AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hei. Jeg er i uke 30 og jobber 100% i helsevesenet. Merker jeg er veldig trett og sliten nå (spesielt travelt på jobb pga. ferievikarer. Blir jo litt ekstra ansvar når det er mange nye og unge). Jeg får mye vonde kynnere på jobb, samt sover maks 1,5 t sammenhengende om natten pga. må opp og tisse hele tiden. Har i hele svangerskapet hatt litt høyt blodtrykk (har bare vært hos jordmor, ikke lege). Har også litt problemer med å bøye meg for å hjelpe med av/påkledning/må reise meg fort etc, men det går greit om jeg setter meg helt ned på kne. Har litt vondt i ryggen og føttene også, er mye hoven på føttene om kveldene. Jeg har aldri vært sykemeldt før, så aner ikke hvordan det fungerer. Tror at om jeg hadde hatt en fridag og to i uken så hadde jeg fungert mye bedre på jobb, så kunne tenke meg 40% eller 50% sykemelding. Må man spør om dette selv eller er det noe legen foreslår hvis jeg forteller hvordan jeg har det? har jeg evt. god nok grunn til å bli sykemeldt? Anonymkode: c7a29...b43
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Snakk med legen 😊🧡 Anonymkode: a082a...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå