Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Umoderne å teppe i kjøkkenet??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er umorderne å ha teppe i kjøkkenet ? Vi har teppe under sofa bordet men ellers ingen andre steder i leiligheten. Tenker å kjøpe teppe til kjøkkenet også siden det er parkett i kjøkkenet. Og jeg mister litt vann på gulvet når jeg skyller oppvasken før den skal i oppvaskmaskinen. Og itillegg til det når barna skal ta vann og sånt selv hender det at de også mister noe på gulvet. Og parketten er ikke i så god stand.

Men jeg har aldri sett at folk har teppe i kjøkkenet? 

Anonymkode: 34033...622

AnonymBruker
Skrevet

PÅ kjøkkenet.

Anonymkode: 131b6...e3a

• Liker 3
Skrevet

Tenker du ett enkelt teppe eller vegg til vegg? Er en fordel å kunne vaske tepper bare, ellers er det ikke noe jeg tenker på. Ett vanlig teppe kan være koselig 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men spiller det noen rolle om det er for å beskytte parketten? Men min svigersøster har gulvteppe ved vasken på kjøkkenet av samme grunn.  

Anonymkode: 658bd...cad

AnonymBruker
Skrevet

Å ha en fillerye ved vasken er da ganske så normalt. Den ligger jo der for å skåne parketten mot tråkk og vannsøl. En fillerye er enkel å ta med ut og riste, eller å vaske i vaskemaskinen. Et stort gulvteppe av typen persisk teppe e.l. som må sende på rens, ville jeg nok ikke hatt på kjøkkenet så lenge jeg hadde små barn.

Jeg er enslig, voksen uten barn og har et gammelt, arvet persisk teppe under spisebordet, det luner godt. Lar ikke barn som er på besøk sitte der og spise. Rens av teppet er altfor dyrt og krevende. 

Anonymkode: 3f453...a2a

• Liker 2
Skrevet

Jeg personlig hadde tenkt at det er noe mindre hygienisk med et teppe på kjøkkenet. Samme grunn til at jeg unngår det på bad og toalett.

AnonymBruker
Skrevet

Teppet vil jo suge til seg væsken og ligge våt på gulvet, ergo større sjans for å ødelegge parketten? Ville heller tatt meg tid til å tørke gulvet. 

Anonymkode: a920f...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Grøsser ved tanken på teppe på kjøkken eller bad. Glemmer ikke da jeg var språkreise i England. Der bodde jeg hos en vertsfamilie som hadde vegg-til-vegg-teppe både på kjøkken, liten do og baderom (med badekar). De hadde en diger St. Bernhadshund, en baby og et utviklinghemmet barn. Herlig familie, men de teppene....ugh....de tror jeg ble en slags levende organisme etter hvert.

En vaskbar fillerye er vel det jeg kan strekke meg til om slike rom skal belegges med tepper.

Anonymkode: 7c9e1...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...