Gå til innhold

Tjoho.... åpnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg savnet dette forumet noe helt forferdeliiig.  o070.gif

Me too! Spesielt i går da det ble lagt inn melding om at forumet antagelig ikke kom opp igjen før i dag! *krise-stemning*

Det virker litt uoversiktelig og rotete nå synes jeg, men jeg satser på at jeg venner meg til det etterhvert.

Gjest Aurélie
Skrevet

En annen ting er at det virker så "smått" her. Får klaustrofobiske tendenser. Sitter og spekulerer i om det er nettleseren min som forårsaker det eller hva..

Skal det være sånn som dette da? *Ser seg om etter klø-seg-i-huet-smiley`en*

Skrevet

likte det gamle bedre...

men kanskje jeg bare trenger tid til å venne meg til dette her

Skrevet

Hvor ble det avatarene?

Skrevet

Og en ting..hvorfor har jeg sånn advarselgreie? Ingen av dere andre har det. Jeg har da ikke vært noen problem før vel?

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med Aurelie, alt virker så lite og jeg som trodde problemet var at vi trengte større plass...... he he humoren er like elendig skjønner jeg......

ER det virkelig bare tre størrelser på skrifta??

Skrevet (endret)

tester multi quote.

Det funka da ikke! :Knegg:

Endret av *Lolita*
Skrevet
Me too! Spesielt i går da det ble lagt inn melding om at forumet antagelig ikke kom opp igjen før i dag! *krise-stemning*

Det virker litt uoversiktelig og rotete nå synes jeg, men jeg satser på at jeg venner meg til det etterhvert.

En annen ting er at det virker så "smått" her. Får klaustrofobiske tendenser. Sitter og spekulerer i om det er nettleseren min som forårsaker det eller hva..

Skal det være sånn som dette da? *Ser seg om etter klø-seg-i-huet-smiley`en*

Hvor ble det avatarene?

tester multi quote.

Det funka da ikke! :Knegg:

Tester Multiquote igjen..

Skrevet
Og en ting..hvorfor har jeg sånn advarselgreie? Ingen av dere andre har det. Jeg har da ikke vært noen problem før vel?

Alle har det - men hver enkelt ser kun sin egen. Ingen grunn til å varsle alle brukerne om noen får advarsel.

Skrevet

ah! begynte å pekulere på om jeg av en snodig grunn hadde klart å bli svartelistet på ett eller annet vis.

Men avatarer....

Kan alle fortsatt ha dem?

Skrevet

Avartar kan alle ha. men dere må legge de inn på nytt. Det er noen småproblemer med innlegging nå som Gry jobber med. Men bare prøv :)

Skrevet

her må det brukes litt tid ja...mye nytt men nå skal sola nytes!!!!

Skrevet

Hm...ja dette var uvant,men blir vel bra når man venner seg til det :) Men håper det med opplasting av avantar ordner seg snart :mellow:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Dette var uvant, men det går seg vel til. Håper noen av de gamle smileyene kommer tilbake da.

Skrevet

Denne nye stilen likte jeg ikke! :angry:

Gjest Xerox
Skrevet

Dette var faktisk bare uoversiktlig og ekkelt. Vil ha tilbake det gamle forumet.

Jaja, går seg vel til.

Gjest seroxata
Skrevet

kom akkurat inn her nå, og hele greia forvirrer meg litt, men det tar si kkert bare litt tid før jeg venner meg til det... hoho!

Deilig å ha forumet tilbake igjen, har savnet det litt ja :blink:

Skrevet

Men det var så rotete og rart at "siter" ble hvit? Eller er det bare meg som synes det?

Skrevet (endret)

Syns det var kosligere her før jeg... Men kommer nok ikke til og holde meg unna allikevel ;)

Endret av The Pink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...