AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #21 Del Skrevet 16. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du som kvinne, har du aldri noen gang valgt å ikke ha sex selv om du gjerne skulle ønske å ha det (altså vært utrolig kåt) fordi at det å ha sex innebærer en viss risiko for at man kan bli kalt ufine ting som hore, løs eller ludder, bli feiltolket eller utlevert, frykte at fyren kan bli crepy, ufin, fornærmet, plagsom, klengee, ubehagelig eller utleverende i etterkant, eller frykt for at det kan bli psykisk eller fysisk farlig for deg, på noen som helst måte? Nei. Utenom når jeg var i monogame forhold. Da holdt jeg meg vekke fra å ha sex med dem jeg ville (Seff utenom kjærestene). Jeg har alltid sex når jeg vil, med de jeg har lyst på. Hva andre måtte syns om meg, er ikke viktig for meg. Anonymkode: 8a104...1f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 16. juli 2020 #22 Del Skrevet 16. juli 2020 Tror fenomenet fra overskriften er begrenset til en mindre gruppe kvinner, de med størst konkurranseinstinkt. De som prioriterer å være best, framfor å ha det best mulig. Ikke særlig konemateriale, men de bryr seg neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #23 Del Skrevet 16. juli 2020 Det går ikke an å styre hvem en tenner på. Dette gjelder for begge kjønn. Anonymkode: 6ff22...7a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 16. juli 2020 #24 Del Skrevet 16. juli 2020 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ulogisk og urettferdig hevder mange menn. Ulurt blir også hevdet. Å la seg bli "brukt" av en player, og være en i rekken. Seriøst, de fleste kvinner gjenkjenner og aksepterer en slik mann for hva han er. En populær mann, en som kan få sex lett og ofte. Blir antagelig ikke kjæreste. Påstander om ulogisk og ulurt overser to ting. 1. At kvinner faktisk kan ønske å ha sex for å ha sex. 2. At hver eneste gang en kvinne er naken, sårbar og alene med en relativt ukjent mann løper vi en viss risiko for overgrep. Vi er fysisk svakere enn menn. Så derfor, om en kvinne ønsker sex, hva er da det lureste valget, rent sikkerhetsmessig? En mann som kanskje ikke har hatt sex på flere måneder, som kanskje ikke vil få sjansen til det på flere måneder igjen, som derfor er noe desperat etter å få forventninger om sex innfridd når han først har fått med seg en dame, og som derfor kan tenkes å bli både skuffet, ufin og kanskje til og med sette ufint press på at det blir sex, om kvinnen plutselig ikke ønsker å ha sex likevel? Eller en mann som så lett og ofte får sex at det ikke er noe krise dersom en kvinne trekker seg på tampen? Til og med testet av mange kvinner, uten at ryktet som følger ham sier noe om fare for ufint press eller voldtekt. De fleste menn er ikke overgripere tenker du kanskje, eller at det er urimelig å vurdere menn slik, fordi du aldri ville utsette en kvinne for... Vel, vi vet ikke det. Vet ikke hva vi kan risikere ved å gå med deg. En mann som er testet av mange kvinner derimot, som man vet får sex så lett at det ikke er noe krise å ikke få sex akkurat denne kvelden, om man mot formodning skulle ombestemme seg, som har et rykte som player, men det ryktet sier ingenting om ubehagelig oppførsel, hvor man fort ser at tidligere erobringer hilser hyggelig og flørtende, og ikke er avvisende til en ny natt om muligheten skulle by seg... ... det er ikke det dumme valget, det er det desidert tryggeste for oss kvinner når det er sex vi ønsker. Med mindre man altså ønsker og forventer mer enn sex. Først da er det trolig litt dumt å gå for en slik. Ellers, nei ulogisk og ulurt er det faktisk ikke. Slike menn har gjerne en svært sjarmerende og behagelig oppførsel mot kvinner, og deres enkle tilgang på kvinner gjør at man kan føle seg rimelig sikker på at den oppførselen ikke endrer seg, selv om det likevel ikke skulle bli sex. De er det trygge valget for kvinner. Ikke helt uten risiko det heller, men å minimere risikoen så godt som mulig. Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet. Anonymkode: 38b3b...c6f Halvparten av dette virker for meg som en selvfølgelighet; Om en kvinne kun ønsker sex virker det logisk og hensiktsmessig å gå for en så attraktiv og sjarmerende mann som mulig, og bry seg mindre om parametre relatert til forhold. Samtidig er det nok ikke i disse tilfellene en snakker om at kvinnene har gjort dumme valg, blitt lurt eller føler seg brukt, men i den store mengden tilfeller der hun ønsker noe seriøst, men ender opp med attraktive menn hun ikke har sjans på til forhold, samtidig som hun ikke ønsker noe lettvint. Kvinners store tilgang på lettvint sex med mer attraktive menn kommer tross alt av at kvinner i mye mindre grad enn menn ønsker lettvint sex. Når det gjelder sikkerhets-aspektet har jeg mine tvil rundt om det stemmer. Jeg synes flere av siste tids trakasserings-saker både hjemme og i utlandet har vist en veldig skummel oppførsel fra menn som har hatt god tilgang på kvinner å ha sex med. Som kvinne ville jeg ikke uten videre følt meg trygg på at han som har "brukt og kastet" drøssevis med kvinner med et kvinnesyn deretter var den jeg kunne stole mest på i en seksuell relasjon. Det er et tema det hadde vært interessant å se forskning på. Endret 16. juli 2020 av herzeleid 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #25 Del Skrevet 16. juli 2020 Det morsomte med kvinner: Dere skal alltid ha en mann som er attraktiv for andre, om han er populær så er han automatisk godkjent. Om han ikke er det: glem det. Så enkel er kvinnen. Anonymkode: 897d6...090 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #26 Del Skrevet 16. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg overanalyserer? Du som kvinne, har du aldri noen gang valgt å ikke ha sex selv om du gjerne skulle ønske å ha det (altså vært utrolig kåt) fordi at det å ha sex innebærer en viss risiko for at man kan bli kalt ufine ting som hore, løs eller ludder, bli feiltolket eller utlevert, frykte at fyren kan bli crepy, ufin, fornærmet, plagsom, klengete, ubehagelig eller utleverende i etterkant, eller frykt for at det kan bli psykisk eller fysisk farlig for deg, på noen som helst måte? Kan du svare nei, det har aldri skjedd at du har latt være å ha sex når du er kåt på grunn av noe av dette, og ja til at du alltid har følt deg fri til å ha sex med hvem du skulle ha lyst på, akkurat når du skulle trenge sex, helt uten frykt for noe, ja da overanalyserer jeg. I forhold til hvordan du takler og mestrer det å være seksuell kvinne iallefall. Ja slike fyrer er ofte langt mer fristende å ha sex med, spontant og før man egentlig kjenner dem. Fordi man virkelig trenger og ønsker sex, og de er deilige. Er det alt? At de er deilige? Ville du blitt med en slik dersom magefølelsen sa at dette kunne være farlig? Hvorfor slår ikke magefølelsen til angående det på slike, men på mange menn som egentlig virker helt ok? Er flotte nok også, men ikke... den helt ukompliserte typen mann. Du er kanskje ikke bevisst det, men de er ikke bare deilige. De er ukompliserte. Lett tilgjengelige levende dildoer. Ingen stress, ingen styr i etterkant, bare sex og ferdig med det. Trygt. Ingen mas, stress og sure miner. Ingen desperasjon verken om du skulle ønske å trekke deg i siste liten, eller mas, stress og sure miner i etterkant, om de skulle føle seg brukt, snytt, ønske noe mer. De kaller ikke en kvinne som ønsker sex hore i etterkant heller, iallefall ikke personlig om akkurat deg, for deres erfaring er at kvinner er kåte og lysten på sex. Det er deres opplevelse av kvinner. Mange kvinner. Ok, det er sikkert ikke veldig kvinnelig å innrømme, men det er mange flotte og deilige menn vi ikke velger oss ut når vi kvinner ønsker og trenger sex og moro, uforpliktende. De ser gjerne like bra ut, men de er kanskje ikke så... der og da. Bare gøy fyrer. Vi kvinner bruker playerne, de godt innkjørte, de rutinerte angående dette, for hva de er verdt. De er deilige, enkle og ukompliserte. Og trygge. Man får neppe problemer med en slik. Man får god sex, med en deilig mann, og absolutt ingen styr og stress verken der og da eller i etterkant. Vær ærlig, det betyr absolutt ingenting for valget av hvem du har uforpliktende sex med? Ja de er bare så ufattelig mye mer sexy og aktuelle for god og spontan sex når man er så kåt at man går på veggen. Fordi de er ufattelig godt egnet for akkurat det. Trygt og ukomplisert. Anonymkode: 38b3b...c6f Just derfor velger jeg opptatte menn når jeg er "overkåt". Anonymkode: 2e7c0...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #27 Del Skrevet 18. juli 2020 På 15.7.2020 den 21.15, AnonymBruker skrev: Ulogisk og urettferdig hevder mange menn. Ulurt blir også hevdet. Å la seg bli "brukt" av en player, og være en i rekken. Seriøst, de fleste kvinner gjenkjenner og aksepterer en slik mann for hva han er. En populær mann, en som kan få sex lett og ofte. Blir antagelig ikke kjæreste. Påstander om ulogisk og ulurt overser to ting. 1. At kvinner faktisk kan ønske å ha sex for å ha sex. 2. At hver eneste gang en kvinne er naken, sårbar og alene med en relativt ukjent mann løper vi en viss risiko for overgrep. Vi er fysisk svakere enn menn. Så derfor, om en kvinne ønsker sex, hva er da det lureste valget, rent sikkerhetsmessig? En mann som kanskje ikke har hatt sex på flere måneder, som kanskje ikke vil få sjansen til det på flere måneder igjen, som derfor er noe desperat etter å få forventninger om sex innfridd når han først har fått med seg en dame, og som derfor kan tenkes å bli både skuffet, ufin og kanskje til og med sette ufint press på at det blir sex, om kvinnen plutselig ikke ønsker å ha sex likevel? Eller en mann som så lett og ofte får sex at det ikke er noe krise dersom en kvinne trekker seg på tampen? Til og med testet av mange kvinner, uten at ryktet som følger ham sier noe om fare for ufint press eller voldtekt. De fleste menn er ikke overgripere tenker du kanskje, eller at det er urimelig å vurdere menn slik, fordi du aldri ville utsette en kvinne for... Vel, vi vet ikke det. Vet ikke hva vi kan risikere ved å gå med deg. En mann som er testet av mange kvinner derimot, som man vet får sex så lett at det ikke er noe krise å ikke få sex akkurat denne kvelden, om man mot formodning skulle ombestemme seg, som har et rykte som player, men det ryktet sier ingenting om ubehagelig oppførsel, hvor man fort ser at tidligere erobringer hilser hyggelig og flørtende, og ikke er avvisende til en ny natt om muligheten skulle by seg... ... det er ikke det dumme valget, det er det desidert tryggeste for oss kvinner når det er sex vi ønsker. Med mindre man altså ønsker og forventer mer enn sex. Først da er det trolig litt dumt å gå for en slik. Ellers, nei ulogisk og ulurt er det faktisk ikke. Slike menn har gjerne en svært sjarmerende og behagelig oppførsel mot kvinner, og deres enkle tilgang på kvinner gjør at man kan føle seg rimelig sikker på at den oppførselen ikke endrer seg, selv om det likevel ikke skulle bli sex. De er det trygge valget for kvinner. Ikke helt uten risiko det heller, men å minimere risikoen så godt som mulig. Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet. Anonymkode: 38b3b...c6f Ja, pluss at han er mer rutinert. Anonymkode: d011f...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #28 Del Skrevet 18. juli 2020 På 15.7.2020 den 21.51, Hr. Aktiv skrev: Jeg undrer hvilken risiko du løper ved å ha sex med meg? Jeg undrer litt på hvilken risiko du løper ved å avvise meg? Unnskyld meg, men de fleste menn er hverken desperate eller farlige voldsmenn. Nei men de finnes og man vet aldri hvordan en mann er. Selv om han kanskje ikke voldtar så vil han muligens presse henne,bli furt osv og det er det mange menn som blir..så da tør man kanskje ikke si nei? Og å tenke "det er jo bare å si nei?"...så enkelt er det ikke..tenk selv at du skal avvise en som er 10cm høyere,veier 30 kg mer og som er sterkere enn deg og at personen blir sur når du sier nei. Anonymkode: 5a628...eec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 18. juli 2020 #29 Del Skrevet 18. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men de finnes og man vet aldri hvordan en mann er. Selv om han kanskje ikke voldtar så vil han muligens presse henne,bli furt osv og det er det mange menn som blir..så da tør man kanskje ikke si nei? Og å tenke "det er jo bare å si nei?"...så enkelt er det ikke..tenk selv at du skal avvise en som er 10cm høyere,veier 30 kg mer og som er sterkere enn deg og at personen blir sur når du sier nei. Anonymkode: 5a628...eec Er menn der? Gjelder dette mange menn eller bare noen få? Nå ble jeg faktisk litt nyskjerrig her altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
copro Skrevet 21. juli 2020 #30 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg har etterhvert levd noen år og sett endel opp gjennom livet, tror derfor TS "har'n inni noe" ler. Vi snakker om kvinner som vil ha sex, ikke en livsledsager. I dyreriket er det den sterke som vinner, da snakker vi om videreføring av gener og evnen til å overleve og hvor den totale kvaliteten må være på det beste. Jeg tror ikke en normal kvinne ville velge en "player" til sin livsledsager, det ville bli for risikabelt, da må det være helt andre kvaliteter man ser etter. Men for å kunne tilfredsstille sine lyster på en trygg måte så tror jeg TS er inne på noe helt essensielt. Tanken på hvor mange tonn kvinnekjøtt som har passert langs skaftet til playern er urelevant så lenge det er slik TS beskriver med hensyn til den underliggende tryggheten som er nødvendig for at man kan slappe av og nyte, playern har nemlig gode referanser for nettopp det begrensede formålet å ha sex. Det går jo faktisk an å trekke en tråd over til arbeidslivet og hvor viktig gode referanser er for den underliggende tryggheten når man skal ansette en ukjent jobbsøker... Det handler om TRYGGHET, og jeg ser hva TS mener uten at man må se svart hvitt på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 21. juli 2020 #31 Del Skrevet 21. juli 2020 Opplagt at kvinner vil å sex med et fåtall menn. Er slik for oss menn også. Vi menn ønsker egentlig bare sex med kun et fåtall kvinner, men må som regel ta til takke med det vi får. Kvinner har den fordelen at de kan pule seg en del oppover på skalaen siden menn i langt større grad enn kvinner et på tilbudsiden. Å ikke minst takket være seriemonogami / flergangsfedre. Sånne er det bare, synd for de som har litt dårlig estetisk genetikk / dårlige overtalelsesevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptor Skrevet 21. juli 2020 #32 Del Skrevet 21. juli 2020 Svarer bare fra overskriften.. Det er vel for en stor andel er trofaste. Noen fant vel også ut at gresset ikke egentlig var grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #33 Del Skrevet 8. august 2020 På 21.7.2020 den 14.27, copro skrev: Jeg har etterhvert levd noen år og sett endel opp gjennom livet, tror derfor TS "har'n inni noe" ler. Vi snakker om kvinner som vil ha sex, ikke en livsledsager. I dyreriket er det den sterke som vinner, da snakker vi om videreføring av gener og evnen til å overleve og hvor den totale kvaliteten må være på det beste. Jeg tror ikke en normal kvinne ville velge en "player" til sin livsledsager, det ville bli for risikabelt, da må det være helt andre kvaliteter man ser etter. Men for å kunne tilfredsstille sine lyster på en trygg måte så tror jeg TS er inne på noe helt essensielt. Tanken på hvor mange tonn kvinnekjøtt som har passert langs skaftet til playern er urelevant så lenge det er slik TS beskriver med hensyn til den underliggende tryggheten som er nødvendig for at man kan slappe av og nyte, playern har nemlig gode referanser for nettopp det begrensede formålet å ha sex. Det går jo faktisk an å trekke en tråd over til arbeidslivet og hvor viktig gode referanser er for den underliggende tryggheten når man skal ansette en ukjent jobbsøker... Det handler om TRYGGHET, og jeg ser hva TS mener uten at man må se svart hvitt på det. Jepp! Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #34 Del Skrevet 8. august 2020 På 21.7.2020 den 14.50, RoH skrev: Vi menn ønsker egentlig bare sex med kun et fåtall kvinner, men må som regel ta til takke med det vi får. Ha ha! Nei - det stemmer ikke! De aller fleste menn vil ha sex med mange typer kvinner. Selv de mennene med de peneste og mest attraktive kvinnene går lei. Anonymkode: d011f...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #35 Del Skrevet 8. august 2020 On 7/15/2020 at 9:15 PM, AnonymBruker said: Hvorfor alle kvinner vil ha sex med samme mann. Anonymkode: 38b3b...c6f Æsj, vil hans egen mor ha sex med han også???? Hva med din mor, har hun våte fantasier om det samme? Anonymkode: 55711...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #36 Del Skrevet 8. august 2020 På 18.7.2020 den 3.54, Hr. Aktiv skrev: Er menn der? Gjelder dette mange menn eller bare noen få? Nå ble jeg faktisk litt nyskjerrig her altså. Det gjelder alt for mange. Det er som en annen skriver: menn som har hjerte til å bruke kvinner til sex, har gjerne ikke så mye hjerte i det hele tatt og har fort mange psykopatiske trekk som gjør at de vil kunne være hensynsløse fysisk, i tillegg til emosjonelt. Selv om de tar nei for et nei, må det gjerne sies høyt og hardt, der de typisk prøver seg igjen 2 sekunder senere. For å si det sånn: det hører til sjeldenhetene at horebukker er bra sex og det kan absolutt være en smertefull opplevelse å ha sex med sånne. Anonymkode: c874b...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #37 Del Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder alt for mange. Det er som en annen skriver: menn som har hjerte til å bruke kvinner til sex, har gjerne ikke så mye hjerte i det hele tatt og har fort mange psykopatiske trekk som gjør at de vil kunne være hensynsløse fysisk, i tillegg til emosjonelt. Selv om de tar nei for et nei, må det gjerne sies høyt og hardt, der de typisk prøver seg igjen 2 sekunder senere. For å si det sånn: det hører til sjeldenhetene at horebukker er bra sex og det kan absolutt være en smertefull opplevelse å ha sex med sånne. Anonymkode: c874b...a98 Du tar helt feil! Her er det ikke snakk om menn som bruker kvinner for sex, men menn som lar seg bruke for sex. Ikke alle kvinner er så desperate at de forelsker seg i hver eneste mann som har lyst på de, må du huske. Derfor er en horebukk en selvoppofrende mann, med stort hjerte og mye empati, som forstår at kvinner av og til trenger å bli knullet. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #38 Del Skrevet 8. august 2020 Det er de desperate mennene som ingen vil ha, som presser kvinner. De populære mennene behøver ikke å presse kvinner. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #39 Del Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tar helt feil! Her er det ikke snakk om menn som bruker kvinner for sex, men menn som lar seg bruke for sex. Ikke alle kvinner er så desperate at de forelsker seg i hver eneste mann som har lyst på de, må du huske. Derfor er en horebukk en selvoppofrende mann, med stort hjerte og mye empati, som forstår at kvinner av og til trenger å bli knullet. Anonymkode: d011f...f16 Haha: sorry altså, men jeg har litt problemer med realismen i denne mannen som har veldedighetssex rundt forbi og deler sin kuk med de stakkars trengende kvinnene. (Minst) annenhver kvinne velger jo sølibati any day, fremfor å bare være sex for noen. Anonymkode: c874b...a98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #40 Del Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha: sorry altså, men jeg har litt problemer med realismen i denne mannen som har veldedighetssex rundt forbi og deler sin kuk med de stakkars trengende kvinnene. (Minst) annenhver kvinne velger jo sølibati any day, fremfor å bare være sex for noen. Anonymkode: c874b...a98 Tviler ikke på at du har problemer med det, nei. Her inne er 95% av både menn og kvinner så desperate etter å beholde en mann/kvinne, at de ikke en gang aner at det finnes en verden utenfor, hvor mennesker har sex for å ha sex. Men sånn er det altså, enten du har problemer med å tro på det eller ikke. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå