AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #101 Del Skrevet 9. august 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Jeg kjenner en horekunde. Han resonnerer som deg. Jeg vil imidlertid ikke ha hora - fordi hun er hore (uansett om det er aldri så ukomplisert og hun er aldri så deilig). Anonymkode: a51dd...993 Ja dette trenger heldigvis ikke vi kvinner forholde oss til, fordi selv KUN seksuelle relasjoner tilbys oss gratis, men det er også kvinner som ikke velger å være med på sex kun for sex, selv om de skulle ha lyst på sex og på person, fordi de har verdier og holdninger som tilsvarer dine. Jeg har ikke det. Mange kvinner har ikke det, selv om mange kvinner også har det. Menn er ulike og kvinner er ulike, og sannheten i påstanden min i HI er derfor selvfølgelig kun gjeldende for kvinner som har og ønsker å ha sex, selv uten forhold og kjærlighet, fordi sex har en egenverdi for oss. Det er stort sett andre syn som får stå som en slags standard, og dette med at noen menn får seg urettferdig mye moro på dette området, er stadig omtalt som dumskap fra kvinner. Jeg ville belyse en annen side av det, som ikke er på grunn av dumskap hos kvinner, men av helt andre ting. Jeg ser at det ikke er mer akseptert enn jeg egentlig ante, men det tar likevel ikke bort sannheten i det, for kvinner som ønsker sex for sex, og ikke engang skammer seg over det, men nyter å være mentalt fri til det. Mange av oss er stolte av det faktisk, og føler oss hevet over det som hemmer så altfor mange kvinner. Vi er frie, seksuelle og stolte, og svært glade for å ikke være hemmet av skam og dette tullet om at kvinner skal være dydige og tilbakeholden. Vi nyter å være seksuelle mennesker. Det er mange av oss også. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #102 Del Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja dette trenger heldigvis ikke vi kvinner forholde oss til, fordi selv KUN seksuelle relasjoner tilbys oss gratis, men det er også kvinner som ikke velger å være med på sex kun for sex, selv om de skulle ha lyst på sex og på person, fordi de har verdier og holdninger som tilsvarer dine. Jeg har ikke det. Mange kvinner har ikke det, selv om mange kvinner også har det. Menn er ulike og kvinner er ulike, og sannheten i påstanden min i HI er derfor selvfølgelig kun gjeldende for kvinner som har og ønsker å ha sex, selv uten forhold og kjærlighet, fordi sex har en egenverdi for oss. Det er stort sett andre syn som får stå som en slags standard, og dette med at noen menn får seg urettferdig mye moro på dette området, er stadig omtalt som dumskap fra kvinner. Jeg ville belyse en annen side av det, som ikke er på grunn av dumskap hos kvinner, men av helt andre ting. Jeg ser at det ikke er mer akseptert enn jeg egentlig ante, men det tar likevel ikke bort sannheten i det, for kvinner som ønsker sex for sex, og ikke engang skammer seg over det, men nyter å være mentalt fri til det. Mange av oss er stolte av det faktisk, og føler oss hevet over det som hemmer så altfor mange kvinner. Vi er frie, seksuelle og stolte, og svært glade for å ikke være hemmet av skam og dette tullet om at kvinner skal være dydige og tilbakeholden. Vi nyter å være seksuelle mennesker. Det er mange av oss også. Anonymkode: 38b3b...c6f Det var en lang beskrivelse. Et kortere ord er løstøs. Anonymkode: e92f3...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #103 Del Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle bare mangle! Tror nok en del kvinner her inne, faller inn under den beskrivelsen du gjorde tidligere i dag, når det gjelder selvtillit og utseende. Mange vil heller være pene, enn sexy, heller få seg kjæreste, enn å ha sex. De ulike begrepene ender opp som motpoler. Så går det fort litt i stå, om hva som er hva. Har selv forsøkt å lage tråd om sex her inne, som ble flyttet til singelliv - fordi folk konsekvent svarte om følelser, forelskelse og forhold, og ikke ville snakke om sex Anonymkode: d011f...f16 🤣 Ja det føles litt håpløst å nyansere det mange menn og kvinner tror på, og ønsker å tro på. Nå har iallefall jeg og du forsøkt å poengtere at ikke alle kvinner er så dydige og så sugen på kjærlighet og kjæreste som det synes at mange ønsker å tro. At vi kan digge sex for sex, og velge menn å ha sex med, kun for å ha sex, og at det da ikke er dumhet som får oss til å velge visse typer menn foran andre, men det stikk motsatte. At mange ikke ønsker å tro på dette, eller ikke selv er slik, gjør det ikke usant. Ikke er du og jeg spesielt uvanlige kvinner heller, for det er mange mange som oss, om folk vil tro det eller ikke. Ikke løse kvinner, men herlig frie skamløse kvinner! ♥️ Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #104 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en lang beskrivelse. Et kortere ord er løstøs. Anonymkode: e92f3...277 Beklager, vi er akkurat like selektive som "vanlige kvinner", bare det at vi er selektive av egeninteresse og bevissthet i forhold til egne ønsker og behov. Vi er ikke enklere å få til sengs, med mindre du tilbyr det vi ønsker. Ikke løse, som jeg nettopp skrev, men herlig skamløse. 🥰 Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #105 Del Skrevet 9. august 2020 Vi burde ha en samletråd for mannlig syting rundt Tinder-feiling. Disse gjentatts trådene er så kjedelige Anonymkode: 0d5ce...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #106 Del Skrevet 9. august 2020 På 8.8.2020 den 12.55, AnonymBruker skrev: Ha ha! Nei - det stemmer ikke! De aller fleste menn vil ha sex med mange typer kvinner. Selv de mennene med de peneste og mest attraktive kvinnene går lei. Anonymkode: d011f...f16 Men selvfølgelig tenner vi aller mest på de yngre, slanke, med fin hud (fri for appelsinhud osv.). Ikke akkurat rakettforskning å finne ut av hva vi menn liker aller best!😉 Anonymkode: e92f3...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #107 Del Skrevet 9. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en lang beskrivelse. Et kortere ord er løstøs. Anonymkode: e92f3...277 Ja, slike ord er det vi slipper å høre, når vi velger de samme mennene som alle kvinner vil ha. De ville aldri funnet på å kalle kvinner for løstøs! Ergo er de bedre å pule på! Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #108 Del Skrevet 9. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men selvfølgelig tenner vi aller mest på de yngre, slanke, med fin hud (fri for appelsinhud osv.). Ikke akkurat rakettforskning å finne ut av hva vi menn liker aller best!😉 Anonymkode: e92f3...277 De menn som ingen kvinner vil ha, gjemmer seg som regel bak den forklaringen ja! "Jeg vil bare ha perfekte damer, det er derfor jeg er alene!" Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #109 Del Skrevet 9. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: fordi de har verdier og holdninger som tilsvarer dine. Jeg har ikke det. Mange kvinner har ikke det, selv om mange kvinner også har det. Må nesten arrestere deg litt her. De aller færreste menn og kvinner, ville faktisk kjøpt sex. Må jo anta at det er derfor han ikke ønsker hore. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #110 Del Skrevet 9. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤣 Ja det føles litt håpløst å nyansere det mange menn og kvinner tror på, og ønsker å tro på. Nå har iallefall jeg og du forsøkt å poengtere at ikke alle kvinner er så dydige og så sugen på kjærlighet og kjæreste som det synes at mange ønsker å tro. At vi kan digge sex for sex, og velge menn å ha sex med, kun for å ha sex, og at det da ikke er dumhet som får oss til å velge visse typer menn foran andre, men det stikk motsatte. At mange ikke ønsker å tro på dette, eller ikke selv er slik, gjør det ikke usant. Ikke er du og jeg spesielt uvanlige kvinner heller, for det er mange mange som oss, om folk vil tro det eller ikke. Ikke løse kvinner, men herlig frie skamløse kvinner! ♥️ Anonymkode: 38b3b...c6f Enig i det. Men tror det er sjeldnere her inne enn ute i verden. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #111 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, slike ord er det vi slipper å høre, når vi velger de samme mennene som alle kvinner vil ha. De ville aldri funnet på å kalle kvinner for løstøs! Ergo er de bedre å pule på! Anonymkode: d011f...f16 Pul i vei. At du velger de mennene som alle andre kvinner også vil ha, øker jo risikoen for sykdommer osv. Og du holder deg neppe til èn mann, vil jeg tro. Personlig syns jeg sex er best i et forhold, så klarer meg fint uten sex i lange perioder. Bruker ikke en kalori på å sjekke opp jenter for å få sex. Jenter som også ønsker forhold er de eneste jeg gir oppmerksomhet. Tråden din er ganske opplagt laget for å skape debatt, provosere litt. Er usikker på om du egentlig er en mann som prøver bekrefte at alle damer er slik og slik. Dessverre er det nok sånn at man kan prøve å generalisere så mye man vil, men faktum er at alle kvinner er forskjellige og ønsker forskjellige ting. De aller fleste vil ønske forhold, og ikke være et sexobjekt for en player. Anonymkode: e92f3...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #112 Del Skrevet 9. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pul i vei. At du velger de mennene som alle andre kvinner også vil ha, øker jo risikoen for sykdommer osv. Og du holder deg neppe til èn mann, vil jeg tro. Personlig syns jeg sex er best i et forhold, så klarer meg fint uten sex i lange perioder. Bruker ikke en kalori på å sjekke opp jenter for å få sex. Jenter som også ønsker forhold er de eneste jeg gir oppmerksomhet. Tråden din er ganske opplagt laget for å skape debatt, provosere litt. Er usikker på om du egentlig er en mann som prøver bekrefte at alle damer er slik og slik. Dessverre er det nok sånn at man kan prøve å generalisere så mye man vil, men faktum er at alle kvinner er forskjellige og ønsker forskjellige ting. De aller fleste vil ønske forhold, og ikke være et sexobjekt for en player. Anonymkode: e92f3...277 Herregud, dette blir bare for dumt... Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #113 Del Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste vil ønske forhold, og ikke være et sexobjekt for en player. Forresten: Ha ha ha! Kos deg så lenge du klarer å tro på dette, du! Det blir vel omtrent helt til hun mister lysten...av uforklarlige årsaker...etter dere har fått barn. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #114 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men selvfølgelig tenner vi aller mest på de yngre, slanke, med fin hud (fri for appelsinhud osv.). Ikke akkurat rakettforskning å finne ut av hva vi menn liker aller best!😉 Anonymkode: e92f3...277 Jeg forstår at dette var et forsøk på å rakke ned på kvinner og få oss til å føle oss dårlige dersom vi ikke er svært unge, svært slanke og med perfekt hud, men for min del preller slikt av som vann på dåsa. Det finnes menn av alle typer, og for noen menn er hvor ung og pen en kvinne er det viktigste. For mange seksuelt bevisste og lekne menn, som dyrker og elsker kvinner og seksuell nytelse og lek, er en nytende kåt, fri og leken kvinne den ultimate drømmen å ha i senga, og noe som langt overgår "svært ung og perfekt utseende". Det er mye rart, skjønt og morsomt man kan høre i senga. I går sa jeg noe litt ertende om pikken hans da vi hadde sex, noe om han var heldig i at han hadde en så samarbeidsvillig pikk selv når han har drukket (han hadde drukket litt vel mye). "Nei det er pikken som er heldig" påsto han, så jeg lurte selvfølgelig på hva han mente med det. "Den pikken fant deg. Den pikken er dritheldig. Det er ikke mange pikker som er så forbanna heldige som det. Morgen, kvelden eller om jeg har drukket, den står for deg. Faen jeg er en forbanna heldig mann!" Som nevnt, han hadde drukket litt. Mye! 😄 Dette er en mann som har kunnet velge og vrake blant de flotteste kvinner. Har hatt mange av de flotteste, nærmest perfekte. Fremdeles kunne gjort det. Jeg har nå født hans barn, og er ikke veldig ung, slank og perfekt, men han vet hva han, vi, har, som er mer verdt enn ung, slank og helt perfekt. Det du skriver er slikt jeg anser som drittkasting fra menn som har et behov for å sette kvinner på plass og trykke oss ned, fordi dere føler dere valgt bort og tråkket på av kvinner. Menn som min mann, som har fått og kan få det /de beste er derimot opptatt av hva som virkelig er det beste. At ingenting du kan få i senga, uansett hvor ungt, slankt og pent, overgår en herlig virkelig kåt og leken kvinne i senga. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #115 Del Skrevet 9. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må nesten arrestere deg litt her. De aller færreste menn og kvinner, ville faktisk kjøpt sex. Må jo anta at det er derfor han ikke ønsker hore. Anonymkode: d011f...f16 Nå må jeg si at du vridde og vendte litt på det. Jeg hadde heller aldri kjøpt sex. Jeg mener jeg skrev at det er noe kvinner ikke trenger å ta stilling til. Det er noe uaktuelt for meg å overhodet tenke på. Om du mente å kalle kvinner som meg hore tar du feil. Det er vi så absolutt ikke! Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #116 Del Skrevet 9. august 2020 På 15.7.2020 den 20.15, AnonymBruker skrev: Ulogisk og urettferdig hevder mange menn. Ulurt blir også hevdet. Å la seg bli "brukt" av en player, og være en i rekken. Seriøst, de fleste kvinner gjenkjenner og aksepterer en slik mann for hva han er. En populær mann, en som kan få sex lett og ofte. Blir antagelig ikke kjæreste. Påstander om ulogisk og ulurt overser to ting. 1. At kvinner faktisk kan ønske å ha sex for å ha sex. 2. At hver eneste gang en kvinne er naken, sårbar og alene med en relativt ukjent mann løper vi en viss risiko for overgrep. Vi er fysisk svakere enn menn. Så derfor, om en kvinne ønsker sex, hva er da det lureste valget, rent sikkerhetsmessig? En mann som kanskje ikke har hatt sex på flere måneder, som kanskje ikke vil få sjansen til det på flere måneder igjen, som derfor er noe desperat etter å få forventninger om sex innfridd når han først har fått med seg en dame, og som derfor kan tenkes å bli både skuffet, ufin og kanskje til og med sette ufint press på at det blir sex, om kvinnen plutselig ikke ønsker å ha sex likevel? Eller en mann som så lett og ofte får sex at det ikke er noe krise dersom en kvinne trekker seg på tampen? Til og med testet av mange kvinner, uten at ryktet som følger ham sier noe om fare for ufint press eller voldtekt. De fleste menn er ikke overgripere tenker du kanskje, eller at det er urimelig å vurdere menn slik, fordi du aldri ville utsette en kvinne for... Vel, vi vet ikke det. Vet ikke hva vi kan risikere ved å gå med deg. En mann som er testet av mange kvinner derimot, som man vet får sex så lett at det ikke er noe krise å ikke få sex akkurat denne kvelden, om man mot formodning skulle ombestemme seg, som har et rykte som player, men det ryktet sier ingenting om ubehagelig oppførsel, hvor man fort ser at tidligere erobringer hilser hyggelig og flørtende, og ikke er avvisende til en ny natt om muligheten skulle by seg... ... det er ikke det dumme valget, det er det desidert tryggeste for oss kvinner når det er sex vi ønsker. Med mindre man altså ønsker og forventer mer enn sex. Først da er det trolig litt dumt å gå for en slik. Ellers, nei ulogisk og ulurt er det faktisk ikke. Slike menn har gjerne en svært sjarmerende og behagelig oppførsel mot kvinner, og deres enkle tilgang på kvinner gjør at man kan føle seg rimelig sikker på at den oppførselen ikke endrer seg, selv om det likevel ikke skulle bli sex. De er det trygge valget for kvinner. Ikke helt uten risiko det heller, men å minimere risikoen så godt som mulig. Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet. Anonymkode: 38b3b...c6f Jeg har hatt sex med noen sånne uten noen ønsker om forhold videre. I dag er jeg gift med en som kunne fått hvem som helst men har kun hatt seriøse forhold før meg. Så tenker dette er individuelt. Anonymkode: c83b1...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #117 Del Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå må jeg si at du vridde og vendte litt på det. Jeg hadde heller aldri kjøpt sex. Jeg mener jeg skrev at det er noe kvinner ikke trenger å ta stilling til. Det er noe uaktuelt for meg å overhodet tenke på. Om du mente å kalle kvinner som meg hore tar du feil. Det er vi så absolutt ikke! Anonymkode: 38b3b...c6f Beklager, jeg trodde jeg svarte ham. Anonymkoder... 😜 Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #118 Del Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt sex med noen sånne uten noen ønsker om forhold videre. I dag er jeg gift med en som kunne fått hvem som helst men har kun hatt seriøse forhold før meg. Så tenker dette er individuelt. Anonymkode: c83b1...c4a Da er vi to. 😂 Allerede fortalt om at jeg røk i den fella også. En fin felle å sitte i forøvrig. ♥️ Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #119 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må jeg si at du vridde og vendte litt på det. Jeg hadde heller aldri kjøpt sex. Jeg mener jeg skrev at det er noe kvinner ikke trenger å ta stilling til. Det er noe uaktuelt for meg å overhodet tenke på. Om du mente å kalle kvinner som meg hore tar du feil. Det er vi så absolutt ikke! Anonymkode: 38b3b...c6f Mente ikke å kalle deg hore, nei. Absolutt ikke. Men synes det er fullt forståelig at menn ikke ønsker å kjøpe de damene som vi kvinner kan få gratis. Du skrev 1 time siden, AnonymBruker skrev: fordi de har verdier og holdninger som tilsvarer dine. enda den eneste holdningen han ga uttrykk for, var å ikke ville kjøpe sex.. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #120 Del Skrevet 9. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pul i vei. At du velger de mennene som alle andre kvinner også vil ha, øker jo risikoen for sykdommer osv. Og du holder deg neppe til èn mann, vil jeg tro. Personlig syns jeg sex er best i et forhold, så klarer meg fint uten sex i lange perioder. Bruker ikke en kalori på å sjekke opp jenter for å få sex. Jenter som også ønsker forhold er de eneste jeg gir oppmerksomhet. Tråden din er ganske opplagt laget for å skape debatt, provosere litt. Er usikker på om du egentlig er en mann som prøver bekrefte at alle damer er slik og slik. Dessverre er det nok sånn at man kan prøve å generalisere så mye man vil, men faktum er at alle kvinner er forskjellige og ønsker forskjellige ting. De aller fleste vil ønske forhold, og ikke være et sexobjekt for en player. Anonymkode: e92f3...277 Akkurat det siste har du helt rett i, at vi er forskjellige og ønsker forskjellige ting. Eller kanskje det samme til syvende og sist, men på veien dit velger vi forskjellig. Jeg TS, har bare sett meg lei på at kvinner blir ansett som dumme når vi, i fri og frank tilværelse, ofte velger å ha sex med det mange anser som dumme valg, og forklare at det ikke er av dumskap. Jeg er forøvrig nå ikke lenger fri og frank, men gift. Til og med trofast, som jeg ALLTID har vært i faste forhold. Jeg har likevel ikke glemt hvordan det var å være singel kvinne som likte sex for sex, og har sett meg lei på at kvinner fordummes i det som ikke er dumt. Det finnes en type menn som er langt bedre egnet for rent seksuelle relasjoner enn andre menn, og i som fri og med ønske om å ikke havne i komplikasjoner er det de som er smart å ha sex med, ikke dumt. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå