Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel sitt ☝🏼🤪

Anonymkode: fc812...93e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier vel sitt ☝🏼🤪

Anonymkode: fc812...93e

Tenker du på lek? Aktiviteter? 

Anonymkode: 31238...7bc

Skrevet

Hva skal man gjøre med de? 

AnonymBruker
Skrevet

Leser, koser, tøyser, leker masse på gulvet.  Dagene går ekstremt fort 

Anonymkode: 58086...ea0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trilleturer, synger, leser bøker, bærer rundt i huset så han får se på ting, har ham med på husarbeid, leker på gulvet, ligger på magen og leker.. dagene er laaaaasange..

Anonymkode: 3cba8...0fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme som de over. Men jeg syns ikke dagene går fort når vi bare er hjemme, da må jeg ærlig si at dagene går sakte av å ligge på gulvet "hele dagen". Pleier derfor å legge inn en lag tur rundt den ene hvilen. 

Ellers er jeg nå sammen med en del venninner som også har fått barn. Men går jo i det samme der med lek på gulvet osv, men da i selskap med noen andre, som gjør det litt morsommere :) 

Anonymkode: 7a8e8...be5

AnonymBruker
Skrevet

Triller tur, går med bæresele, leker på gulvet, leker med storebror, leser bok og koser. Borte-tittei er stor stas for tiden. Jeg legger en gulpeklut over ansiktet hennes og når hun drar den vekk roper jeg "tittei" med stor iver. Gjentas i det uendelige og latteren triller mer og mer for hver gang. Sanger med bevegelse til er også stor stas (lille Petter edderkopp o.l.) Hun leker også en del for seg selv på gulvet mens jeg gjør husarbeid eller leker med storebror. 

Anonymkode: 814ba...423

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger vel ikke alltid å "gjøre" noe sammen med babyen? Mine lå ofte på teppe på gulvet med masse forskjellige leker rundt seg. Da aktiviserte de seg selv.

Anonymkode: 0700c...f16

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...