Gå til innhold

Hvor kan jeg streame gamle Doris Day-filmer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan jeg streame gamle komedier à la Doris Day? Finner ingen sånne filmer på Netflix. Har funnet noen nettsider som har noen gamle komedier av denne typen, men de lar meg ikke streame i Norge, er kun tilgjengelig i USA. Vet at jeg kan gå på biblioteket og låne DVD-er, mem det er ikke alle filmer de har. Synes det er litt rart at ikke disse gamle filmene er lettere tilgjengelig, mtp. hvor lett-tilgjengelig alle nye filmer er. Disse gamle filmene burde være tilgjengelig til en rimelig penge hos alle de store filmutleierene/streamingtjenestene, filmstudioene har jo allerede tjent inn pengene på disse gamle filmene. 

Anonymkode: 56f2b...be0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du søker på "Doris Day movie" på youtube, ser jeg at det ligger noen filmer der ihvertfall..
Det er sikkert noen andre steder også. Jeg husker jeg kom over en side der man kunne laste ned gamle, klassiske filmer gratis..Men jeg husker ikke hva den heter i farta

Anonymkode: 14f99...555

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du søker på "Doris Day movie" på youtube, ser jeg at det ligger noen filmer der ihvertfall..
Det er sikkert noen andre steder også. Jeg husker jeg kom over en side der man kunne laste ned gamle, klassiske filmer gratis..Men jeg husker ikke hva den heter i farta

Anonymkode: 14f99...555

Jeg finner bare korte klipp på youtube. Mulig det er noe jeg misforstår. Har du tips til søkeord jeg kan prøve?

Anonymkode: 56f2b...be0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...