AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hei! Hva er rensesjampo, og hva gjør det med håret ditt? Jeg er 16 år og vurderer å teste ut rensesjampo, for vannet her jeg bor er veldig hardt, og mineraler fra det harde vannet legger seg igjen i håret mitt, som igjen gjør at håret mitt føles flatt og fett... Jeg har hørt at rensesjampo skal hjelpe mot det, men jeg vet ikke... Det er derfor jeg spør her... Er det noen som har en rensesjampo å anbefale? Er det sånn at en bare bør vaske håret med rensesjampo et par ganger i uka eller noe sånt? Anonymkode: a5898...7c7
Blingblingtahei Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Har bare prøvd den rense sjampoen fra define (den er dessverre godt ut og selges ikke lenger), og en rense sjampo fra Kevin Murphy som het angel rinse, syntes huske jeg syntes den var god. Brukte den ca en gang i uka, men jeg vasker håret ca 3 ganger i uka. Litt ettersom hva jeg gjør.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Fudge sin «detox» er veldig god sjampo, men om den har effekten du er ute etter vet jeg ikke Anonymkode: de4e1...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå