Gå til innhold

Hvorfor alle kvinner vil ha sex med samme mann.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På tide du begynner å ligge med datene dine Hr.A., I stedet for å gnåle om hvor vanskelig det er å holde dem unna kuken din.  Vinn vinn, og kanskje du blir en bedre debattant på KG av det? 

Anonymkode: 0b72e...2eb

Ha ha!

Tror det er en god regel for de aller fleste her inne!

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

De du sikter til er i et kraftig mindretall. 1% gruppa skinner frem igjen. 

Hva jeg holder på med? Jeg er hverken voldelig eller ubehagelig mot noen eller maser. Men en viss dialog er jo ønskelig selv i et forhold. 

Nei, 10-20% er nok mer realistisk. 

Ja, du mener det. Men ikke regn med at damene mener det samme. 

Anonymkode: d011f...f16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et seriøst spørsmål? 

Anonymkode: 38b3b...c6f

Spør du seriøst nå?

Anonymkode: 1e4a1...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha!

Tror det er en god regel for de aller fleste her inne!

Nei, 10-20% er nok mer realistisk. 

Ja, du mener det. Men ikke regn med at damene mener det samme. 

Hehe. Den eneste dama som har kommet med anklager om voldsbruk mot meg var i enn rettsak om barnefordeling. Det var hennes advokat som kom med dem. Det hadde vært så grov vold at hun og barna måtte på sykehuset. Det ble etterspurt journal som kunne bevise hennes påstander. Har i skrivende stund ennå ikke sett noe av det. Purring er sendt hennes advokat.

Men at andre menn kan finne på å være voldelig kan ikke jeg avkrefte. Det jeg vet er at mange damer starter på noe selv der mannen blir frustrert og handler i affekt. Livet har lært meg at ikke alle er like uskyldige som de selv vil fremstå. Livet har også lært meg at for hver mann som gjør noe galt så finnes det ei dame som gjør akkurat det samme på en eller annen måte. Vi er ikke helt ulike sånn sett. 

Det har kommet frem at damer som bruker vold mot sine barn er 20% altså en av fem, mens for menn er det 13%. Likevel er det menn som får mest stryk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spør du seriøst nå?

Anonymkode: 1e4a1...1fd

Ja jeg vil kalle det du stilte et retorisk spørsmål, men for all del, jeg kan godt svare. 

Jeg er kvinne, regnet som attraktiv kvinne fra jeg debuterte seksuelt til jeg ble låst og lukket i ekteskap, og falt ut av dette markedet. (Frivillig selvfølgelig. 😄

Å få sex har aldri vært en utfordring. Min utfordringer har vært å styre unna menn som er desperate nok til å "våge å ta sex".

De som bare lar være å ha sex har naturligvis aldri vært med i ligningen, men etter flere opplevelser med menn som ikke fikk sex oftere enn at de drar det litt langt når de øyner en mulighet, og "ordentlige kjærestemateriale - menn" som ble såret, skuffet og vonbroten av at jeg ikke ville beholde dem, så foretrakk jeg menn som enkelt og greit får sex, såpass ofte og enkelt at de i all hovedsak er uten både desperate tendenser eller blir såret og skuffet, masete og plagsomme, i verdt fall ufine og/eller veldig plagsomme. Eventuelt veldig såret og skuffet. 

Det var bare det enkleste, tryggeste og det som gir minst styr. Helt uproblematisk for meg også, når jeg ønsket frihet OG sex. 

Jeg er ikke den eneste kvinne som har erfart dette, og vi bør antagelig ikke sammenlignes med kvinner som har et veldig høyt ønske om å få seg kjæreste så snart som mulig. 

Det er også mange kvinner som ønsker sex for sex, som synes uforpliktende er et herlig ord, og som enten mens de leter etter den rette eller ikke gjør det synes at lekegutter, som så enkelt og greit får sex så ofte at de aldri blir desperate eller såret er midt i blinken, der og da. 

At dette i all hovedsak er menn som ser bra ut og er sjarmerende og enkle å omgås, har bra selvtillit og leker uforpliktende rundt selv er da en fordel, som gjør dem ekstra egnet til uforpliktende sex. At de har vært med mange gir den denne selvtillit og lette holdningen, samt at man regner dem som mer ufarlige angående alt annet enn kjønnssykdommer, som man altså kan sikre seg relativt bra mot, og som menn med mindre erfaring ikke er en garanti mot. 

Selvfølgelig vil jeg være en som får sex, og jeg foretrekker altså menn som lett får sex. De som "våger å ta sex" er mitt verste mareritt, det jeg aller helst vil unngå, og de som ikke har sex er bare ute av ligningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hehe. Den eneste dama som har kommet med anklager om voldsbruk mot meg var i...osv

Altså, det virker jo enten som du ikke klarer å forstå eller ikke ønsker å forstå. Jeg gir opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Men at andre menn kan finne på å være voldelig kan ikke jeg avkrefte. Det jeg vet er at mange damer starter på noe selv der mannen blir frustrert og handler i affekt.

Akkurat akkurat! 

Nå er det faktisk slik at vi kvinner ønsker å ha mulighet til å kunne trekke oss fra noe når det plutselig blir feil på en måte, SELV OM vi har flørtet, kysset og "startet på noe". Ha lov til å ombestemme oss når det likevel plutselig føles feil av en eller annen grunn, UTEN at vi opplever at mannen blir frustrert og handler i affekt. 

Så her begrunner du selv hvorfor vi ofte foretrekker de ikke- desperate mennene. 

Vi har særdeles lite lyst til å oppleve menn som blir frustrerte og handler i affekt. Det er traumatiske opplevelser for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat akkurat! 

Nå er det faktisk slik at vi kvinner ønsker å ha mulighet til å kunne trekke oss fra noe når det plutselig blir feil på en måte, SELV OM vi har flørtet, kysset og "startet på noe". Ha lov til å ombestemme oss når det likevel plutselig føles feil av en eller annen grunn, UTEN at vi opplever at mannen blir frustrert og handler i affekt. 

Så her begrunner du selv hvorfor vi ofte foretrekker de ikke- desperate mennene. 

Vi har særdeles lite lyst til å oppleve menn som blir frustrerte og handler i affekt. Det er traumatiske opplevelser for oss. 

Ja det skjønner jeg godt. Jeg foretrekker å trekke meg selv også om jeg føler dette blir feil noe jeg har gjort. Har også selv opplevd å bli avvist etter en tid med litt intimitet. Etter noen kyss vill hun ikke mere. Det synes jeg var helt greit. Vi pratet løst og fast en liten stund etterpå. Hun har jeg kontakt med selv i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja det skjønner jeg godt. Jeg foretrekker å trekke meg selv også om jeg føler dette blir feil noe jeg har gjort. Har også selv opplevd å bli avvist etter en tid med litt intimitet. Etter noen kyss vill hun ikke mere. Det synes jeg var helt greit. Vi pratet løst og fast en liten stund etterpå. Hun har jeg kontakt med selv i dag. 

Takk! Da forstår du egentlig hvorfor vi kvinner gjerne velger slike menn når vi i utgangspunktet ikke ønsker noe seriøst, noe som kan bli ubehagelig press, og /eller ønsker at ingen skal bli såret, men ønsker sex. 

Du burde iallefall forstå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Da forstår du egentlig hvorfor vi kvinner gjerne velger slike menn når vi i utgangspunktet ikke ønsker noe seriøst, noe som kan bli ubehagelig press, og /eller ønsker at ingen skal bli såret, men ønsker sex. 

Du burde iallefall forstå det. 

Ja jeg skjønner det, men ikke risikoen for sykdommer dere løper ved å ta sjansen. Akkurat den skjønner jeg ikke. Bare tanken her er såpass avtennende at uansett hvor kåt jeg var hadde jeg avstått. Noe jeg til stadighet gjør.

En av de verste sykdommene smitter ved oral også. Dvs. kyssing. Den har her inne blitt "ufarliggjort" av mange fordi den er så vanlig. 

(Det jeg kan si er at jeg kjenner til flere tilfeller den har vært til bry fra den dagen de fikk den frem til nå med utbrudd omtrent hele tiden. Men det er en annen sak.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja jeg skjønner det, men ikke risikoen for sykdommer dere løper ved å ta sjansen. Akkurat den skjønner jeg ikke. Bare tanken her er såpass avtennende at uansett hvor kåt jeg var hadde jeg avstått. Noe jeg til stadighet gjør.

En av de verste sykdommene smitter ved oral også. Dvs. kyssing. Den har her inne blitt "ufarliggjort" av mange fordi den er så vanlig. 

(Det jeg kan si er at jeg kjenner til flere tilfeller den har vært til bry fra den dagen de fikk den frem til nå med utbrudd omtrent hele tiden. Men det er en annen sak.)

Jeg har opplevd en voldtekt. Jeg tar risikoen for enhver type kjønnssykdom heller enn risiko for det, anytime. 

Som nevnt er det heller ikke slik at "ordentlige menn" gir noen garantier mot kjønnssykdommer. Den som faktisk smittet meg med klamydia var en slik ordentlig kjærestetype som nesten anså sex som noe hellig. Det at han var en slik type var nok med på at jeg var dum nok til å ta hans ord for at han nylig hadde testet seg. Noe jeg aldri ville ha gjort overfor en lekemann. 

Nå opplevde ikke jeg klamydia som en snill og ufarlig kjønnssykdom, som man ikke merker at man har, med som noe vanvittig ubehagelig, og jeg ble ikke akkurat glad og fornøyd da "nylig testet seg" viste å være at han hadde hatt sex med en kvinne mellom, ubeskyttet. Det hjalp ikke meg det minste at det var en kvinne han hadde hatt sex med tidligere, og stolte på. Spesielt ikke siden ubehaget oppsto langt oppe på et fjell, langt fra enhver lege. Det var ingen glad og fornøyd kvinne som dro ned fra det fjellet. 

Å ha hatt ubeskyttet sex med en partner er nok det, uansett hvilken type mann man er. Snille gutter er ingen garanti! 

Likevel, ja jeg foretrekker risikoen for slikt over risiko for voldtekt, så definitivt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd en voldtekt. Jeg tar risikoen for enhver type kjønnssykdom heller enn risiko for det, anytime. 

Som nevnt er det heller ikke slik at "ordentlige menn" gir noen garantier mot kjønnssykdommer. Den som faktisk smittet meg med klamydia var en slik ordentlig kjærestetype som nesten anså sex som noe hellig. Det at han var en slik type var nok med på at jeg var dum nok til å ta hans ord for at han nylig hadde testet seg. Noe jeg aldri ville ha gjort overfor en lekemann. 

Nå opplevde ikke jeg klamydia som en snill og ufarlig kjønnssykdom, som man ikke merker at man har, med som noe vanvittig ubehagelig, og jeg ble ikke akkurat glad og fornøyd da "nylig testet seg" viste å være at han hadde hatt sex med en kvinne mellom, ubeskyttet. Det hjalp ikke meg det minste at det var en kvinne han hadde hatt sex med tidligere, og stolte på. Spesielt ikke siden ubehaget oppsto langt oppe på et fjell, langt fra enhver lege. Det var ingen glad og fornøyd kvinne som dro ned fra det fjellet. 

Å ha hatt ubeskyttet sex med en partner er nok det, uansett hvilken type mann man er. Snille gutter er ingen garanti! 

Likevel, ja jeg foretrekker risikoen for slikt over risiko for voldtekt, så definitivt! 

❤️

Jeg synes ingen burde oppleve en voldtekt. Jeg føler meg også litt utilfreds med å være mann innimellom når jeg ser hvor stor status det har innad i forskjellige miljøer. Skremmende utvikling. 

Synes ikke det er greit man skal tvinge seg til noe i en nær relasjon heller. Har snakket med damer utpå kvelden og de åpner seg. Det er en del som har opplevd overgrep der de har fryktet for livet sitt ja. Jeg har også lært noen venninner noen enkle, men veldig effektive triks for å komme seg bort hvis så skjer. Det skal ikke være nødvendig, men det er faktisk det.

Jeg avstår sex hvis det er snakk om bare for sexens skyld. Er det ikke noe jeg kan få over tid orker jeg ikke. Da fikser jeg det heller selv. Å elske er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
20 hours ago, AnonymBruker said:

Ja dynamikken er kanskje interessant, og jeg kan tenke meg at dette kan ramme menn kvinner tror at har lettere for det enn egentlig er også, men jeg må jo innrømme at jeg hadde styrt unna min mann om jeg visste at han var plukkemoden da jeg traff ham. Han ga meg det styret jeg ikke ville ha. 

Nå fikk jo historien en bra slutt for begge to, for han var selvsikker nok til å ikke gi seg på tap, og mørne meg og vente til jeg var plukkemoden også, men min første reaksjon da jeg forsto at han ikke tullet var "Helvete!". Jeg hadde valgt ham som lekekamerat akkurat for å unngå slikt, etter flere menn som ville mer enn meg, og opplevelser med å være den kjipe som skapte forventninger, skuffet, "lurte" og dumpet. 

Artig at det jeg skrev i første innlegg var gjeldende for deg og din mann. 

20 hours ago, AnonymBruker said:

I motsetning til hva mange kvinner (og menn) tror er det ikke slik at kvinner som våger å slippe seg fri seksuelt automatisk blir regnet som "ikke kjærestemateriale". 

Jeg har aldri hatt problemer med å bli ønsket som det. Det har heller vært et problem at jeg for fort ble det, og så måtte jeg ta den kjedelige historien med skuffelse igjen. Jeg syntes ikke det var kjekt overhodet. 

Mitt inntrykk er at attraktive kvinner ikke har særlige problemer med å få menn på kroken også for forhold litt uavhengig av hvordan de oppfører seg. Sånn historisk sett har man jo hatt en kultur hvor man snakker ned damer som er "løse". Det interessante er jo at den som har størst interesse i å kue attraktive damer sin seksualitet er jo den gjennomsnittlige kvinnen fordi dersom attraktive kvinner er en begrenset ressurs for menn, får hun et lettere marked

En ting du også må tenke på ts, er at dersom du har levd et liv som en attraktiv dame, så er det noe flertallet av kvinner ikke får gjøre. Kurven for attraktivitet hos kvinner er mer eller mindre normalfordelt. Du skriver i hi: "Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet". En kvinne som ikke har flere menn etter seg for forhold har det ikke nødvendigvis slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Minesveiper skrev:

Artig at det jeg skrev i første innlegg var gjeldende for deg og din mann. 

Mitt inntrykk er at attraktive kvinner ikke har særlige problemer med å få menn på kroken også for forhold litt uavhengig av hvordan de oppfører seg. Sånn historisk sett har man jo hatt en kultur hvor man snakker ned damer som er "løse". Det interessante er jo at den som har størst interesse i å kue attraktive damer sin seksualitet er jo den gjennomsnittlige kvinnen fordi dersom attraktive kvinner er en begrenset ressurs for menn, får hun et lettere marked

En ting du også må tenke på ts, er at dersom du har levd et liv som en attraktiv dame, så er det noe flertallet av kvinner ikke får gjøre. Kurven for attraktivitet hos kvinner er mer eller mindre normalfordelt. Du skriver i hi: "Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet". En kvinne som ikke har flere menn etter seg for forhold har det ikke nødvendigvis slik. 

Med attraktiv mener jeg ikke at jeg er superpen. Jeg ser ikke ut som en perfekt modell. Har aldri gjort det.

En betydelig del av å ha vært regnet som attraktiv kvinne er personlighet og utstråling, som også inkluderer sensuell utstråling, i det at jeg har forkastet holdninger om at jeg som kvinne er forventet å være dydig. Jeg har ikke ønsket å være dydig engang. Jeg har vært selektiv på seksuelle partnere av egeninteresse, ikke av dyd. Notert meg trekk ved menn som antagelig ikke vil være lekne og nysgjerrige partnere det er verdt å ha sex med, men som selv er for dydige, låste, egoistiske, kjedelige, for usikre, med mer, og mitt tilbud har vært så stort at jeg kunne være så selektiv ikke kun basert på utseendet, men på hvem jeg som person er. 

En selvstendig, selvsikker og selvbevisst kvinne, med sjarm og gode sosiale egenskaper. Jeg har godt hode, og visste det. Jeg hadde en absolutt bra nok kropp, og visste det. Jeg hadde et absolutt pent nok ansikt og hår, og visste det, og det plaget meg ikke at det finnes kvinner med flottere kropp og penere ansikt, for jeg konkurrerte ikke med dem. Jeg var tilfreds med det jeg var, og visste at det var min personlighet som var mitt største fortrinn. DET ga meg en utstråling som menn har falt for. 

Det svært mange kvinner, minst like heldige med utseendet som jeg har vært, og også heldigere, ofte feiler stort på er at de soser rundt i dårlig selvtillit og selvbilde, og konsentrerer seg om å bli penere, helst perfekte, mens min erfaring definitivt er at menn først og fremst faller for hvem man er. Så lenge man har et noenlunde bra utseende og noenlunde bra kropp, så er differansen på at menn svermer rundt deg, og også vil ha forhold, hvem man er som person. Hvordan man er, hvordan man er å være sammen med, utstråling og sjarm, og hva man generelt har på innsiden, som så definitivt merkes ut. 

Menn fanger til og med opp at jeg er seksuelt bevisst og trygg i blikk og bevegelser. At jeg ikke kveler og undertrykker den siden av synes visst i både blikk og bevegelser. Det har jeg hørt så mange ganger av så mange menn, og til og med kvinner, at jeg er rimelig sikker på at det må være tilfellet. 

Istedenfor å kalle attraktive kvinner løse, og på andre måter trykke andre kvinner ned, seg selv inkludert, så burde virkelig gjennomsnittskvinner bygge seg selv opp og finne frem til og dyrke hvem de er og ønsker å være, samt finne frem og dyrke sin seksuelle bevissthet og stolthet. 

Da hadde de smelt langt penere kvinner uten samme trygghet på seg selv av banen. 

Min erfaring er at menn trekkes til kvinner med tro på at de er bra nok og med godt forhold til egen seksualitet som møll trekkes mot lyset. 

Det var ikke fordi jeg var blant de perfekte kvinner utseendmessig jeg ble regnet som så attraktiv. Det var det indre, som viser ut. 

Så de kvinner som forsøkte å tråkke meg ned og jekke meg var faktisk de peneste kvinner. De kunne ikke forstå hvorfor menn de ønsket seg svermer rundt meg, når de var penere. 

Mulig de lurer på dette den dag i dag. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 16.7.2020 den 2.37, AnonymBruker skrev:

Jeg overanalyserer?

Du som kvinne, har du aldri noen gang valgt å ikke ha sex selv om du gjerne skulle ønske å ha det (altså vært utrolig kåt) fordi at det å ha sex innebærer en viss risiko for at man kan bli kalt ufine ting som hore, løs eller ludder, bli feiltolket eller utlevert, frykte at fyren kan bli crepy, ufin, fornærmet, plagsom, klengete, ubehagelig eller utleverende i etterkant, eller frykt for at det kan bli psykisk eller fysisk farlig for deg, på noen som helst måte? 

Kan du svare nei, det har aldri skjedd at du har latt være å ha sex når du er kåt på grunn av noe av dette, og ja til at du alltid har følt deg fri til å ha sex med hvem du skulle ha lyst på, akkurat når du skulle trenge sex, helt uten frykt for noe, ja da overanalyserer jeg. I forhold til hvordan du takler og mestrer det å være seksuell kvinne iallefall. 

Ja slike fyrer er ofte langt mer fristende å ha sex med, spontant og før man egentlig kjenner dem. Fordi man virkelig trenger og ønsker sex, og de er deilige. 

Er det alt? At de er deilige? Ville du blitt med en slik dersom magefølelsen sa at dette kunne være farlig? 

Hvorfor slår ikke magefølelsen til angående det på slike, men på mange menn som egentlig virker helt ok? Er flotte nok også, men ikke... den helt ukompliserte typen mann. 

Du er kanskje ikke bevisst det, men de er ikke bare deilige. De er ukompliserte. Lett tilgjengelige levende dildoer. Ingen stress, ingen styr i etterkant, bare sex og ferdig med det. Trygt. Ingen mas, stress og sure miner. Ingen desperasjon verken om du skulle ønske å trekke deg i siste liten, eller mas, stress og sure miner i etterkant, om de skulle føle seg brukt, snytt, ønske noe mer. 

De kaller ikke en kvinne som ønsker sex hore i etterkant heller, iallefall ikke personlig om akkurat deg, for deres erfaring er at kvinner er kåte og lysten på sex. Det er deres opplevelse av kvinner. Mange kvinner. 

Ok, det er sikkert ikke veldig kvinnelig å innrømme, men det er mange flotte og deilige menn vi ikke velger oss ut når vi kvinner ønsker og trenger sex og moro, uforpliktende. De ser gjerne like bra ut, men de er kanskje ikke så... der og da. Bare gøy fyrer. 

Vi kvinner bruker playerne, de godt innkjørte, de rutinerte angående dette, for hva de er verdt. De er deilige, enkle og ukompliserte. Og trygge. Man får neppe problemer med en slik.

Man får god sex, med en deilig mann, og absolutt ingen styr og stress verken der og da eller i etterkant. 

Vær ærlig, det betyr absolutt ingenting for valget av hvem du har uforpliktende sex med? 

Ja de er bare så ufattelig mye mer sexy og aktuelle for god og spontan sex når man er så kåt at man går på veggen. Fordi de er ufattelig godt egnet for akkurat det. Trygt og ukomplisert. 

Hehe. Jeg kjenner en horekunde. Han resonnerer som deg. Jeg vil imidlertid ikke ha hora - fordi hun er hore (uansett om det er aldri så ukomplisert og hun er aldri så deilig).

Anonymkode: a51dd...993

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Ulogisk og urettferdig hevder mange menn. Ulurt blir også hevdet. Å la seg bli "brukt" av en player, og være en i rekken. 

Seriøst, de fleste kvinner gjenkjenner og aksepterer en slik mann for hva han er. En populær mann, en som kan få sex lett og ofte. Blir antagelig ikke kjæreste. 

Påstander om ulogisk og ulurt overser to ting. 1. At kvinner faktisk kan ønske å ha sex for å ha sex. 2. At hver eneste gang en kvinne er naken, sårbar og alene med en relativt ukjent mann løper vi en viss risiko for overgrep. Vi er fysisk svakere enn menn. 

Så derfor, om en kvinne ønsker sex, hva er da det lureste valget, rent sikkerhetsmessig? 

En mann som kanskje ikke har hatt sex på flere måneder, som kanskje ikke vil få sjansen til det på flere måneder igjen, som derfor er noe desperat etter å få forventninger om sex innfridd når han først har fått med seg en dame, og som derfor kan tenkes å bli både skuffet, ufin og kanskje til og med sette ufint press på at det blir sex, om kvinnen plutselig ikke ønsker å ha sex likevel? 

Eller en mann som så lett og ofte får sex at det ikke er noe krise dersom en kvinne trekker seg på tampen? Til og med testet av mange kvinner, uten at ryktet som følger ham sier noe om fare for ufint press eller voldtekt.

De fleste menn er ikke overgripere tenker du kanskje, eller at det er urimelig å vurdere menn slik, fordi du aldri ville utsette en kvinne for... 

Vel, vi vet ikke det. Vet ikke hva vi kan risikere ved å gå med deg.

En mann som er testet av mange kvinner derimot, som man vet får sex så lett at det ikke er noe krise å ikke få sex akkurat denne kvelden, om man mot formodning skulle ombestemme seg, som har et rykte som player, men det ryktet sier ingenting om ubehagelig oppførsel, hvor man fort ser at tidligere erobringer hilser hyggelig og flørtende, og ikke er avvisende til en ny natt om muligheten skulle by seg... 

... det er ikke det dumme valget, det er det desidert tryggeste for oss kvinner når det er sex vi ønsker. 

Med mindre man altså ønsker og forventer mer enn sex. Først da er det trolig litt dumt å gå for en slik.

Ellers, nei ulogisk og ulurt er det faktisk ikke. Slike menn har gjerne en svært sjarmerende og behagelig oppførsel mot kvinner, og deres enkle tilgang på kvinner gjør at man kan føle seg rimelig sikker på at den oppførselen ikke endrer seg, selv om det likevel ikke skulle bli sex. 

De er det trygge valget for kvinner. Ikke helt uten risiko det heller, men å minimere risikoen så godt som mulig.

Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet. 

Logikken din brister når jeg ser alle slags menn som er i forhold, og har normalt fine damer.

Anser meg selv som middels utseendemessig, og jeg hadde en fuckfriend som var hakket finere enn meg. Hun skulle ta master og hadde allerede god jobb. Selv var jeg nav-utplassert. Hun ville ha forhold, og det var mest meg som brøt kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Expandable86 skrev:

Logikken din brister når jeg ser alle slags menn som er i forhold, og har normalt fine damer.

Anser meg selv som middels utseendemessig, og jeg hadde en fuckfriend som var hakket finere enn meg. Hun skulle ta master og hadde allerede god jobb. Selv var jeg nav-utplassert. Hun ville ha forhold, og det var mest meg som brøt kontakten.

Tror kanskje det heller er du som ikke forstår logikken...

Du forstår at det er SEX det er snakk om, ikke forhold?

Og at det er valg av MANN det er snakk om, ikke valg av kvinne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg lurer på det samme som Ts. Og da med tanke på at mannen min er en av de kvinner sikler på, selv om han er opptatt. Drittfolk!

Anonymkode: e58bd...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på det samme som Ts. Og da med tanke på at mannen min er en av de kvinner sikler på, selv om han er opptatt. Drittfolk!

Anonymkode: e58bd...fe5

Har du i det hele tatt lest hovedinnlegget? Trådstarter lurer ikke på noen verdens ting, hun forklarer hvorfor ting er som de er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du i det hele tatt lest hovedinnlegget? Trådstarter lurer ikke på noen verdens ting, hun forklarer hvorfor ting er som de er. 

Takk for at du også våger å se dette for hva det er, istedenfor å pakke ting inn i silkepapir og late som myter om kvinner seksuelt, og angående at vi alltid er interessert i menn kun for å få kjærlighet og kjæreste, får lov til å stå som eneste sannhet. 

Jeg forstår egentlig ikke at ene etter andre drar inn ting om forhold, når jeg skriver om seksuelle relasjoner, som IKKE er for å finne kjærlighet eller få kjæreste. Fordi vi kvinner, iallefall mange av oss, faktisk også liker, ønsker og trenger sex, selv om vi ikke er i fast forhold. 

Er dette så utenkelig for mange? At kvinner kan like sex for sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du også våger å se dette for hva det er, istedenfor å pakke ting inn i silkepapir og late som myter om kvinner seksuelt, og angående at vi alltid er interessert i menn kun for å få kjærlighet og kjæreste, får lov til å stå som eneste sannhet. 

Jeg forstår egentlig ikke at ene etter andre drar inn ting om forhold, når jeg skriver om seksuelle relasjoner, som IKKE er for å finne kjærlighet eller få kjæreste. Fordi vi kvinner, iallefall mange av oss, faktisk også liker, ønsker og trenger sex, selv om vi ikke er i fast forhold. 

Er dette så utenkelig for mange? At kvinner kan like sex for sex? 

Skulle bare mangle!

Tror nok en del kvinner her inne, faller inn under den beskrivelsen du gjorde tidligere i dag, når det gjelder selvtillit og utseende. Mange vil heller være pene, enn sexy, heller få seg kjæreste, enn å ha sex. De ulike begrepene ender opp som motpoler. Så går det fort litt i stå, om hva som er hva. 

Har selv forsøkt å lage tråd om sex her inne, som ble flyttet til singelliv - fordi folk konsekvent svarte om følelser, forelskelse og forhold, og ikke ville snakke om sex :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...