Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg sluttet på p- piller (microgynon) i slutten av desember. Hadde den såkalte bortfallsblødningen uken etter. Så var det rolig helt til april, hvor jeg hadde mellomblødninger i tre uker. Ikke nok mengde til at det kunne være en «normal» mens. Etter dette var det rolig, helt til jeg tilfeldigvis tok en eggløsningstest 3. Juli, som var positiv. Dagen etter begynte det på’n igjen med mellomblødninger, som har vart helt til nå. Jeg har fortsatt ikke fått mensen, og den er heller ikke på vei. Jeg har adenomyose, og kjenner det veldig godt når den er på vei. Skal det virkelig ta så lang tid før kroppen kommer i orden igjen? Legen er lite interessert i å hjelpe. Har kun tatt blodprøver, i mars, som det ikke var noe galt med. Kan det være noe mer som er feil, eller er det bare jeg som er utålmodig? Skal bestille time til gynekolog, men er redd for at jeg bare får beskjed om å vente enda mer. Håper noen har lignende erfaringer! Mvh 

Anonymkode: 34532...95f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Du er gravid! 

Anonymkode: c929f...31e

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Du er gravid! 

Anonymkode: c929f...31e

Nei, det er jeg dessverre ikke 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan ta så lang tid. Er du normalvektig? Overvekt og undervekt kan gjøre at det tar enda lengre tid. 

Anonymkode: 22a1b...a92

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan ta så lang tid. Er du normalvektig? Overvekt og undervekt kan gjøre at det tar enda lengre tid. 

Anonymkode: 22a1b...a92

Helt normalvektig ☺️ Ok. Får bare ta tiden til hjelp! 

Skrevet

Dette høres veldig ut som min egen historie, og jeg ble diagnostisert med PCOS.

Gå og få en utredning, er det feks pcos er det hjelp å få 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...