AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #121 Del Skrevet 9. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, slike ord er det vi slipper å høre, når vi velger de samme mennene som alle kvinner vil ha. De ville aldri funnet på å kalle kvinner for løstøs! Ergo er de bedre å pule på! Anonymkode: d011f...f16 Takk! Dette argumentet glemte jeg å ta med. Min mann, en tidligere player, ville aldri finne på å kalle kåte kvinner løstøs. Hans erfaring, i likhet med andre playere, er at kvinner er seksuelle, kåte og lysten på sex. Det er hans erfaring med kvinner, og noe han ikke ser noe galt i, for det er hva han tenker som forventet og normalt. Det er de gøye kvinner å forholde seg til. Normale for ham. Hans syn er at dydige kvinner er det samme, kåte, men våger ikke det samme. Altså at det er dydighet som er feil. Bare feighet, eller å ikke ha selvtillit generelt til å våge/klare/ha sjansen. Jeg tror ikke han egentlig forstår hva noen legger i å være løs, løstøs eller hore, utover utroskap. Om han hadde kalt en kvinne løs hadde det vært fordi hun var i et fast forhold og utro. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #122 Del Skrevet 9. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente ikke å kalle deg hore, nei. Absolutt ikke. Men synes det er fullt forståelig at menn ikke ønsker å kjøpe de damene som vi kvinner kan få gratis. Du skrev enda den eneste holdningen han ga uttrykk for, var å ikke ville kjøpe sex.. Anonymkode: d011f...f16 Jeg svarte feil, i forhold til at jeg trodde jeg svarte ham. Jeg siktet mer til holdningen som er vanlig og anses som sannhet, i det å tenke at sex helst hører hjemme i forhold, og at det er et ønske om, og holdning til, at sex har en slags hellighet som gjør at å ha sex uten forhold og følelser er en negativ ting. Jeg også synes sex er best i forhold, med en man er glad i, trygg på og hører sammen med, men jeg har ikke holdningen at jeg mener at sex uten forhold, til og med mellom to som absolutt ikke tenker på å bli sammen noen gang heller, ikke har en verdi det også. Det er noe annet, men kan likevel være fantastisk sex, og noe man virkelig følte at man trengte der og da. Så jeg forklarte dårlig, og tok feil i hvem jeg svarte. Dobbelt - stryk! 😜 Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #123 Del Skrevet 9. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarte feil, i forhold til at jeg trodde jeg svarte ham. Jeg er fullt klar over det. Men i min verden er det sak som gjelder og ikke person. Jeg er enig med deg i HI, og i det meste du skriver. Men i dette tilfellet opplevde jeg at du forsøkte å vri på det en person skrev (at han ikke ville kjøpe sex) for å få det til å passe inn med det du trodde eller ønsket at han mente (at han ikke liker seksuelle kvinner). Da blir det helt feil. Er enig med resten av innlegget, men synes fremdeles det blir helt feil å tillegge menn som IKKE KJØPER sex, en holdning om at de ikke liker utenomekteskapelig sex. (Da er det i så fall du selv som tenker at hore automatisk betyr en kvinne som har sex med flere, noe jeg virkelig ikke trodde du gjorde?) Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #124 Del Skrevet 9. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Jeg kjenner en horekunde. Han resonnerer som deg. Jeg vil imidlertid ikke ha hora - fordi hun er hore (uansett om det er aldri så ukomplisert og hun er aldri så deilig). Anonymkode: a51dd...993 Henter frem igjen det innlegget det gjelder, slik at du ser at det kun er horekundeforholdet han sier han avstår fra, og ikke dama. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #125 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud, dette blir bare for dumt... Anonymkode: d011f...f16 Hvordan da? Anonymkode: e92f3...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #126 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fullt klar over det. Men i min verden er det sak som gjelder og ikke person. Jeg er enig med deg i HI, og i det meste du skriver. Men i dette tilfellet opplevde jeg at du forsøkte å vri på det en person skrev (at han ikke ville kjøpe sex) for å få det til å passe inn med det du trodde eller ønsket at han mente (at han ikke liker seksuelle kvinner). Da blir det helt feil. Er enig med resten av innlegget, men synes fremdeles det blir helt feil å tillegge menn som IKKE KJØPER sex, en holdning om at de ikke liker utenomekteskapelig sex. (Da er det i så fall du selv som tenker at hore automatisk betyr en kvinne som har sex med flere, noe jeg virkelig ikke trodde du gjorde?) Anonymkode: d011f...f16 Huff, dette blir feil på feil, selv om vi stryker at jeg svarte i tro på å svare ham. Hans latterliggjøring av det jeg skrev fikk meg til å anta at han satte MEG i bås med kjøp og salg av sex. At kvinner som meg (og deg) har samme moral som det, hvilket jeg ikke engang kan sette meg inn i, fordi annet enn sex som tilbys fritt aldri har vært noe jeg trenger å tenke på. Men det er mulig at jeg antok for mye, i forhold til at han tydeligvis fant innlegget latterlig, og som å argumentere likt det en som kjøper sex tenker. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #127 Del Skrevet 9. august 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det siste har du helt rett i, at vi er forskjellige og ønsker forskjellige ting. Eller kanskje det samme til syvende og sist, men på veien dit velger vi forskjellig. Jeg TS, har bare sett meg lei på at kvinner blir ansett som dumme når vi, i fri og frank tilværelse, ofte velger å ha sex med det mange anser som dumme valg, og forklare at det ikke er av dumskap. Jeg er forøvrig nå ikke lenger fri og frank, men gift. Til og med trofast, som jeg ALLTID har vært i faste forhold. Jeg har likevel ikke glemt hvordan det var å være singel kvinne som likte sex for sex, og har sett meg lei på at kvinner fordummes i det som ikke er dumt. Det finnes en type menn som er langt bedre egnet for rent seksuelle relasjoner enn andre menn, og i som fri og med ønske om å ikke havne i komplikasjoner er det de som er smart å ha sex med, ikke dumt. Anonymkode: 38b3b...c6f Du har generalisert gruppen playere som en homogen gruppe som behandler kvinner bra. Hvor mange playere er ikke uærlige om intensjonene sine og later som om de er interessert i et forhold og dermed sårer mange damer? Som ser på damene de får som erobringer? Anonymkode: e92f3...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #128 Del Skrevet 9. august 2020 Mannen min er superkjekk og kunne fått hvem som helst men han vil bare ha meg bla bla bla var en player før men nå vil han bare ha meg bla bla bla alle menn som ikke har pult mange er bitre incels som ingen vil ha bla bla bla Sånn da tenker jeg vi setter strek. Anonymkode: 328e1...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #129 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er mulig at jeg antok for mye Ja, jeg synes det. Jeg leste innlegget hans som det stikk motsatt av hva du leste det som. Jeg opplevde at han støttet dine utsagn, men forklarte at det ofte er annerledes for menn. At det ikke er like mange kvinner som er playere (utover de som tar betalt). Derfor synes jeg det er veldig dårlig gjort av deg, å fortsette å hevde at han latterliggjorde det du skrev osv., uten å i det hele tatt stoppe opp og spørre deg selv om du kan ha tatt helt feil. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #130 Del Skrevet 9. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Anonymkode: e92f3...277 Det jeg mente med å si at det blir for dumt, er at du tydeligvis ikke har lest tråden. Dermed ser jeg heller ingen vits med å forklare om igjen. Det er en GRUNN til at man velger playere. De forstår ting. De maser ikke. De er enkle. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #131 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har generalisert gruppen playere som en homogen gruppe som behandler kvinner bra. Hvor mange playere er ikke uærlige om intensjonene sine og later som om de er interessert i et forhold og dermed sårer mange damer? Som ser på damene de får som erobringer? Anonymkode: e92f3...277 Nå er det i all hovedsak min side i dette, og siden til kvinner som selv ønsker sex for sex, ikke forhold, jeg skriver om. Hvordan kvinner som ønsker forhold opplever det å treffe en mann, ha forhåpninger om forhold, og så bli skuffet opplever en relasjon, om han virkelig er player eller hun da kaller ham det, det er litt urelevant for tråden og hva jeg skriver, når jeg skriver om kvinner som selv ønsker KUN sex. Jeg har alltid blitt behandlet svært godt av playere. En ble livslang venn, en annen ble ektemann, og jeg har ikke truffet på en player jeg har noe vondt å si om, om jeg selv har vært med dem eller ikke. Men jeg ønsket sex, ikke forhold. Gikk inn i slikt med åpne øyne. Oftest når kvinner ender opp med å kalle en mann player klær jeg meg faktisk litt i hodet, om jeg har truffet mannen, for svært ofte er det helt ordinære menn, som ikke engang har mulighet til å være player om han ville. Relasjonen utviklet seg ikke som kvinnen ønsket, det er nå så, men det er da virkelig også temmelig lite attraktive og sjarmerende menn, med ganske så begrenset tilbud, som plutselig kalles player når ting ikke gikk som ønsket. Min mann og min nære kamerat er åpne om at de forsøkte å styre unna kvinner som la for mye i det. Det ble det styret for dem som jeg selv valgte å unngå ved å velge dem. Det var alltid enklest og lettet med kvinner som selv bare hadde det gøy. Å plutselig havne i en situasjon der noen ble såret eller sinna var ikke kjekt. Da hadde de bommet på å se faresignalene for det. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #132 Del Skrevet 9. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg mente med å si at det blir for dumt, er at du tydeligvis ikke har lest tråden. Dermed ser jeg heller ingen vits med å forklare om igjen. Det er en GRUNN til at man velger playere. De forstår ting. De maser ikke. De er enkle. Anonymkode: d011f...f16 Jeg har lest HI, men gidder selvsagt ikke lese syv sider med svar. De fleste menn er enkle. Ikke prøv å lure oss med at damer velger playere fordi de er enkle og ikke maser. Alt har med utseende å gjøre, enkelt og greit. Anonymkode: e92f3...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #133 Del Skrevet 9. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes det. Jeg leste innlegget hans som det stikk motsatt av hva du leste det som. Jeg opplevde at han støttet dine utsagn, men forklarte at det ofte er annerledes for menn. At det ikke er like mange kvinner som er playere (utover de som tar betalt). Derfor synes jeg det er veldig dårlig gjort av deg, å fortsette å hevde at han latterliggjorde det du skrev osv., uten å i det hele tatt stoppe opp og spørre deg selv om du kan ha tatt helt feil. Anonymkode: d011f...f16 Takk for innspillet. Du har rett i det. Jeg antok for mye. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. august 2020 #134 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at dette var et forsøk på å rakke ned på kvinner og få oss til å føle oss dårlige dersom vi ikke er svært unge, svært slanke og med perfekt hud, men for min del preller slikt av som vann på dåsa. Det finnes menn av alle typer, og for noen menn er hvor ung og pen en kvinne er det viktigste. For mange seksuelt bevisste og lekne menn, som dyrker og elsker kvinner og seksuell nytelse og lek, er en nytende kåt, fri og leken kvinne den ultimate drømmen å ha i senga, og noe som langt overgår "svært ung og perfekt utseende". Det er mye rart, skjønt og morsomt man kan høre i senga. I går sa jeg noe litt ertende om pikken hans da vi hadde sex, noe om han var heldig i at han hadde en så samarbeidsvillig pikk selv når han har drukket (han hadde drukket litt vel mye). "Nei det er pikken som er heldig" påsto han, så jeg lurte selvfølgelig på hva han mente med det. "Den pikken fant deg. Den pikken er dritheldig. Det er ikke mange pikker som er så forbanna heldige som det. Morgen, kvelden eller om jeg har drukket, den står for deg. Faen jeg er en forbanna heldig mann!" Som nevnt, han hadde drukket litt. Mye! 😄 Dette er en mann som har kunnet velge og vrake blant de flotteste kvinner. Har hatt mange av de flotteste, nærmest perfekte. Fremdeles kunne gjort det. Jeg har nå født hans barn, og er ikke veldig ung, slank og perfekt, men han vet hva han, vi, har, som er mer verdt enn ung, slank og helt perfekt. Det du skriver er slikt jeg anser som drittkasting fra menn som har et behov for å sette kvinner på plass og trykke oss ned, fordi dere føler dere valgt bort og tråkket på av kvinner. Menn som min mann, som har fått og kan få det /de beste er derimot opptatt av hva som virkelig er det beste. At ingenting du kan få i senga, uansett hvor ungt, slankt og pent, overgår en herlig virkelig kåt og leken kvinne i senga. Anonymkode: 38b3b...c6f Blander du ikke her selv sammen kriterier for forhold og sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #135 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid blitt behandlet svært godt av playere. En ble livslang venn, en annen ble ektemann, og jeg har ikke truffet på en player jeg har noe vondt å si om, om jeg selv har vært med dem eller ikke. Helt enig i dette. Både jeg og mine venninner har denne erfaringen. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #136 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspillet. Du har rett i det. Jeg antok for mye. Anonymkode: 38b3b...c6f 👍🏻 Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #137 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest HI, men gidder selvsagt ikke lese syv sider med svar. De fleste menn er enkle. Ikke prøv å lure oss med at damer velger playere fordi de er enkle og ikke maser. Alt har med utseende å gjøre, enkelt og greit. Anonymkode: e92f3...277 Ja, det er nettopp det de fleste av dere er, og derfor ingen vits å komme med noe som strekker seg ut over deres snevre referanseramme. Forstår ikke en gang hva du gjør i denne kompliserte tråden. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #138 Del Skrevet 9. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er superkjekk og kunne fått hvem som helst men han vil bare ha meg bla bla bla var en player før men nå vil han bare ha meg bla bla bla alle menn som ikke har pult mange er bitre incels som ingen vil ha bla bla bla Sånn da tenker jeg vi setter strek. Anonymkode: 328e1...e79 Dette er ikke temaet i tråden overhodet. Tråden handler om at kvinner ikke, som ofte antatt, er dumme når vi velger å ha SEKSUELLE relasjoner med typen menn som ofte kalles playere. Jeg tenker på dem som lekegutter, og det gjør også mange kvinner, i det at de er lekekamerater i rent seksuelle relasjoner, og spesielt godt egnet for å være akkurat det. Ikke dumt valg, men smart, av årsaker som jeg har påpekt i tråden. Samt et argument som AnonymBruker... f16 påpekte. At jeg til slutt endte opp med å falle for en jeg ikke hadde tenkt å falle for burde jeg antagelig ikke ha nevnt engang. Det er uvesentlig for tråden egentlig. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #139 Del Skrevet 9. august 2020 6 minutter siden, herzeleid skrev: Blander du ikke her selv sammen kriterier for forhold og sex? Mange av oss velger oss menn vi ønsker å ha sex med, i et forhold også. At majoriteten heller velger å fokusere mer på partnerens jomfruelighet, gir naturligvis et helt annet forhold. Gjerne et nokså lite seksuelt et. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 9. august 2020 #140 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg blir litt lei meg av dette🙁 Hadde virkelig ønsket jeg kunne få sex bare for sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå