AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Overskriften sier vel sitt ☝🏼🤪 Anonymkode: fc812...93e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overskriften sier vel sitt ☝🏼🤪 Anonymkode: fc812...93e Tenker du på lek? Aktiviteter? Anonymkode: 31238...7bc
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Leser, koser, tøyser, leker masse på gulvet. Dagene går ekstremt fort Anonymkode: 58086...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Trilleturer, synger, leser bøker, bærer rundt i huset så han får se på ting, har ham med på husarbeid, leker på gulvet, ligger på magen og leker.. dagene er laaaaasange.. Anonymkode: 3cba8...0fe 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 Samme som de over. Men jeg syns ikke dagene går fort når vi bare er hjemme, da må jeg ærlig si at dagene går sakte av å ligge på gulvet "hele dagen". Pleier derfor å legge inn en lag tur rundt den ene hvilen. Ellers er jeg nå sammen med en del venninner som også har fått barn. Men går jo i det samme der med lek på gulvet osv, men da i selskap med noen andre, som gjør det litt morsommere Anonymkode: 7a8e8...be5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 Triller tur, går med bæresele, leker på gulvet, leker med storebror, leser bok og koser. Borte-tittei er stor stas for tiden. Jeg legger en gulpeklut over ansiktet hennes og når hun drar den vekk roper jeg "tittei" med stor iver. Gjentas i det uendelige og latteren triller mer og mer for hver gang. Sanger med bevegelse til er også stor stas (lille Petter edderkopp o.l.) Hun leker også en del for seg selv på gulvet mens jeg gjør husarbeid eller leker med storebror. Anonymkode: 814ba...423
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 Man trenger vel ikke alltid å "gjøre" noe sammen med babyen? Mine lå ofte på teppe på gulvet med masse forskjellige leker rundt seg. Da aktiviserte de seg selv. Anonymkode: 0700c...f16 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå