AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #141 Del Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, ... skrev: Jeg blir litt lei meg av dette🙁 Hadde virkelig ønsket jeg kunne få sex bare for sex. Men er det ikke nettopp dét trådstarter sier at du kan? Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #142 Del Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, herzeleid skrev: Blander du ikke her selv sammen kriterier for forhold og sex? Dette var et sidespor, kun svar på at en deltager kom med noe jeg oppfattet som et sleivspark til kvinner generelt. Ikke det tråden handler om. At når kvinner velger sex for sex, ikke for forhold, så er det ikke dumt men lurt å velge som vi oftest gjør. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #143 Del Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er nettopp det de fleste av dere er, og derfor ingen vits å komme med noe som strekker seg ut over deres snevre referanseramme. Forstår ikke en gang hva du gjør i denne kompliserte tråden. Anonymkode: d011f...f16 Spar deg😂 Tråden er ikke særlig komplisert, det er bare tydeligvis vanskelig for enkelte å ta innover seg argumenter i mot deres egen overbevisning. Anonymkode: e92f3...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #144 Del Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spar deg😂 Tråden er ikke særlig komplisert, det er bare tydeligvis vanskelig for enkelte å ta innover seg argumenter i mot deres egen overbevisning. Anonymkode: e92f3...277 Ja, det er nettopp det å spare meg jeg forsøker på. Vi har allerede gjennomgått alle incel-argumentene, ett for ett. Derfor henviser jeg deg til resten av tråden. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. august 2020 #145 Del Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var et sidespor, kun svar på at en deltager kom med noe jeg oppfattet som et sleivspark til kvinner generelt. Skjønner. Sitat Ikke det tråden handler om. At når kvinner velger sex for sex, ikke for forhold, så er det ikke dumt men lurt å velge som vi oftest gjør. Anonymkode: 38b3b...c6f Men er det så mange som er uenige i dette, så fremt det er klart at en utelukkende er ute etter sex? I de fleste tilfeller jeg hører noen mene slike valg er dårlige er det gjerne snakk om med tanke på forhold. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange av oss velger oss menn vi ønsker å ha sex med, i et forhold også. At majoriteten heller velger å fokusere mer på partnerens jomfruelighet, gir naturligvis et helt annet forhold. Gjerne et nokså lite seksuelt et. Anonymkode: d011f...f16 Og da regner jeg med en gjerne har noen andre kriterier også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 9. august 2020 #146 Del Skrevet 9. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke nettopp dét trådstarter sier at du kan? Anonymkode: d011f...f16 Nei, tolker det som at TS mener at vi som sjeldent får sex er mindre trygge valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #147 Del Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, herzeleid skrev: Og da regner jeg med en gjerne har noen andre kriterier også. Ja, sikkert det. Redsel for sykdommer, at dama ikke skal ha appelsinhud, osv, hører jeg at er "populære" unnskyldninger. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #148 Del Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hører jeg at er "populære" unnskyldninger. Anonymkode: d011f...f16 Beklager, mente selvfølgelig "kriterier" 😌 Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #149 Del Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er nettopp det å spare meg jeg forsøker på. Vi har allerede gjennomgått alle incel-argumentene, ett for ett. Derfor henviser jeg deg til resten av tråden. Anonymkode: d011f...f16 Kjenner meg ikke igjen i incel-verdenen, men jeg unngår lett de damene som er overvektige og ufyselige. Har hatt sex med et knippe damer, men kan stå inne for alle og de har vært innenfor min standard. Anonymkode: e92f3...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #150 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, ... skrev: Nei, tolker det som at TS mener at vi som sjeldent får sex er mindre trygge valg. Aha, du er mann? Som får sjelden sex? Og ønsker mer sex? I så fall vil jeg jo tro at du heller kan lære noe av denne tråden. Å ikke være så kresen, å ikke kalle kvinner for løse, å ikke kritisere utseendet til kvinner, men heller sette pris på de damene som er seksuelle? Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #151 Del Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjenner meg ikke igjen i incel-verdenen, men jeg unngår lett de damene som er overvektige og ufyselige. Har hatt sex med et knippe damer, men kan stå inne for alle og de har vært innenfor min standard. Anonymkode: e92f3...277 Du får si hva du vil, jeg som kvinne vet at dette IKKE er noe man hører fra en player. Og at det er typiske incel-utsagn. Og at det er nettopp derfor kvinner (også de fleste av oss som ser bra ut) helller velger en player. Anonymkode: d011f...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #152 Del Skrevet 9. august 2020 En player ville ALDRI avvist en kvinne fordi hun er overvektig, har appelsinhud, etc. Hvorfor ikke? Fordi da tør ikke andre kvinner å prøve seg. Og så ender de opp uten sex. En incel tenker naturligvis motsatt. Han tror han er lur når han er kresen... Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #153 Del Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får si hva du vil, jeg som kvinne vet at dette IKKE er noe man hører fra en player. Og at det er typiske incel-utsagn. Og at det er nettopp derfor kvinner (også de fleste av oss som ser bra ut) helller velger en player. Anonymkode: d011f...f16 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En player ville ALDRI avvist en kvinne fordi hun er overvektig, har appelsinhud, etc. Hvorfor ikke? Fordi da tør ikke andre kvinner å prøve seg. Og så ender de opp uten sex. En incel tenker naturligvis motsatt. Han tror han er lur når han er kresen... Anonymkode: d011f...f16 Jeg er hverken player eller incel. At kresenhet blant menn blir ansett som incel-mentalitet er jo noe snodig.. Jeg vil ikke være en player, og vil ikke ha sex med de jeg ikke finner attraktive. Anonymkode: e92f3...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. august 2020 #154 Del Skrevet 9. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sikkert det. Redsel for sykdommer, at dama ikke skal ha appelsinhud, osv, hører jeg at er "populære" unnskyldninger. Anonymkode: d011f...f16 Nå falt jeg ut litt. Poenget mitt var at en god match etter kriteriene nevnt i trådstart ikke nødvendigvis er det med tanke på forhold, og jeg oppfatter åpningsposten dithen at det er noe TS mener en er bevisst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. august 2020 #155 Del Skrevet 9. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, mente selvfølgelig "kriterier" 😌 Anonymkode: d011f...f16 Eg tog an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #156 Del Skrevet 9. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En player ville ALDRI avvist en kvinne fordi hun er overvektig, har appelsinhud, etc. Hvorfor ikke? Fordi da tør ikke andre kvinner å prøve seg. Og så ender de opp uten sex. En incel tenker naturligvis motsatt. Han tror han er lur når han er kresen... Anonymkode: d011f...f16 Nåja, her er kanskje jeg litt uenig med deg, for playere har så definitivt sine preferanser de også, men ja de ville neppe vært ufine mot en kvinne, uansett om hun ikke er perfekt. De pleier å elske kvinner, og har ikke i seg usikkerhet og redsel for å bli avvist som gjør at en del andre menn føler behov for å være ufine "tilbake" mot kvinner. De oppfører seg sjarmerende og ordentlig uansett. Men du har likevel rett i at de er rausere mot "feil". Uten noe sårt i seg selv, fordi kvinner generelt liker dem, leter de ikke etter feil hos kvinner, men heller til å se det positive. Appelsinhud og noen kilo for mye er uvesentlig. Anonymkode: 38b3b...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #157 Del Skrevet 9. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: En player ville ALDRI avvist en kvinne fordi hun er overvektig, har appelsinhud, etc. Hvorfor ikke? Fordi da tør ikke andre kvinner å prøve seg. Og så ender de opp uten sex. En incel tenker naturligvis motsatt. Han tror han er lur når han er kresen... Anonymkode: d011f...f16 Så playere tar alt, uansett utseende på dama? Så det er ikke et kompliment å bli pult av playere da, siden de ikke har noen krav på utseende Anonymkode: 328e1...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #158 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåja, her er kanskje jeg litt uenig med deg, for playere har så definitivt sine preferanser de også, men ja de ville neppe vært ufine mot en kvinne, uansett om hun ikke er perfekt. De pleier å elske kvinner, og har ikke i seg usikkerhet og redsel for å bli avvist som gjør at en del andre menn føler behov for å være ufine "tilbake" mot kvinner. De oppfører seg sjarmerende og ordentlig uansett. Men du har likevel rett i at de er rausere mot "feil". Uten noe sårt i seg selv, fordi kvinner generelt liker dem, leter de ikke etter feil hos kvinner, men heller til å se det positive. Appelsinhud og noen kilo for mye er uvesentlig. Anonymkode: 38b3b...c6f Litt usikker på hva du mener her. Det virker som du er uenig...samtidig sier du deg i stor grad enig. Mener ikke at playere er uten preferanser. Mener kun at de ikke ville avvist kvinner som faller utenfor deres preferanser, nettopp fordi det ville ha gitt playeren dårligere sjanse på de kvinnene som faller innnunder preferansene hans. Jeg har selv vært slank, pen og tilnærmet lytefri gjennom store deler av livet, og fylt de fleste krav som "kresne menn" stiller. Likevel ville jeg valgt en mindre kresen mann (en som knuller tykke og mindre pene kvinner) hver eneste gang, og aldri gått for han som annonserer sine "preferanser". Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #159 Del Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så playere tar alt, uansett utseende på dama? Så det er ikke et kompliment å bli pult av playere da, siden de ikke har noen krav på utseende Anonymkode: 328e1...e79 Jepp! Som nevnt har jeg fylt alle krav til hvordan en pen dame er, og velger likevel en player fremfor en kresen mann. Har ikke noe behov for komplimenter, siden jeg er så lekker. Jeg har behov for SEX. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #160 Del Skrevet 9. august 2020 Grunnen til at playeren får de virkelig snasne damene, henger altså sammen med at han aldri avviser damer. Det er en holdning som kvinner tenner mer på, enn på kresne menn. Anonymkode: d011f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå