Den Sagnomsuste Skrevet 16. juli 2020 #21 Skrevet 16. juli 2020 5 timer siden, liljene skrev: Jeg vet ikke hvor de egentlig kom i fra, men jeg sto i en kø i går, og holdt sosial distanse. Dama bak meg lo bare da den snørrete ungen gikk inni meg, og da de begynte å rante om tullet med alle retningslinjer sa jeg at det handlet om sosial distansering. Fikk beskjed om at jeg var hjernevasket. 🤬 Da de gikk, så tok hun og hosta falskt på meg. 😳 Det skal hun ikke gjøre for ofte... hun kommer garantert til å bli slått ned før eller siden.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #22 Skrevet 16. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det som er hele poenget med å få kontroll - å åpne opp igjen. Covid-19 er ikke en spesielt dødelig sykdom. Den dreper et sted mellom 0,4 og 5 % av befolkningen. Noe som er, selv om enkelte tyr til hysteri, helt udramatiske tall. Sykdommer vi er redde for (meslinger, feks) dreper mellom 20-40% av befolkningen. Verden 2020 er så overbefolket og det dør årlig så få at vi ikke trenger sperre oss inne i bunkersene våre for 1-5%. Du skal uansett dø av noe. Og innen den tid skal du fokusere på å leve. Anonymkode: a4ca7...e50 Kjenner to vaksinemotstandere som er livredd for koronavirus og kjefter på alle. Idioter. At deres barn kan dø av sykdommer som vi KAN vaksinere mot, er ikke så nøye, men korona er farlig Anonymkode: 2a108...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #23 Skrevet 16. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner to vaksinemotstandere som er livredd for koronavirus og kjefter på alle. Idioter. At deres barn kan dø av sykdommer som vi KAN vaksinere mot, er ikke så nøye, men korona er farlig Anonymkode: 2a108...9f9 Alt nytt er skumlere enn det gamle. Det er nok mange av de som er reddest for korona som ikke vaksinerer seg mot influensa blant annet, selv om influensaen så langt har krevd mange flere liv. Anonymkode: 459ec...0f8 1
Gjest Warrior Skrevet 16. juli 2020 #24 Skrevet 16. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Når vi endelig har kjempet hardt for å få ned antall smittetilfeller, hvorfor åpne igjen nå? Anonymkode: cf1b4...3a1 Ja det bekymrer meg, men du vet.. PENGER PENGER PENGER! Penger gjør meg så forbanna for det er liksom det eneste viktige her i verden😡 Gruer meg i hjel til høsten og vinteren, men kan hvis grue meg i hjel til sensommeren også. Kan like godt forberede meg på å få det! Ja vi har kjempet hardt for å få det ned, og når det er nede så er det visst plutselig ikke så farlig om det øker igjen, så blir det ny runde.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #25 Skrevet 16. juli 2020 8 timer siden, liljene skrev: Jeg vet ikke hvor de egentlig kom i fra, men jeg sto i en kø i går, og holdt sosial distanse. Dama bak meg lo bare da den snørrete ungen gikk inni meg, og da de begynte å rante om tullet med alle retningslinjer sa jeg at det handlet om sosial distansering. Fikk beskjed om at jeg var hjernevasket. 🤬 Da de gikk, så tok hun og hosta falskt på meg. 😳 Det er så mange frekke folk, spesielt nå. I går gikk jeg på tur og stien jeg gikk på kan man gå en eller to, ikke flere, da må du over på gresset. Det gikk to damer mot meg ved siden av hverandre og jeg så at de ikke hadde planer om å flytte seg, neida, jeg måtte gå til siden og de bare ruslet som vanlig. Fy faen så provosert jeg blir. Anonymkode: 51206...848
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #26 Skrevet 16. juli 2020 Siden alle andre gir faen i smitte nå, ga jeg i dag en klem til en jeg ikke bor med. Det var veldig godt, og skal aldri avvise noen som inviterer til en klem igjen, som jeg har gjort tidligere av respekt for corona. Lockdownen er det dummeste vår regjering har gjort, spesielt nå som det plutselig ikke betyr noe lenger, bare fordi det er sommer og vi er avhengig av reise/uteliv for å berge økonomien. Anonymkode: 6839b...5dc 1
Anbefalte innlegg