AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #161 Del Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hva du mener her. Det virker som du er uenig...samtidig sier du deg i stor grad enig. Mener ikke at playere er uten preferanser. Mener kun at de ikke ville avvist kvinner som faller utenfor deres preferanser, nettopp fordi det ville ha gitt playeren dårligere sjanse på de kvinnene som faller innnunder preferansene hans. Jeg har selv vært slank, pen og tilnærmet lytefri gjennom store deler av livet, og fylt de fleste krav som "kresne menn" stiller. Likevel ville jeg valgt en mindre kresen mann (en som knuller tykke og mindre pene kvinner) hver eneste gang, og aldri gått for han som annonserer sine "preferanser". Anonymkode: d011f...f16 Ja jeg tror vi er enige. Selv om en player ikke går til sengs med hvem som helst er de vennlige mot kvinner generelt. Bevisst på at å være ufine mot noen kvinner også ville gjøre dem ufine i øynene på andre kvinner, og som nevnt har de ikke sårhet i seg i forhold til å føle seg valgt bort av kvinner som gjør at de føler for å rakke ned på kvinner. De liker kvinner enkelt og greit. Derfor henger de seg heller ikke opp i bagateller som noen kilo for mye eller appelsinhud. De leter ikke etter slike feil, for å ha skyts tilbake mot kvinner, for de har ikke noe som er vondt og vanskelig i seg, som gjør det å være slem mot kvinner til noe fristende. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 9. august 2020 #162 Del Skrevet 9. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha, du er mann? Som får sjelden sex? Og ønsker mer sex? I så fall vil jeg jo tro at du heller kan lære noe av denne tråden. Å ikke være så kresen, å ikke kalle kvinner for løse, å ikke kritisere utseendet til kvinner, men heller sette pris på de damene som er seksuelle? Anonymkode: d011f...f16 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp! Som nevnt har jeg fylt alle krav til hvordan en pen dame er, og velger likevel en player fremfor en kresen mann. Har ikke noe behov for komplimenter, siden jeg er så lekker. Jeg har behov for SEX. Anonymkode: d011f...f16 Ja, jeg vil ha mer sex. Har en enorm sexlyst, men liten tilgang på sex. Forbinder det å være player med å være kjekk, selvsikker og populær. Jeg er forsåvidt ikke noen av delene, men jeg ønsker sex og virkelig bare nyte en kvinne til det fulle. Driter i noen kilo ekstra, så lenge hun tenner på en slank mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #163 Del Skrevet 9. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: En incel tenker naturligvis motsatt. Han tror han er lur når han er kresen... Så alle disse damene som er så kresne på utseendet til menn er bitre incels? Anonymkode: 328e1...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #164 Del Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om en player ikke går til sengs med hvem som helst Kan han da regnes som player? Jeg har aldri hørt om en player som avviser en kvinne. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #165 Del Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så alle disse damene som er så kresne på utseendet til menn er bitre incels? Anonymkode: 328e1...e79 Jepp! Om ikke akkurat bitter incel nå, så bare vent til de har vært gift noen år! Det er forøvrig bare å lese her inne. De som er kresne = de som har lite sex som singel eller i et forhold. De som ser potensialet i en hver kvinne = de som har mye sex. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #166 Del Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så playere tar alt, uansett utseende på dama? Så det er ikke et kompliment å bli pult av playere da, siden de ikke har noen krav på utseende Anonymkode: 328e1...e79 Nei de går ikke til sengs med hvem som helst, men de oppfører seg generelt fint mot kvinner. Også dem de ikke har seksuell interesse for. De kan få kvinner på 60 år til å føle seg som de var 20, og få kvinner som føler seg litt overvektige til å føle seg lekker. De er gode på å bygge opp kvinner, og har ikke bitre menns behov for å rakke med på kvinner. Det er ikke noe kompliment for kvinner at menn vil ha sex med oss, generelt. Det er så tilbud om det at vi må avvise de fleste, og vi klarer ikke å se på det at noen ønsker sex med oss som komplimenter når vi vet at de fleste menn hadde takket ja til det, selv om de faktisk ikke fant oss attraktive. Så nei, det er ikke noe kompliment at en player vil ha sex med deg. Det er generelt ikke et kompliment at menn vil ha sex med deg. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. august 2020 #167 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg føler jeg akkurat fikk forklart "playere" fra bakvendtland, men tydelig at en har ulike oppfatninger/definisjoner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #168 Del Skrevet 9. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan han da regnes som player? Jeg har aldri hørt om en player som avviser en kvinne. Anonymkode: d011f...f16 Hvordan skulle slike menn rekke over det? Om 5 kvinner viser interesse samme kveld... Anonymkode: 38b3b...c6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #169 Del Skrevet 9. august 2020 Menn blir fortalt her at de skal være enda mindre kresne på hvem de har sex med (er det overhodet mulig?). Mens kvinner skal være enda mer kresne, kun de kjekkeste playerne er bra nok. Det oppsummerer vel virkeligheten slik den er, så vi trenger vel ikke endre noe? Anonymkode: 328e1...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #170 Del Skrevet 9. august 2020 13 minutter siden, ... skrev: Ja, jeg vil ha mer sex. Har en enorm sexlyst, men liten tilgang på sex. Forbinder det å være player med å være kjekk, selvsikker og populær. Jeg er forsåvidt ikke noen av delene, men jeg ønsker sex og virkelig bare nyte en kvinne til det fulle. Driter i noen kilo ekstra, så lenge hun tenner på en slank mann. Den holdningen din er helt topp! Hadde jeg ikke vært opptatt, ville jeg - basert på holdningen din, og uten å ha sett deg - blitt med på all den sexen du kunne tenke deg. En player blir gjerne ansett som selvsikker, kjekk og populær - etterhvert. Men det er den tankegangen som du utviser her, som starter det hele. Det er når damene kommer, og selvtilliten øker, at man tror playeren er kjekkere enn han egentlig er. (Det finnes mange veldig utseendemessig kjekke incels, og mange mindre utseendemessig kjekke playere) Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #171 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skulle slike menn rekke over det? Om 5 kvinner viser interesse samme kveld... Anonymkode: 38b3b...c6f Ved å ta de første som melder interesse, ikke de peneste. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #172 Del Skrevet 9. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å ta de første som melder interesse, ikke de peneste. Anonymkode: d011f...f16 De må da uansett avvise nr 2-5. Jeg har ikke opplevd playere som så "rause" som du har. Mer at de har holdt alle muligheter åpne, til ende av kvelden. Jeg har også opplevd at min kamerat har stukket av fra det hele, dersom det har blitt litt ufint mellom kvinner som mente de hadde førsterett. Plutselig bare ble borte, heller enn å gå mellom og avgjøre det, fordi det å være direkte uhøflig mot ene ble for vanskelig, samt at en slik situasjon også oppleves noe ubehagelig. Det ga ham følelse av å være et kjøttstykke. Ble for drøyt, selv for ham. Nå er han også gift. Anonymkode: 38b3b...c6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #173 Del Skrevet 9. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn blir fortalt her at de skal være enda mindre kresne på hvem de har sex med (er det overhodet mulig?). Mens kvinner skal være enda mer kresne, kun de kjekkeste playerne er bra nok. Det oppsummerer vel virkeligheten slik den er, så vi trenger vel ikke endre noe? Anonymkode: 328e1...e79 Min mening, om det var en ideell verden, er at menn burde vært litt mer kresen, så vi kvinner kunne vært litt mindre kresen. Når vårt tilbud er overveldende, selv fra menn som egentlig ikke synes noe om oss, og vi risikerer at de har sex med oss, for så å rakke ned på at vi hadde sex med dem (anse oss som løse /horer/useriøse kvinner), så hadde vi kvinner sluppet å være så selektive på hvem vi har sex med. Spesielt når det kun er sex vi ønsker. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #174 Del Skrevet 9. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Min mening, om det var en ideell verden, er at menn burde vært litt mer kresen, så vi kvinner kunne vært litt mindre kresen. Når vårt tilbud er overveldende, selv fra menn som egentlig ikke synes noe om oss, og vi risikerer at de har sex med oss, for så å rakke ned på at vi hadde sex med dem (anse oss som løse /horer/useriøse kvinner), så hadde vi kvinner sluppet å være så selektive på hvem vi har sex med. Spesielt når det kun er sex vi ønsker. Anonymkode: 38b3b...c6f Hvis du vil unngå å ha sex med menn som egentlig ikke er tiltrukket av deg, gir det veldig lite mening å være så kresen på utseende 😀 Anonymkode: 328e1...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #175 Del Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil unngå å ha sex med menn som egentlig ikke er tiltrukket av deg, gir det veldig lite mening å være så kresen på utseende 😀 Anonymkode: 328e1...e79 At menn som er playere har et utseende som gir dem selvsikkerhet og mulighet til å være det er bare deler av det. Det er mange menn som har minst like godt utseende, uten å være player, og mange playere som har de rette egenskaper uten at de egentlig er blant de aller flotteste menn. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #176 Del Skrevet 9. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: De må da uansett avvise nr 2-5. Jeg har ikke opplevd playere som så "rause" som du har. Mer at de har holdt alle muligheter åpne, til ende av kvelden. Jeg har også opplevd at min kamerat har stukket av fra det hele, dersom det har blitt litt ufint mellom kvinner som mente de hadde førsterett. Plutselig bare ble borte, heller enn å gå mellom og avgjøre det, fordi det å være direkte uhøflig mot ene ble for vanskelig, samt at en slik situasjon også oppleves noe ubehagelig. Det ga ham følelse av å være et kjøttstykke. Ble for drøyt, selv for ham. Nå er han også gift. Anonymkode: 38b3b...c6f OK, det høres ut som vi kjenner ulike typer, ja. De jeg kjenner drar ikke ut på byen for å finne damer. Sikkert for å unngå sånt drama Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #177 Del Skrevet 9. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil unngå å ha sex med menn som egentlig ikke er tiltrukket av deg, gir det veldig lite mening å være så kresen på utseende 😀 Anonymkode: 328e1...e79 Hvis en mann har sex med meg er han vel tiltrukket nok? Og hva har utseendet med sex å gjøre? Snakker vi om kjæresteforhold, atter en gang? Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #178 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn blir fortalt her at de skal være enda mindre kresne på hvem de har sex med (er det overhodet mulig?). Mens kvinner skal være enda mer kresne, kun de kjekkeste playerne er bra nok. Det oppsummerer vel virkeligheten slik den er, så vi trenger vel ikke endre noe? Anonymkode: 328e1...e79 Det med at playeren må være så kjekke, er det du (og noen få andre) som skriver. Hadde flere menn valgt å være playere hadde kvinner hatt flere å velge mellom. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #179 Del Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: OK, det høres ut som vi kjenner ulike typer, ja. De jeg kjenner drar ikke ut på byen for å finne damer. Sikkert for å unngå sånt drama Anonymkode: d011f...f16 Ja ulike typer tydeligvis. De jeg kjenner gikk ofte på byen. Sto gjerne til tjeneste for 2-3 ulike kvinner i løpet av en uke. To nye, fredag og lørdag, og en ff for eksempel. De har vært rikelig rause og delt ut. 🤣 Hadde det kjempeartig med det en stund, og gikk så lei av det. Min kamerat som giftet seg var den siste, og begynte å tro på at det var sant at man ble nummen og uten evne til å elske av å leve slik, men så traff han KVINNEN. Nå har "mine" gitt fra seg det å være rause til nye krefter. 😄 Det er alltid noen i tjeneste. 😉 Jeg har iallefall forsøkt å forklare kvinners fordel av det. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #180 Del Skrevet 9. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ulike typer tydeligvis. De jeg kjenner gikk ofte på byen. Sto gjerne til tjeneste for 2-3 ulike kvinner i løpet av en uke. To nye, fredag og lørdag, og en ff for eksempel. De har vært rikelig rause og delt ut. 🤣 Hadde det kjempeartig med det en stund, og gikk så lei av det. Min kamerat som giftet seg var den siste, og begynte å tro på at det var sant at man ble nummen og uten evne til å elske av å leve slik, men så traff han KVINNEN. Nå har "mine" gitt fra seg det å være rause til nye krefter. 😄 Det er alltid noen i tjeneste. 😉 Jeg har iallefall forsøkt å forklare kvinners fordel av det. Anonymkode: 38b3b...c6f Inntil 7 av 7 kvelder var vanlig med de jeg kjenner. Så kanskje ikke så rart de ikke gikk så mye ut - det kunne bli dyrt og usunt. Skal innrømme at jeg ikke kjenner en eneste tidligere player som har fikset tosomhet så veldig bra... Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå