Gå til innhold

Hvorfor alle kvinner vil ha sex med samme mann.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ulogisk og urettferdig hevder mange menn. Ulurt blir også hevdet. Å la seg bli "brukt" av en player, og være en i rekken. 

Seriøst, de fleste kvinner gjenkjenner og aksepterer en slik mann for hva han er. En populær mann, en som kan få sex lett og ofte. Blir antagelig ikke kjæreste. 

Påstander om ulogisk og ulurt overser to ting. 1. At kvinner faktisk kan ønske å ha sex for å ha sex. 2. At hver eneste gang en kvinne er naken, sårbar og alene med en relativt ukjent mann løper vi en viss risiko for overgrep. Vi er fysisk svakere enn menn. 

Så derfor, om en kvinne ønsker sex, hva er da det lureste valget, rent sikkerhetsmessig? 

En mann som kanskje ikke har hatt sex på flere måneder, som kanskje ikke vil få sjansen til det på flere måneder igjen, som derfor er noe desperat etter å få forventninger om sex innfridd når han først har fått med seg en dame, og som derfor kan tenkes å bli både skuffet, ufin og kanskje til og med sette ufint press på at det blir sex, om kvinnen plutselig ikke ønsker å ha sex likevel? 

Eller en mann som så lett og ofte får sex at det ikke er noe krise dersom en kvinne trekker seg på tampen? Til og med testet av mange kvinner, uten at ryktet som følger ham sier noe om fare for ufint press eller voldtekt.

De fleste menn er ikke overgripere tenker du kanskje, eller at det er urimelig å vurdere menn slik, fordi du aldri ville utsette en kvinne for... 

Vel, vi vet ikke det. Vet ikke hva vi kan risikere ved å gå med deg.

En mann som er testet av mange kvinner derimot, som man vet får sex så lett at det ikke er noe krise å ikke få sex akkurat denne kvelden, om man mot formodning skulle ombestemme seg, som har et rykte som player, men det ryktet sier ingenting om ubehagelig oppførsel, hvor man fort ser at tidligere erobringer hilser hyggelig og flørtende, og ikke er avvisende til en ny natt om muligheten skulle by seg... 

... det er ikke det dumme valget, det er det desidert tryggeste for oss kvinner når det er sex vi ønsker. 

Med mindre man altså ønsker og forventer mer enn sex. Først da er det trolig litt dumt å gå for en slik.

Ellers, nei ulogisk og ulurt er det faktisk ikke. Slike menn har gjerne en svært sjarmerende og behagelig oppførsel mot kvinner, og deres enkle tilgang på kvinner gjør at man kan føle seg rimelig sikker på at den oppførselen ikke endrer seg, selv om det likevel ikke skulle bli sex. 

De er det trygge valget for kvinner. Ikke helt uten risiko det heller, men å minimere risikoen så godt som mulig.

Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet. 

Anonymkode: 38b3b...c6f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Snakk for deg selv. Jeg har aldri hatt sex med en player eller en annen mann som alle vil ha sex med. Dette er heller ikke spesielt vanlig blant dem jeg kjenner.

Anonymkode: 37464...56f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det kjennes jo så godt i samvittigheten å ha pity-sex med en taper, så slipper jeg å ha fjernadoptivbarn i Colombia eller ønske meg geiter i Eritrea i julegave. 

Anonymkode: e7cdd...9d6

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ulogisk og urettferdig hevder mange menn. Ulurt blir også hevdet. Å la seg bli "brukt" av en player, og være en i rekken. 

Seriøst, de fleste kvinner gjenkjenner og aksepterer en slik mann for hva han er. En populær mann, en som kan få sex lett og ofte. Blir antagelig ikke kjæreste. 

Påstander om ulogisk og ulurt overser to ting. 1. At kvinner faktisk kan ønske å ha sex for å ha sex. 2. At hver eneste gang en kvinne er naken, sårbar og alene med en relativt ukjent mann løper vi en viss risiko for overgrep. Vi er fysisk svakere enn menn. 

Så derfor, om en kvinne ønsker sex, hva er da det lureste valget, rent sikkerhetsmessig? 

En mann som kanskje ikke har hatt sex på flere måneder, som kanskje ikke vil få sjansen til det på flere måneder igjen, som derfor er noe desperat etter å få forventninger om sex innfridd når han først har fått med seg en dame, og som derfor kan tenkes å bli både skuffet, ufin og kanskje til og med sette ufint press på at det blir sex, om kvinnen plutselig ikke ønsker å ha sex likevel? 

Eller en mann som så lett og ofte får sex at det ikke er noe krise dersom en kvinne trekker seg på tampen? Til og med testet av mange kvinner, uten at ryktet som følger ham sier noe om fare for ufint press eller voldtekt.

De fleste menn er ikke overgripere tenker du kanskje, eller at det er urimelig å vurdere menn slik, fordi du aldri ville utsette en kvinne for... 

Vel, vi vet ikke det. Vet ikke hva vi kan risikere ved å gå med deg.

En mann som er testet av mange kvinner derimot, som man vet får sex så lett at det ikke er noe krise å ikke få sex akkurat denne kvelden, om man mot formodning skulle ombestemme seg, som har et rykte som player, men det ryktet sier ingenting om ubehagelig oppførsel, hvor man fort ser at tidligere erobringer hilser hyggelig og flørtende, og ikke er avvisende til en ny natt om muligheten skulle by seg... 

... det er ikke det dumme valget, det er det desidert tryggeste for oss kvinner når det er sex vi ønsker. 

Med mindre man altså ønsker og forventer mer enn sex. Først da er det trolig litt dumt å gå for en slik.

Ellers, nei ulogisk og ulurt er det faktisk ikke. Slike menn har gjerne en svært sjarmerende og behagelig oppførsel mot kvinner, og deres enkle tilgang på kvinner gjør at man kan føle seg rimelig sikker på at den oppførselen ikke endrer seg, selv om det likevel ikke skulle bli sex. 

De er det trygge valget for kvinner. Ikke helt uten risiko det heller, men å minimere risikoen så godt som mulig.

Derfor har vi sex med menn vi vet er playere. Vi er med på leken, og det føles tryggere med slike. Vi blir ikke brukt heller, vi vet som regel akkurat hva dealen er, sex, og ønsker akkurat den dealen. Uten å måtte være redd for annet. 

Mens risikoen for å få kjønnssykdommer er vel i størrelsesordenen 10 ganger større. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun vil vel bare ha en ons med en rådeilig type da, er det annerledes enn menn som vil ha den deiligste dama. 

Anonymkode: d0c7b...ce9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Traktor skrev:

Mens risikoen for å få kjønnssykdommer er vel i størrelsesordenen 10 ganger større. 

Ikke nødvendigvis. Man trenger kun å ha hatt sex med en smittet person, kanskje for flere år siden, men ikke ha oppdaget det, for å smitte slikt videre. 

Kondom er uansett lurt, og la meg vurdere noe her... risikere ubehagelig press og i verste fall voldtekt, eller risikere kjønnssykdommer... menn som ikke er populære blant kvinner gir heller ingen garanti for at det ikke er mulig å bli smittet av noe... så risiko for voldtekt mot MULIGENS en litt større sjanse for kjønnssykdommer, som for det unngås ved bruk av kondom...

Nei hva tror du selv kvinner er mest redd for? Kjønnssykdommer, som man kan sikre seg ganske godt mot, og som heller ikke mindre populære menn er garantert fri for, eller voldtekt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Man trenger kun å ha hatt sex med en smittet person, kanskje for flere år siden, men ikke ha oppdaget det, for å smitte slikt videre. 

Og nettopp derfor vil en person som har hatt sex med 10 ganger så mange ha omtrent 10 ganger så stor sannsynlighet for å få en kjønnssykdom. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå og være noen ekspert på hva kvinner vil og ikke vil. men jeg må si at jeg har liten tro på at det finnes en mann alle kvinner vil ha, akkurat som det finnes ikke en kvinne som alle menn vil ha.

Og det er forresten ikke urettferdig at noen menn får mer sex en andre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer hvilken risiko du løper ved å ha sex med meg?

Jeg undrer litt på hvilken risiko du løper ved å avvise meg? 

Unnskyld meg, men de fleste menn er hverken desperate eller farlige voldsmenn.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal innrømme at jeg nesten sovnet under trådstarten. Så komplekst og overanalyserende at playeren i meg begynte å lete etter andre tråder. Les sarkasme.

Folk knuller og verden er ikke rettferdig. Hvilket menneskesyn som TS lever viser ikke mye tillit til menn generelt. For oss som kan litt om profilering så måtte jeg bare tilbake for å kommentere at prognosen for å treffe på en person med psykopatiske trekk korrelerer sterkt med antall seksuelle partnere og en del andre trekk som kreves for å være en player. Så TS, du sår ideer som nok ikke er helt realistiske. Men, du har lov å ha din virkelighet. 

Anonymkode: c2198...581

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle kvinner vil ikke ha sex med samme mann. Noen kvinner vil ha sex med kvinner, noen kvinner vil ikke ha sex i det hele tatt osv... 

Anonymkode: 93692...c7f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det har vel vært slik i steinalderen og, noen få menn har sex med alle damene.

Det som noen ikke forstår er at å pule noen ikke gjør at de skylder deg et forhold.

Anonymkode: 328e1...e79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg skal ikke påstå og være noen ekspert på hva kvinner vil og ikke vil. men jeg må si at jeg har liten tro på at det finnes en mann alle kvinner vil ha, akkurat som det finnes ikke en kvinne som alle menn vil ha.

Og det er forresten ikke urettferdig at noen menn får mer sex en andre.

Du har selvfølgelig rett i det, og jeg skulle selvsagt ha skrevet de samme mennene. Flertall. 

Jeg tror likevel alle kjenner til typen jeg henviser til, som har veldig lett for å sjarmere damene. Helt til sengs. 

Det finnes selvsagt et godt og variert utvalg av dem også. Litt ulike, noe for enhver smak, men like i det at de "urettferdig enkelt" har en jevn pågang av villige kvinner. 

Jeg er forøvrig gift med en flott mann, så for min del er ikke dette aktuelt. 

Tråden er opprettet for å forklare hvorfor det ikke er ulogisk at kvinner velger å ha sex med menn som de vet/merker at er omsvermet, og vant til å få kvinner, enkelt. 

Det er ikke så dumt som det ofte fremstilles som. De fleste som velger dette gjør det fordi det bevisst /ubevisst er tryggere, når det er sex og moro man er ute etter. 

Så er det selvfølgelig noen kvinner som anser slike menn som en utfordring, og noen kvinner som er veldig naive, men jeg vil påstå at de fleste kvinner vet akkurat hva de takker ja til når de velger å gå hjem med en slik mann. Til og med at det at det er en slik mann er årsaken til at de våger det, fort og "galt". 

Å ha behov for sex, lyst på sex, selv om man er kvinne er egentlig ikke galt, men det innebærer en risiko, som disse menn utgjør en mindre risiko i forhold til. 

Ser det er noen kvinner som har svart uaktuelt og ikke vanlig, men kvinner som generelt ikke har ons og uforpliktende sex, kanskje til og med mener at det er noe fælt, er ikke dem som vurderer relativt ukjente menn for sex, og da gjerne velger det tryggeste av det ukjente. De har valgt en helt annen strategi for å føle seg trygge. 

Dette med å velge de populære foran andre, for sex, gjelder selvfølgelig kvinner som synes det er ok å ha uforpliktende sex, ons, og ff. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, noen menn er bare så ufattelig mye mer sexy og aktuelle for et spontan og god sex når man er så kåt at man går på veggen, enn hva menn flest er. Det er faktisk så enkelt. Du overanalyserer noe så voldsomt.

Anonymkode: 8be01...074

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, noen menn er bare så ufattelig mye mer sexy og aktuelle for et spontan og god sex når man er så kåt at man går på veggen, enn hva menn flest er. Det er faktisk så enkelt. Du overanalyserer noe så voldsomt.

Jeg overanalyserer?

Du som kvinne, har du aldri noen gang valgt å ikke ha sex selv om du gjerne skulle ønske å ha det (altså vært utrolig kåt) fordi at det å ha sex innebærer en viss risiko for at man kan bli kalt ufine ting som hore, løs eller ludder, bli feiltolket eller utlevert, frykte at fyren kan bli crepy, ufin, fornærmet, plagsom, klengete, ubehagelig eller utleverende i etterkant, eller frykt for at det kan bli psykisk eller fysisk farlig for deg, på noen som helst måte? 

Kan du svare nei, det har aldri skjedd at du har latt være å ha sex når du er kåt på grunn av noe av dette, og ja til at du alltid har følt deg fri til å ha sex med hvem du skulle ha lyst på, akkurat når du skulle trenge sex, helt uten frykt for noe, ja da overanalyserer jeg. I forhold til hvordan du takler og mestrer det å være seksuell kvinne iallefall. 

Ja slike fyrer er ofte langt mer fristende å ha sex med, spontant og før man egentlig kjenner dem. Fordi man virkelig trenger og ønsker sex, og de er deilige. 

Er det alt? At de er deilige? Ville du blitt med en slik dersom magefølelsen sa at dette kunne være farlig? 

Hvorfor slår ikke magefølelsen til angående det på slike, men på mange menn som egentlig virker helt ok? Er flotte nok også, men ikke... den helt ukompliserte typen mann. 

Du er kanskje ikke bevisst det, men de er ikke bare deilige. De er ukompliserte. Lett tilgjengelige levende dildoer. Ingen stress, ingen styr i etterkant, bare sex og ferdig med det. Trygt. Ingen mas, stress og sure miner. Ingen desperasjon verken om du skulle ønske å trekke deg i siste liten, eller mas, stress og sure miner i etterkant, om de skulle føle seg brukt, snytt, ønske noe mer. 

De kaller ikke en kvinne som ønsker sex hore i etterkant heller, iallefall ikke personlig om akkurat deg, for deres erfaring er at kvinner er kåte og lysten på sex. Det er deres opplevelse av kvinner. Mange kvinner. 

Ok, det er sikkert ikke veldig kvinnelig å innrømme, men det er mange flotte og deilige menn vi ikke velger oss ut når vi kvinner ønsker og trenger sex og moro, uforpliktende. De ser gjerne like bra ut, men de er kanskje ikke så... der og da. Bare gøy fyrer. 

Vi kvinner bruker playerne, de godt innkjørte, de rutinerte angående dette, for hva de er verdt. De er deilige, enkle og ukompliserte. Og trygge. Man får neppe problemer med en slik.

Man får god sex, med en deilig mann, og absolutt ingen styr og stress verken der og da eller i etterkant. 

Vær ærlig, det betyr absolutt ingenting for valget av hvem du har uforpliktende sex med? 

Ja de er bare så ufattelig mye mer sexy og aktuelle for god og spontan sex når man er så kåt at man går på veggen. Fordi de er ufattelig godt egnet for akkurat det. Trygt og ukomplisert. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I min bok er det vel heller playere som fremstår ekstremt desperate, som må ha noe nytt hele tida. Det kan nesten minne litt om kleptomani.

I tillegg er det jo dette med typiske trekk for slike personer, som ofte kan ha narsissistiske eller psykopatiske trekk eller faktisk ha en slik diagnose. Det er vesentlig mer risikofylt å involvere seg med en slik person enn en som er litt mer A4, selv på kort sikt.

Anonymkode: 4fc33...c2b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg overanalyserer?

Du som kvinne, har du aldri noen gang valgt å ikke ha sex selv om du gjerne skulle ønske å ha det (altså vært utrolig kåt) fordi at det å ha sex innebærer en viss risiko for at man kan bli kalt ufine ting som hore, løs eller ludder, bli feiltolket eller utlevert, frykte at fyren kan bli crepy, ufin, fornærmet, plagsom, klengete, ubehagelig eller utleverende i etterkant, eller frykt for at det kan bli psykisk eller fysisk farlig for deg, på noen som helst måte? 

Kan du svare nei, det har aldri skjedd at du har latt være å ha sex når du er kåt på grunn av noe av dette, og ja til at du alltid har følt deg fri til å ha sex med hvem du skulle ha lyst på, akkurat når du skulle trenge sex, helt uten frykt for noe, ja da overanalyserer jeg. I forhold til hvordan du takler og mestrer det å være seksuell kvinne iallefall. 

Ja slike fyrer er ofte langt mer fristende å ha sex med, spontant og før man egentlig kjenner dem. Fordi man virkelig trenger og ønsker sex, og de er deilige. 

Er det alt? At de er deilige? Ville du blitt med en slik dersom magefølelsen sa at dette kunne være farlig? 

Hvorfor slår ikke magefølelsen til angående det på slike, men på mange menn som egentlig virker helt ok? Er flotte nok også, men ikke... den helt ukompliserte typen mann. 

Du er kanskje ikke bevisst det, men de er ikke bare deilige. De er ukompliserte. Lett tilgjengelige levende dildoer. Ingen stress, ingen styr i etterkant, bare sex og ferdig med det. Trygt. Ingen mas, stress og sure miner. Ingen desperasjon verken om du skulle ønske å trekke deg i siste liten, eller mas, stress og sure miner i etterkant, om de skulle føle seg brukt, snytt, ønske noe mer. 

De kaller ikke en kvinne som ønsker sex hore i etterkant heller, iallefall ikke personlig om akkurat deg, for deres erfaring er at kvinner er kåte og lysten på sex. Det er deres opplevelse av kvinner. Mange kvinner. 

Ok, det er sikkert ikke veldig kvinnelig å innrømme, men det er mange flotte og deilige menn vi ikke velger oss ut når vi kvinner ønsker og trenger sex og moro, uforpliktende. De ser gjerne like bra ut, men de er kanskje ikke så... der og da. Bare gøy fyrer. 

Vi kvinner bruker playerne, de godt innkjørte, de rutinerte angående dette, for hva de er verdt. De er deilige, enkle og ukompliserte. Og trygge. Man får neppe problemer med en slik.

Man får god sex, med en deilig mann, og absolutt ingen styr og stress verken der og da eller i etterkant. 

Vær ærlig, det betyr absolutt ingenting for valget av hvem du har uforpliktende sex med? 

Ja de er bare så ufattelig mye mer sexy og aktuelle for god og spontan sex når man er så kåt at man går på veggen. Fordi de er ufattelig godt egnet for akkurat det. Trygt og ukomplisert. 

De er ufattelig mye mer sexy og aktuelle for spontan og god sex fordi de gjerne har heftig kropp, utstråler maskulinitet og har et blikk det slår gnister av. De kan være uhøytidelige og trygge i kommunikasjonen ja, det er en del av den maskuline pakka. Men at det alltid blir ukomplisert og null stress fra deres side etterpå er en stor myte... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I min bok er det vel heller playere som fremstår ekstremt desperate, som må ha noe nytt hele tida. Det kan nesten minne litt om kleptomani.

I tillegg er det jo dette med typiske trekk for slike personer, som ofte kan ha narsissistiske eller psykopatiske trekk eller faktisk ha en slik diagnose. Det er vesentlig mer risikofylt å involvere seg med en slik person enn en som er litt mer A4, selv på kort sikt.

Anonymkode: 4fc33...c2b

Bra sitat av mitt innlegg. Sjarmør og med tiden tyrann. Trekk som sjarmør, promiskuøs, kamelon, sjarlatan, manipulerende og patologisk løgner. Ofte billedlig pen og veltalende. 

Der jeg bor er den mest kjente av playerne en psykolog som har en talegave og utstråling få, om noen, ikke lar seg sjarmere av. Andre kjente players er oftest velkledde idioter med en overfladisk sjarm. Ingen av dem er kjent for å være spesielt gode i halmen. Den biten tar andre seg av.

Anonymkode: c2198...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...