Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. juli 2005 #41 Skrevet 12. juli 2005 Eg og synest alt virker litt rart og ukjent. Nye funskjoner over alt men det er vel bare ei lita stund til så er d kjent for meg Dei bør jo har ros i redaksjonen på at d har blitt fint men d er sant d at ikkje alt er like oversiktlig <_< Men som sagt alt er ein vanesak
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2005 #42 Skrevet 12. juli 2005 Det er lettere å navigere raskt nå! Men jeg lurer på hvorfor det har blitt så "smalt" i skrivefeltet. Er det meningen at de tomme feltene ytterst til høyre på skjermen skal fylles med reklame etter hvert? Når man skriver et innlegg som er LITT langt, tar det plutselig opp veldig mye plass her, man må scrolle laaangt for å komme til slutten!!
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #43 Skrevet 12. juli 2005 Men det var så rotete og rart at "siter" ble hvit? Eller er det bare meg som synes det? ← Enig. Siter boksene er ikke så fine som før <_<
*Lolita* Skrevet 12. juli 2005 #44 Skrevet 12. juli 2005 Kjempe greit med hurtigsvar da. Husker da første gangen KG flyttet så var de fleste veldig mistforsnøyd med alt. Men nå synes jo alle at det var så flott så. Så dere blir nok vant med dette her også!
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2005 #46 Skrevet 12. juli 2005 Er ALLE dabøker slettet????? ← De er her de. Kanskje du ikke kan se de som gjest?
Gjest Tabby Skrevet 12. juli 2005 #47 Skrevet 12. juli 2005 Har ikke fått sett så mye enda, men det ser jo greit ut dette her. Skal utforske litt mer nå... :D
mrs williams Skrevet 12. juli 2005 #48 Skrevet 12. juli 2005 Heisann!! Nettopp kommet innpå og må si at det er veldig uvant og rart!!! Men jeg satser og håper på at det går seg til med tiden...lurer bare på hvor dagboken min er blitt av!!!???? Smilysene var mye bedre før!!!
Lythande Skrevet 12. juli 2005 #50 Skrevet 12. juli 2005 Skriiiiiiiiiik... fikk beskjed om at innbox'en min var full... Gikk for å slette noen meldinger, og slettet alle utenom en. Men nå er ALLE vekk og jeg får beskjed om at innboksen min er 80 % full??? ← Det gjelder også sendte meldinger boksen din.
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2005 #51 Skrevet 13. juli 2005 Alle de gamle smileyene kommer ← Gjør de? :D Flotters
Milly:) Skrevet 13. juli 2005 #52 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er litt forvirra enda, men venner meg vel til det. Flott at "nye innlegg" står øverst hele tiden!
Gjest Vindelspev Skrevet 13. juli 2005 #53 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg synes forumet har fått et rent utseende, liker det. Ting er litt forvirrende foreløpig, men snart er nok alt gammelt nytt. Ser at mange er misfornøyde, jommen er ikke vi mennesker noen vanedyr. Tipper de fleste ikke kunne tenke seg en annen forumløsning om en måned eller to, da er det dette som "er" KG. Endret 13. juli 2005 av Vindelspev
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå