AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Jeg følger noen influensere på snapchat som kanskje er av de som har en middels stor følgerskare og flere av disse har reklamert for klesmerket Pepper. Da særlig bukser og capri. Jeg syns de så fine ut og bestilte meg to bukser og en capri. Men jeg syns det er ganske dårlig kvalitet? Buksene nupper mellom lårene, og det er flere tråder som har løsnet i sømmer. Har ikke blitt hull men virker som noen sting går opp. Er det andre som har samme erfaring eller har jeg vært uheldig med mine plagg? Buksene er veldig gode og behagelige men ser ikke for meg at de kommer til å vare så lenge med den kvaliteten. Anonymkode: 5cf67...1a2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Har bare en skjorte, men er kjempe fornøyd med den. Anonymkode: 524b0...a4b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Jeg har en linskjorte. Reagerte på at den hadde slurvete sømmer da jeg fikk den i posten 😕 Anonymkode: 32274...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå