AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hei! Jeg er ferdig utdannet sivilingeniør om 3 år. Har fast sommerjobb frem til det i et firma og håper og satser på at jeg kan få jobb der etter endt studie. Jeg eier leilighet og har trygg familie i nærheten. Kjæresten min studerer arkitektur på AHO og er ferdig med studie 1,5 år etter meg. Jeg er utrolig babysyk og klarer ikke å se for meg at jeg kan vente 4,5 år med å bli gravid, jeg merker faktisk at det tærer litt på humøret mitt når jeg tenker for mye på det.. og jeg vil også bli 29 år det året og ønsker meg 3 barn. Trenger bare litt tanker rundt det egentlig. Noen som kjenner noen som har fått barn under arkitekturstudiet og masteren der? Hilsen verpesyk jente☺️ Anonymkode: 16f85...a75
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Ingenting i veien for å få barn under studietiden. Mange studiesteder har egen barnehage, man får ekstra støtte fra lånekassen, mange har ganske fleksible studiedager og opplever at de får mer tid med barnet i den tiden enn når de har en fulltidsjobb. Anonymkode: f7e98...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Så lenge dere har økonomi og hjelp så er det ingen grunn til å vente med å gifte seg og få barn. I den rekkefølgen. Anonymkode: f5986...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå