AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #21 Skrevet 20. juli 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fælt å lese 💔 Frykter det samme selv. Har blødd jeg og 😭 Anonymkode: 38a3e...228 Tenker på deg i hele dag.. hvordan går det med deg? 💔 Hvordan er prosedyrene på tablettene? Anonymkode: 38a3e...228
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #22 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så fælt å lese 💔 Frykter det samme selv. Har blødd jeg og 😭 Anonymkode: 38a3e...228 Ikke mist håpet❤️Har lest om mange som har blødd, men det gikk bra likevel.K rysseer fingrene for deg🙏 Anonymkode: ef04b...ecb
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #23 Skrevet 20. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker på deg i hele dag.. hvordan går det med deg? 💔 Hvordan er prosedyrene på tablettene? Anonymkode: 38a3e...228 Hei! Er utrolig mye støtte i dette forumet med varme og trøstende ord på en dag som dette.. Tusen takk❤️❤️❤️ Fikk 4 cyrotec tabletter som jeg tok vaginalt kl13.Pluss diverse smertestillende. Har fortsatt ikke bødd en dråpe, men kjenner trykk og litt smerter nederst i magen. Håper jeg får dette overstått snart. Har vært kjempetøft, men har heldigvis en fantastisk mann ved min side❤️ Prøver også å få bort tankene over på noe snnet, men det er ikke lett.. Anonymkode: ef04b...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #24 Skrevet 20. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke mist håpet❤️Har lest om mange som har blødd, men det gikk bra likevel.K rysseer fingrene for deg🙏 Anonymkode: ef04b...ecb Så snilt av deg ❤️ Tenker masse på deg. Vi er omtrent like langt på vei også Håper du slipper så mye fysiske smerter iallefall Anonymkode: 38a3e...228
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #25 Skrevet 20. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Er utrolig mye støtte i dette forumet med varme og trøstende ord på en dag som dette.. Tusen takk❤️❤️❤️ Fikk 4 cyrotec tabletter som jeg tok vaginalt kl13.Pluss diverse smertestillende. Har fortsatt ikke bødd en dråpe, men kjenner trykk og litt smerter nederst i magen. Håper jeg får dette overstått snart. Har vært kjempetøft, men har heldigvis en fantastisk mann ved min side❤️ Prøver også å få bort tankene over på noe snnet, men det er ikke lett.. Anonymkode: ef04b...ecb Skriver begge steder nå, ble litt kaotisk men Takk for at du deler! ❤️ Godt å høre at mannen din er der med deg! Sikkert tøft for han og 💔 Virker heldigvis som at de som mister blir raskt gravide igjen. En mager trøst, men likevel kanskje en trøst? Husk å gjøre sånt du ikke kan gjøre som gravid da. Masse spekemat, myke oster, litt vin, tusenfryd etc, hvis det gjør du liker sånt ❤️ plutselig er du gravid igjen vet du🙏🏻 trøsteklem fra meg Anonymkode: 38a3e...228
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #26 Skrevet 20. juli 2020 Kjære deg, det var veldig leit. Vet så altfor godt at MA er helt grusomt å måtte oppleve. Det er kanskje vanskelig å tenke på en ny graviditet nå, men min erfaring er at det er det eneste som hjelper. Jeg har alltid blitt gravid igjen med en gang etter MA. Du blir lettere gravid når du fortsatt har litt av hormonene i kroppen. Noen mener hinnene i livmoren må få komme seg, og at det gjøres ved å vente en syklus eller to. Jeg har ikke hatt tålmodighet til det, men har brukt noe som heter Babyklister for å forbedre forholdene der inne så godt som mulig. Umulig å vite om det funker, men det har i alle fall fungert fint for meg hittil i to svangerskap, og det føles godt å gjøre noe aktivt for å unngå en ny MA. Krysser fingre for at du snart kan se fremover igjen. Stor klem. Anonymkode: f3c06...eb1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #27 Skrevet 20. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så snilt av deg ❤️ Tenker masse på deg. Vi er omtrent like langt på vei også Håper du slipper så mye fysiske smerter iallefall Anonymkode: 38a3e...228 Tusen takk❤️❤️❤️ Anonymkode: ef04b...ecb
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #28 Skrevet 20. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skriver begge steder nå, ble litt kaotisk men Takk for at du deler! ❤️ Godt å høre at mannen din er der med deg! Sikkert tøft for han og 💔 Virker heldigvis som at de som mister blir raskt gravide igjen. En mager trøst, men likevel kanskje en trøst? Husk å gjøre sånt du ikke kan gjøre som gravid da. Masse spekemat, myke oster, litt vin, tusenfryd etc, hvis det gjør du liker sånt ❤️ plutselig er du gravid igjen vet du🙏🏻 trøsteklem fra meg Anonymkode: 38a3e...228 ❤️❤️❤️ Anonymkode: ef04b...ecb
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #29 Skrevet 20. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, det var veldig leit. Vet så altfor godt at MA er helt grusomt å måtte oppleve. Det er kanskje vanskelig å tenke på en ny graviditet nå, men min erfaring er at det er det eneste som hjelper. Jeg har alltid blitt gravid igjen med en gang etter MA. Du blir lettere gravid når du fortsatt har litt av hormonene i kroppen. Noen mener hinnene i livmoren må få komme seg, og at det gjøres ved å vente en syklus eller to. Jeg har ikke hatt tålmodighet til det, men har brukt noe som heter Babyklister for å forbedre forholdene der inne så godt som mulig. Umulig å vite om det funker, men det har i alle fall fungert fint for meg hittil i to svangerskap, og det føles godt å gjøre noe aktivt for å unngå en ny MA. Krysser fingre for at du snart kan se fremover igjen. Stor klem. Anonymkode: f3c06...eb1 Det er så mange flotte mennesker her inne❤️❤️❤️Jeg blir helt overveldet og emosjonell når jeg leser alle som har kommentert og finner trøst og håp i det. Tusen hjertelig takk❤️❤️❤️ Jeg skal sjekke det med babyklister etter hvert. Dessverre går ikke den medisinske aborten som den skal, mulig jeg må ta en ny runde med piller eller utskraping😓 Anonymkode: ef04b...ecb
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #30 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er så mange flotte mennesker her inne❤️❤️❤️Jeg blir helt overveldet og emosjonell når jeg leser alle som har kommentert og finner trøst og håp i det. Tusen hjertelig takk❤️❤️❤️ Jeg skal sjekke det med babyklister etter hvert. Dessverre går ikke den medisinske aborten som den skal, mulig jeg må ta en ny runde med piller eller utskraping😓 Anonymkode: ef04b...ecb Fikk du bare 4 tabletter med deg? Jeg fikk 4 ekstra i tilfelle. Endte med å ta alle til slutt, skjønt det sikkert kunne kommet i gang av seg selv etter de 4 første hvis jeg hadde ventet lenger. Kanskje du bare kan ringe dem i morgen tidlig hvis det ikke har fungert, og så stikker mannen din og henter for deg. Når det er sagt, så er ikke utskrapning så ille som det kan høres ut som. Jeg har nesten bare hatt det, med unntak av den ene medisinske (fordi det var kommet så kort da). Man blir jo lagt i søvn, og fordelen er at man blir raskere ferdig med det. Blør mye mindre og kortere. Og slipper å forholde seg til det som kommer ut, som i alle fall jeg syntes var ganske tøft. Trøst deg med at den verste delen av dette er nå. Når du er ferdig med det, enten det blir medisinsk eller utskrapning, så vil det bli bedre. Ikke verre. Hang in there. Anonymkode: f3c06...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå