AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hei. Kjapt spm fra en som ikke har stort peil og har lest seg blid. Hadde første mensdag 15.juni. Nøyaktig 4 uker senere, 13.juli tar jeg graviditetstest som viser 3+. Betyr det da at jeg har blitt gravid ved første mulighet etter mens, eller har jeg mest sannsynelig blitt gravid før det jeg trodde var mensen? (Vet man kan ha blødninger osv under graviditet). Anonymkode: 89c58...aff
Fuglemor Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Enten så kan du ha hatt eggløsning tidligere enn antatt eller at egget har festet seg veldig tidlig, eller så er du kanskje en mnd lenger på vei.. Mange som feks har hatt uregelmessige sykluser kan bli gravide på utradisjonelle tider. Kanskje det er veldig mye hcg hos deg og det kanskje er flere enn en der inne? Tenker at uansett så må man til ultralyd for å finne ut hvor langt man er på vei
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Jeg var en mnd lenger på vei enn jeg trodde. Det jeg var sikker på var mensen, var åpenbart ikke det...😆 Anonymkode: 28393...1a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå