Gjest Frankenstein1 Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 (endret) Har bare spist dritt de siste årene - håret og huden lider deretter. Har begynt å spise sunnere nå, og er ute etter tips til hva man kan gjøre får å få spesielt håret penere og til å vokse ut raskere? Har begynt å ta ølgjærtabletter, og øyevippene mine har i hvert fall blitt mye lengre av det, men vet ikke om det har gjort noe med håret på skallen.. Hva som helst av tips tas imot med takk og bukk, vil ha håret mitt tilbake!! 😂 Endret 15. juli 2020 av Frankenstein1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Hvordan ødelagt er håret ditt? Er det tørt? Farget? Håret du har på hodet er dødt vev. Det er derfor begrenset hvor mye du kan endre det håret du allerede har. Riktig kosthold vil være bra for det håret som vokser ut nå. Er håret tørt kan du alltids bruke en kur. Jeg liker veldig godt redken all soft serien. Har også hørt gode ting om Olaplex. Ellers vil nok en klipp og kanskje litt farge ofte gjøre susen. Anonymkode: bb7ad...9d6
BiancaWhite Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Er kosthold som har mest effekt på håret. Så du må spise sunt en stund før du ser forskjell. Noe er genetisk. Kur kan hjelpe + balsam. Skylle det i kaldt vann i tillegg. Utsett det for minst mulig varmt vann og varier sjampoetype. Mitt hår går fort lei en sjampo så jeg har 2-3 jeg varierer med. Balsam og kur er jeg litt skeptisk til for det er ikke alltid håret blir bedre etter bruk. Mens andre jeg kjenner MÅ ha balsam for ellers får de flokete og tørt hår. Forskjellig. Men jeg har tro på at indre pleie teller mest.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 20 timer siden, Frankenstein1 skrev: Har bare spist dritt de siste årene - håret og huden lider deretter. Har begynt å spise sunnere nå, og er ute etter tips til hva man kan gjøre får å få spesielt håret penere og til å vokse ut raskere? Har begynt å ta ølgjærtabletter, og øyevippene mine har i hvert fall blitt mye lengre av det, men vet ikke om det har gjort noe med håret på skallen.. Hva som helst av tips tas imot med takk og bukk, vil ha håret mitt tilbake!! 😂 Gode rutiner for hårvask, balsam, conditioner er vel det viktigste. Med mindre du er underernært eller har mangel på vitaminer eller mineraler er det begrenset hva kosthold vil gjøre. God hårpleie derimot er viktig, hvordan er hårpleie rutinene dine? Anonymkode: dcd4e...9d0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Å farge håret sliter på håret så det hadde jeg ikke ville gjort. Spør frisøren om hun kan anbefale en nærende Sjampo som passer til håret ditt, og så trenger du en god kur til tuppene og selvfølgelig regelmessig stussing av tupper, slik at håret ikke blir slitt og at det ikke får spise seg oppover. Bruk av rettetang er fy-fy og prøv å unngå føning av håret. Anonymkode: 6d8e8...5cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå