var synn det ikke ble "happy ending"??? Jeg vet jo at ikke alt er som ett amerikansk glansbildet! Jerry taklet det ganske så bra på TV selv om han så ganske skuffet ut. Jen er ikke sammen med JP!
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2005 #11 Skrevet 12. juli 2005 Jeg irriterte meg over måten programmet var satt opp på. Det hele ble et gigantisk antiklimaks. Hadde trodd Jerry skulle få rosen rett etter Jean Paul, men nei da, så var det lang pause med nyheter, og så var vi plutselig 2 (?) mnd frem i tid, med nyklipt Jerry i ny stil (stand-up-komiker-rolle?!) i en helt annen setting. Da mistet jeg helt interessen, og skjønte ikke helt hva som hadde skjedd i mellomtiden.
Gjest Gjest_jen_* Skrevet 12. juli 2005 #12 Skrevet 12. juli 2005 Jeg irriterte meg over måten programmet var satt opp på. Det hele ble et gigantisk antiklimaks. Hadde trodd Jerry skulle få rosen rett etter Jean Paul, men nei da, så var det lang pause med nyheter, og så var vi plutselig 2 (?) mnd frem i tid, med nyklipt Jerry i ny stil (stand-up-komiker-rolle?!) i en helt annen setting. Da mistet jeg helt interessen, og skjønte ikke helt hva som hadde skjedd i mellomtiden. ← Det var nok en kriseløsning siden jen ikke sa ja.
Gjest Gjest_jen_* Skrevet 12. juli 2005 #13 Skrevet 12. juli 2005 - Det viser jo bare hvor vanskelig det er...... Med astronomiske forventninger blir det kanskje enda verre? ← Om hun bare hadde hatt de rette astrologiskeforventningene, og hadde sjekket ut horoskopet sitt..
Gjest Melk Skrevet 12. juli 2005 #14 Skrevet 12. juli 2005 Man kan ikke gifte seg om man ikke er forelsket. Det jeg lurer på er hvordan hun da kan si "jeg er ikke i tvil" i forkant, og deretter skylde på at følelsene aldri var der. Ogs typisk sleip manøver å si at "jeg troddde dette var noe vi begge var enige om, det var slik jeg forstod det", når han satt der med gråten i halsen og ringen i hånden.
Gjest Mito24 Skrevet 12. juli 2005 #15 Skrevet 12. juli 2005 Man kan ikke gifte seg om man ikke er forelsket. Det jeg lurer på er hvordan hun da kan si "jeg er ikke i tvil" i forkant, og deretter skylde på at følelsene aldri var der. Ogs typisk sleip manøver å si at "jeg troddde dette var noe vi begge var enige om, det var slik jeg forstod det", når han satt der med gråten i halsen og ringen i hånden. ← Hun har selvsagt fått "rettledning" om hva hun skal si fra produksjonsselskapet.
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2005 #16 Skrevet 12. juli 2005 Man kan ikke gifte seg om man ikke er forelsket. Det jeg lurer på er hvordan hun da kan si "jeg er ikke i tvil" i forkant, og deretter skylde på at følelsene aldri var der. Ogs typisk sleip manøver å si at "jeg troddde dette var noe vi begge var enige om, det var slik jeg forstod det", når han satt der med gråten i halsen og ringen i hånden. ← syns ikke det er så rart, hun var vel ikke i tvil der og da, men to måneder senere - på bakkeplan i sine vante omgivelser har kanskje gitt henne andre tanker? Hvor godt kjente de hverandre egentlig?
Superlammet Skrevet 12. juli 2005 #17 Skrevet 12. juli 2005 Hvordan man kan si nei til Jerry? Enkelt! "Nei, Jerry! Fyyy!!" Se så lett!
Gjest Gjest_jen_* Skrevet 12. juli 2005 #18 Skrevet 12. juli 2005 Man kan ikke gifte seg om man ikke er forelsket. Det jeg lurer på er hvordan hun da kan si "jeg er ikke i tvil" i forkant, og deretter skylde på at følelsene aldri var der. Ogs typisk sleip manøver å si at "jeg troddde dette var noe vi begge var enige om, det var slik jeg forstod det", når han satt der med gråten i halsen og ringen i hånden. ← Hvordan vet du det er en sleip manøver? Selv har hun sagt i intervjuer at han visste utfallet før finalen. Kanskje det var han som var "sleip"? Kanskje han håpet at hun hadde endret standpunkt? Kanskje det bare var han som var litt patetisk? Hun har fått to måneder på seg og fått testet ut følelsene i det virkelige liv. Ikke så rart at følelser endrer seg. Mange av oss har vel blitt stormforelsket i syden, men innsett da vi kom hjem at det mer var settingen rundt som lurte oss.
Cr@sh Skrevet 12. juli 2005 #19 Skrevet 12. juli 2005 Jeg syntes hun burde ha valgt John Paul, jeg....
Gjest Melk Skrevet 12. juli 2005 #20 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hun har fått to måneder på seg og fått testet ut følelsene i det virkelige liv. Ikke så rart at følelser endrer seg. Mange av oss har vel blitt stormforelsket i syden, men innsett da vi kom hjem at det mer var settingen rundt som lurte oss. ← Klart følelser endrer seg etter 2 mnd! Men hun burde være voksen nok til å forstå det (at ting definitivt er annerledes utenfor tv) i FORKANT, ikke stå å si at hun er helt sikker på at hun vil gifte seg bare han får tenkt seg om. Hun har tilogmed vært gjennom det før. Selv om jeg også har hatt hastighetsforelskelser som går over etter en tid, så vil jeg da ikke si at jeg er sikker på at jeg vil gifte meg med en jeg møtte i syden, bare han får tenkt seg om! Forelsket og giftemål er da to vidt ulike ting. Og hun benektet også at hun hadde vært forelsket. Hadde kun hatt vennefølelser, sa hun. Endret 12. juli 2005 av Melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå