Gå til innhold

Jeg har seksuelle fantasier om eksene hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel. Men har en type som jeg har holdt meg til i 4 år nå. Vi har helt fantastisk sex, kunne ikke bedt om bedre!! 😊️ Skal sies vi er veldig forelsket og elsker hverandre. Men det jeg ikke skjønner er at jeg tenner på å fantasere om han ha sex med eksene hans.. HVORFOR?! Damene er ikke noe spesielt pene heller etter min smak, helt vanlige kvinner. Men likevel, så blir jeg så kåt av tanken på han leke/ha sex med desse damene. Å jeg fantaserer gjerne bare om meg og damene sammen. Jeg kunne for alt i hele verden ikke ønsket å sett han ha sex med noen av dem på EKTE...Det hadde jeg aldri klart 🤯

Er det noe forferdelig galt med meg eller??😅😂😫

Anonymkode: 77584...0eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det hele tiden med eksen. Så for meg henne med eksene hennes. Vet ikke hvorfor, det var bare noe som tente meg voldsomt der og da. Sånn er det noen ganger, ingen grunn til bekymring tenker jeg.

Anonymkode: 12af1...ffd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel. Men har en type som jeg har holdt meg til i 4 år nå. Vi har helt fantastisk sex, kunne ikke bedt om bedre!! 😊️ Skal sies vi er veldig forelsket og elsker hverandre. Men det jeg ikke skjønner er at jeg tenner på å fantasere om han ha sex med eksene hans.. HVORFOR?! Damene er ikke noe spesielt pene heller etter min smak, helt vanlige kvinner. Men likevel, så blir jeg så kåt av tanken på han leke/ha sex med desse damene. Å jeg fantaserer gjerne bare om meg og damene sammen. Jeg kunne for alt i hele verden ikke ønsket å sett han ha sex med noen av dem på EKTE...Det hadde jeg aldri klart 🤯

Hvorfor ikke bare spørre om han vil invitere med en av dem. :)

Og nei, det er ikke noe galt med deg. Ikke på grunn av de fantasiene i alle fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Les om Cuckquean, virker som du havner innenfor den kategorien, om så det bare er i forhold til eksene hans. 

Anonymkode: 3e1ce...71b

• 10 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2020 den 20.33):

Du høres ut som en fantastisk kjæreste å ha ;) Men du er singel i din forklaring over, så dette er en FF da?

AnonymBruker
Skrevet

🤔 du er singel, men du har hatt samme typen i 4 år, dere er forelsket og elsker hverandre.... dét er der jeg reagerte på. At du har sexfantasier er det jo ikke noe rart med

Anonymkode: 33095...4ea

AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje tanken på at andre har (hatt) lyst på det du har (kjæresten din), og at du blir tent av å tenke på det

Anonymkode: 9a094...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...