Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal begynne å prøve på nr 2 i september, går ikke på prevensjon og har selvfølgelig begynt å slurve litt med kondomen fra tid til annen nå som vi nærmer oss prøving 😅

Vi slurvet litt den dagen som skulle være sånn ca en dag eller to etter eggløsning i juni. I dag skulle jeg hatt mensen, men ikke fått. Hadde menssmerter i hele går, uten at noe kom.

Jaja, vi får se. Litt oppgitt, og merker jeg stresser litt med at vi ikke treffer greit med barnehageplass på nr 2 heller. Eventuell termin 26. Mars. Også redd for at det nå blir litt for kort tid mellom barna. 2 år og 1 måned. Jeg hadde nok sett for meg nærmere 2,5 års aldersforskjell, opp til 3,5 år hvis det tok litt tid å bli gravid.

Mange tanker, vet ikke helt hva jeg vil 😅 litt dårlig samvittighet ovenfor den lille "babyen" jeg har nå. Han er jo alt for liten til å bli storebror 😂

Anonymkode: a6c3f...c12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ordner seg ❤️ bare vær obs på at det kan bli tøft i begynnelsen, jeg har hørt at forandringen fra 1-2 er mye større enn fra 0-1 ntall barn :)

Anonymkode: 5140d...d04

AnonymBruker
Skrevet

Men oppdater da 😊

Anonymkode: 5140d...d04

AnonymBruker
Skrevet

Den var positiv den gitt! Tatt på kveldsurin og svaaaak rosa strek. På grunn av ferie med familie og deling av rom med mini har vi kun hatt sex den éne gangen denne syklusen også. Hvordan går det an 🙈

Ferie med venner står for tur, og ikke mindre enn tre bryllup i august!! Null alkohol på meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skule dette. Fader altså, at det går an.

Jeg er så oppgitt over meg selv nå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var positiv den gitt! Tatt på kveldsurin og svaaaak rosa strek. På grunn av ferie med familie og deling av rom med mini har vi kun hatt sex den éne gangen denne syklusen også. Hvordan går det an 🙈

Ferie med venner står for tur, og ikke mindre enn tre bryllup i august!! Null alkohol på meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skule dette. Fader altså, at det går an.

Jeg er så oppgitt over meg selv nå. 

Hvis det letter, så kan du alliere deg med en person du stoler på (i alle fall på ferie). Ikke lag noe støy ut av det. Og hvis det skulle avsløres, hvor farlig er det egentlig? «Ja, jeg er gravid. Det er veldig tidlig, så alt kan skje enda. Vi ønsker egentlig ikke dele det med andre enda». 

Bryllupet er jo mer eller mindre uproblematisk da. Ta i mot et glass vin, drikk vann. Eventuelt bytt glass med mannen underveis. Jeg husker i alle fall nada når det kommer til hva folk har drukket i bryllup. 

Anonymkode: 9f32d...8ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sovet på det så går det litt bedre, vi er jo tross alt verdens heldigste som aldri trenger å begynne å prøve en gang før jeg blir gravid!

Vi har leid en DNT-hytte langt inni marka, med 5 km å gå til hytta, så jeg innser jo at en av oss uansett hadde stoppet etter ett glass vin til maten, i tilfelle minsten hadde blitt syk eller noe, og vi måtte kommet oss raskt til sivilisasjonen. Så da får jeg fylle oppi det glasset med vin, ingen som får med seg om jeg drikker det eller ikke.

Det løser seg. Allerede litt kvalm og trøtt. Gruer meg til de neste 2 månedene. Det er så grusomt å være så trøtt at man ikke klarer å holde øynene åpne, jeg vil jo prøve å nyte denne siste tiden med ett barn😅

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer TS! Jeg har nøyaktig 2 år og 1 måned mellom mine og hadde mange av de samme tankene som deg mtp aldersforskjell. Men det har gått så fint! Storebror elsker babyen over alt i verden (7 måneder nå) og ingen får henne til å le så høyt som han gjør. Jeg så glad det ble sånn. 

Anonymkode: bb851...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...