AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hei ! Mamma og pappa var sammen i 30 år, og vi var mye der og omvendt. Hun var også mye sammen med eldste barnet vårt og de hadde et nært forhold. Så gikk mamma fra pappa for 2 år siden, og fikk ny kjæreste 2 mnd senere . Pappa gikk inn i en dyp depresjon, men har nå kommet seg ut av det og funnet seg en kjæreste han og. Men- mamma har helt siden den gang distansert seg helt fra oss, og har nesten aldri tid til å være med oss.. Hun er også nesten aldri sammen med eldste og jeg synes det er vanskelig å forklare eldste hvorfor mormor plutselig er så fraværende. Jeg er jo glad på hennes vegne, men synes det er sårt at det plutselig ble sånn... Vi fikk et nytt barn i fjor som hun nesten ikke har sett. Det virker ikke som den nye kjæresten hennes liker barn, så tror det er mye av grunnen til at de er så lite med oss. Pappa har fortsatt tid til oss, og han og den nye kjæresten ber oss ofte over ditt og kjæresten hans har fått et veldig godt forhold til barna våre. De tar med eldste på turer og har det veldig bra . Skal jeg bare la det ligge? Og godta at hun har fått et helt nytt liv ? Eller hva hadde dere tenkt ? Anonymkode: 7d496...9ed
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Ta en prat med henne om det, kanskje hun ikke er klar over det? Forelskelse gjør blind og døv.. Anonymkode: 86d0e...aea 3
Aristoteles Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Gi henne litt ekstra tid. Forelskelser varer sånn 1,5-3 år, så ser man klart igjen. Du sier ikke hvor gammel eldste er, men kan man forklare hen at forelskede folk har en liten hjerneskade?
SoWhat? Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 Hvorfor ikke si noe om at dere savner litt mer tid med henne? Ikke sikkert at hun vet hva dere føler og tenker. Ville sagt noe om det. De fleste liker å høre at de er savnet da 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Tror du gjør lurt i å ta en prat med henne. Noen ganger trenger folk bare en liten påminnelse. Anonymkode: e74d7...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå