Gå til innhold

Tjoho.... åpnet!

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Og jammen meg tror jeg jeg ble først, :D

Har ikke tid til å utforske noe mer nå, men det virker spennende det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D Supert! Endelig! :D

Skrevet

Syns ikke det er noe særlig jeg. Hele det personlige preget er borte og nå ser forumet ut som alle andre forum der ute. Kjedelig. Og smilyne ligeså. Nei dette var nok ikke det beste som kunne skje kg er jeg redd. Synd.

Gjest Guest
Skrevet

Hmm, da har jeg vært her i nøyaktig to nanosekunder, og kan derfor ikke uttale meg ennå om hva jeg synes :)

Skrevet
Hmm, da har jeg vært her i nøyaktig to nanosekunder, og kan derfor ikke uttale meg ennå om hva jeg synes :)

Ok, dette var meg, den ville ikke logge meg inn, snøft...

MEN hvor er løpedyret mitt da... :blink:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ojoj, her var det mye å se på...

*sette av tid senere*

Hellu alle sammen!

*vinke*

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg savnet dette forumet noe helt forferdeliiig. o070.gif

Skrevet

Jeg fikk heller ikke lastet opp avataren min. Fant heldigvis igjen løpedyret mitt på pc'en... *puh*

Hmm, må innrømme at jeg likte de gamle smiley'ene bedre... Men bra at det kommer flere etter hvert :)

Skrevet

Får se etterhvert - foreløpig er jeg ikke imponert. Liker ikke det nye utseende og den annerledes måten å navigere på. Dette var ikke en forandring til det bedre så vidt jeg kan se!

Skrevet

Hmm morsomme smiley's iallefall! Jaja, gammel vane er vond å vende er det noe som heter.. ;) Går seg nok til.. :P

Skrevet

Skriiiiiiiiiik... fikk beskjed om at innbox'en min var full... Gikk for å slette noen meldinger, og slettet alle utenom en. Men nå er ALLE vekk og jeg får beskjed om at innboksen min er 80 % full???

Skrevet
:blink: Oj, det virket helt gresk her, men sikkert supert når jeg får oversikten... :)
Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Tar tid å vende seg til nye ting, tror det blir greit det her jeg. Ikke alt er som det skal her ennå, tydligvis, så vi får vente å se. Ser forresten at det er lettere å sladre på moddene hvis folk har vært slemme mot meg :D

Endret av Rattleshake
Gjest Emera
Skrevet

Herlig!!

Men mye nytt å sette seg inn i.

Går seg nok til!

Gjest Aurélie
Skrevet

Blir litt svimmel av å være her inne nå jeg.. Mye nytt, og det hele virker nokså uoversiktelig. Men, med tiden så vil det nok føles som "hjemme". Forandring fryder, er det ikke det de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...