AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Tenker å ta en parkferie med 2 og 6 åringen i Sverige neste år. Har noen erfaringer med disse parkene: Kolmården djurpark Liseberg High chapparal Daftø piratcamping Hvor mange dager trenger man innenfor hver park? Anonymkode: 7d5c9...780
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 1-2 dager. Har ikke erfaring med daftø. Med tanke på alder på barna hadde jeg tatt kolmården. Fantastisk park som også har et område med tivoli Og bamseland og shower. De har alt! Anonymkode: f6ac5...2e5
Kjetil E Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker å ta en parkferie med 2 og 6 åringen i Sverige neste år. Har noen erfaringer med disse parkene: Kolmården djurpark Liseberg High chapparal Daftø piratcamping Hvor mange dager trenger man innenfor hver park? Anonymkode: 7d5c9...780 I Kolmården kan dere fint bruke 2 dager. Går på en dag og, men veldig store områder. Og mye og se og gjøre. Så vil annbefale 2 dager. Liseberg går helt greit på en dag. De andre kjenner jeg ikke til.
Energidronning Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 svensk nettsamfunn som kan oppleves som mest liknende til KG heter Flashback Forum, spør der så kommer svenskene til å hjelpe deg.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Selve parken på Daftö er ikke større enn at én dag holder, men dersom dere også ønsker å bade, spille minigolf og være med på diverse aktiviteter rundt på campingen kan det være bra å ha et par dager til. På Liseberg rekker man det meste på en dag, men for de som er glade i å ta det meste mer enn en gang kan det være lurt med et to-dagerspass i parken. Anonymkode: 50797...3a7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 Takker for svar. Hva med high chaparall? Finner endel tvetydig info på nett, noen som har vært der? Hva med Borås djurpark? Anonymkode: 7d5c9...780
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 På 15.7.2020 den 18.48, AnonymBruker skrev: Tenker å ta en parkferie med 2 og 6 åringen i Sverige neste år. Har noen erfaringer med disse parkene: Kolmården djurpark Liseberg High chapparal Daftø piratcamping Hvor mange dager trenger man innenfor hver park? Anonymkode: 7d5c9...780 Daftø: 1 dag Liseberg: 1 dag High ch: 2 dager Kolmå: ikke vært Men det er jo veldig langt mellom noen av disse parkene?? Skal dere kjøre rundt i hele Sverige? Du har jo dyrepark i Gøteborg og (gratis). I tillegg har du Nordens Ark, det er super park (2 dager). Anonymkode: c8252...487
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 Anbefaler ikke Liseberg midt på sommeren, det er helt sykt mye folk der da. Parken er super, men dra utenfor høysesong om du skal dit. Anonymkode: ae0b0...abb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 High Chapparal passer bedre for litt større barn. Det kjøres show med mye skyting og røyk, noe man merker godt selv om man ikke ser selve showet. Campingplassen er ikke så veldig bra, hvis de ikke har hatt en alvorlig oppgradering i løpet av de siste par årene. Med så små barn ville jeg heller valgt Astrid Lindgrens verden. Anonymkode: 09912...1e4 1
Wenda Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 Daftö har jeg aldri besøkt, men venner med barn har ofte vært det og skryter veldig av stedet Kolmården har jeg vært ofte, kjempefin park. Jeg ville nok kanskje brukt 1 dag i parken, og så tatt akvariet på dag to Anbefaler på det sterkeste Nordens Ark også. Der holder det med en dag
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 Hei, vil tipse deg og andre om https://www.barnsemester.se/sverige/nojesparker (ikke reklame/egen side). Her står det informasjon om alle parkene du spør om, du kan også finne hvilke parker som passer aldrene på barna dine. Og det er anmeldelser på siden. Er på svensk da men jeg syns den er kjempebra. Anonymkode: f6ac5...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå