Gå til innhold

DFDS avbestilling. Båttur inkl hotell opphold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Er det noen som har erfaring med at man kan avbestille en båtreise med DFDS innen 24 timer, hvis det er mer enn 2 dager til avreise.

Vi impuls bestilte en tur med overnatting på hotell i København, men så har vi fått tilbud om å være med på en hyttetur, som vi veldig gjerne vil takke ja til! En sjelden mulighet. 

Takker for svar 😊

Anonymkode: 942be...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er det noen som har erfaring med at man kan avbestille en båtreise med DFDS innen 24 timer, hvis det er mer enn 2 dager til avreise.

Vi impuls bestilte en tur med overnatting på hotell i København, men så har vi fått tilbud om å være med på en hyttetur, som vi veldig gjerne vil takke ja til! En sjelden mulighet. 

Takker for svar 😊

Har du flexbillett kan du avbestille helt frem til avgang omtrent. 

Anonymkode: dcc55...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du flexbillett kan du avbestille helt frem til avgang omtrent. 

Nei, ikke flexbilett, står ikke noe om det... det er en egen hotell pakke bilett. Skal ringe kundeservice imorgen tidlig, stålsett meg til en 1 1/2 time lang kø ca, som sist 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke flexbilett, står ikke noe om det... det er en egen hotell pakke bilett. Skal ringe kundeservice imorgen tidlig, stålsett meg til en 1 1/2 time lang kø ca, som sist 😆 

Vet de har hatt gratis oppgradering til flexbillett lenge nå. Dumt dere ikke valgte det ved bestilling. Jeg ringte her om dagen, like før stengetid, tok fem min før jeg var igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet de har hatt gratis oppgradering til flexbillett lenge nå. Dumt dere ikke valgte det ved bestilling. Jeg ringte her om dagen, like før stengetid, tok fem min før jeg var igjennom. 

Jeg ringte kl 9.00 nøyaktig idag, og kom gjennom etter 1 time og 5 minutter 😆 MEN fikk heldigvis avbestilt! 👍 De har en regel: alle bestillinger som kanselleres innen 24 timer, tilbakebetales ved sin helhet. Avbestilte heldigvis innenfor de 24 timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...