Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt når folk som ikke har peiling prøver å svare. Du trenger ikke "tro" på astrologi, på samme måte som du ikke trenger å tro på tyngdekraften.

Anonymkode: ac513...398

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Morsomt når folk som ikke har peiling prøver å svare. Du trenger ikke "tro" på astrologi, på samme måte som du ikke trenger å tro på tyngdekraften.

Tyngdekraften er da tydelig bevist, i motsetning til astrologi.

Anonymkode: b3f9e...949

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 20.7.2020 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du dette? 

Anonymkode: 63a8d...6d5

AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2020 den 13.24, Aniita skrev:

Astrologi handler jo mye mye mer enn bare "stjernetegn". 

Stjernetegnet ditt er jo bare en brøkdel av hele horoskopet ditt. Det kommer i tillegg an på i hvilken grad det er, fra 0-30, hvilket hus det er i, og hvilke aspekter det gjør til de andre planetene. Og apropos de andre planetene så har alle, alle planetene i horoskopet sitt, som danner forskjellige aspekter til andre planeter og befinner seg i forskjellige grader og hus. I tillegg har man månen, ascendanten, descendanten, og sleng gjerne på eros og juno 😄

For å lage et korrekt horoskop må man taste inn dato, klokkeslett og stedet man er født. 

Veldig mye misforståelser når det gjelder astrologi. Mange tror det dreier seg om å spå i kaffegrut.

Wow! Både dato, klokkeslett OG fødested!?

Da har jeg mer tro på kaffegruten. Det er nemlig backet av nøyaktig like mye vitenskap som astrologi. 

Anonymkode: 4b177...cde

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Da har jeg mer tro på kaffegruten. Det er nemlig backet av nøyaktig like mye vitenskap som astrologi. 

Altså, det handler jo om hvordan stjernene og planetene stod på himmelen akkurat da du ble født. Dette beveger jo seg hele tiden, derfor er tidspunkt og sted relevant. Enn å ikke skjønne det.

Anonymkode: dacf2...877

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det handler jo om hvordan stjernene og planetene stod på himmelen akkurat da du ble født. Dette beveger jo seg hele tiden, derfor er tidspunkt og sted relevant. Enn å ikke skjønne det.

Anonymkode: dacf2...877

Hvordan stjernene og planetene stod på himmelen akkurat da du ble født har like mye å si for hvordan livet ditt utfolder seg som hvordan kaffegruten ordner seg. 

All forskning underbygger dette.

https://en.wikipedia.org/wiki/Astrology_and_science

• Liker 3
Gjest Aniita
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En skeptiker, og ja det er bra at du er skeptisk, hadde vært det selv,

Men jeg går utifra at du har studert astrologi selv? I sånn cirka 20 år, gjort masse horoskop og research og likevel kommet til den konklusjon om at det er som å spå i kaffegrut?

Jeg har i en 20 års periode gjort hundrevis, hvis ikke tusenvis av horoskop, og jeg vet at det funker :)

Hvis jeg på noe tidspunkt hadde erfart at dette er bare tull, ville jeg ha lagt det bak meg. Men i stedet, neida, jeg lærer alltid noe nytt. Astrologi handler om å aldri slutte og lære.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aniita skrev:

En skeptiker, og ja det er bra at du er skeptisk, hadde vært det selv,

Men jeg går utifra at du har studert astrologi selv? I sånn cirka 20 år, gjort masse horoskop og research og likevel kommet til den konklusjon om at det er som å spå i kaffegrut?

Jeg har i en 20 års periode gjort hundrevis, hvis ikke tusenvis av horoskop, og jeg vet at det funker :)

Hvis jeg på noe tidspunkt hadde erfart at dette er bare tull, ville jeg ha lagt det bak meg. Men i stedet, neida, jeg lærer alltid noe nytt. Astrologi handler om å aldri slutte og lære.

Beklager, men i vitenskapens navn er dine 20 års personlige erfaring med astrologi null verdt.

All ordentlig forskning gjort på astrologi viser at det bare er tull.

"Where astrology has made falsifiable predictions, it has been falsified"

Så ikke noe skiller dette fra spådom i kaffegrut.

• Liker 3
Gjest Aniita
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men i vitenskapens navn er dine 20 års personlige erfaring med astrologi null verdt.

All ordentlig forskning gjort på astrologi viser at det bare er tull.

"Where astrology has made falsifiable predictions, it has been falsified"

Så ikke noe skiller dette fra spådom i kaffegrut.

Hehe :) hahahahah hehehe hohohohoho

Visste du at Nostradamus var astrolog? 

Nei, det er jo umulig å dokumentere det vitenskapelig. Hallo!!!!!!!!!!! Leser du Illustrert Vitenskap eller?

Det er mange tolkninger, men jeg vet i hvert fall hva jeg har sett, og toilket.

Går utifra at du selv har studert astrologi? Vet du hva venus konjunksjon mars betyr?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Aniita skrev:

Hehe :) hahahahah hehehe hohohohoho

Visste du at Nostradamus var astrolog? 

Nei, det er jo umulig å dokumentere det vitenskapelig. Hallo!!!!!!!!!!! Leser du Illustrert Vitenskap eller?

Det er mange tolkninger, men jeg vet i hvert fall hva jeg har sett, og toilket.

Går utifra at du selv har studert astrologi? Vet du hva venus konjunksjon mars betyr?

Det har vært mange kjente astrologer opp gjennom årene, men det er irrelevant.

Nei det er på ingen måte umulig å dokumentere dette vitenskapelig. Vet du egentlig hva vitenskap er? Alt du trenger er prediksjoner som faktisk lar seg teste.

Nei, jeg har studert naturvitenskap og jobber som forsker på UiO. 

Jeg vet ikke hva det betyr. Jeg vet heller ikke hva "ds(1!e_:d^okankedaeac", eller annet tull betyr.

• Liker 1
Gjest Aniita
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært mange kjente astrologer opp gjennom årene, men det er irrelevant.

Nei det er på ingen måte umulig å dokumentere dette vitenskapelig. Vet du egentlig hva vitenskap er? Alt du trenger er prediksjoner som faktisk lar seg teste.

Nei, jeg har studert naturvitenskap og jobber som forsker på UiO. 

Jeg vet ikke hva det betyr. Jeg vet heller ikke hva "ds(1!e_:d^okankedaeac", eller annet tull betyr.

Heheh :) hahah hohhoho hohohoho hhuihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ok!!!!

Gi meg fødselsdatoen din, tid og sted, jeg kan gjøre en KORT intro av hvem du er. (gidder ike bruke timesvis på en ikketroer)

AnonymBruker
Skrevet

Gi meg fødselsdatoen din, tid og sted, jeg kan gjøre en KORT intro av hvem du er. (gidder ike bruke timesvis på en ikketroer)

Nei takk. Jeg har litt kaffegrut igjen i koppen min.

• Liker 1
Gjest Aniita
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Jeg har litt kaffegrut igjen i koppen min.

her tilbyr jeg gratis tjeneste, og du vil ikke?

AnonymBruker
Skrevet

her tilbyr jeg gratis tjeneste, og du vil ikke?

Dritt er også gratis. Det lå faktisk en utenfor porten inn i bakgården vår. Jeg plukket heller ikke opp den.

• Liker 2
Gjest Aniita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dritt er også gratis. Det lå faktisk en utenfor porten inn i bakgården vår. Jeg plukket heller ikke opp den.

Trodde du var mann, jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Har selv stor tro på horoskop. Sendte inn til spådommen og venter forsatt på svar derfra, er to uker siden no.

Hadde vert så fint å få et personlig horoskop....

Anonymkode: 58581...cd1

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Aniita skrev:

Kan du ta meg? 😄 23.06.97. 14: 25. Lillehammer.

Anonymkode: 04914...321

Skrevet

Astrologi er vel ikke bare horoskop, spådommer og alternative bevegelser?

Astrologi er jo også en vitenskap som omhandler verdensrommet, stjerner og planeter. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stjernetegn i Skytten, og måne og ascendant i Løven og det passer meg veeldig bra. Også hvilke hus planetene ligger i. Jeg har både sol tegnet og pluto i 7. hus (huset for ekteskap/kjærlighet) og det å ha sol tegnet der betyr at man identifiserer seg veldig mye med forholdet sitt/kjærlighetslivet. At det er noe av det viktigste i livet. Det stemmer veldig nøyaktig med meg. Og de fleste andre plasseringer også.

Anonymkode: e9e2c...8c8

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Astrologi er vel ikke bare horoskop, spådommer og alternative bevegelser?

Astrologi er jo også en vitenskap som omhandler verdensrommet, stjerner og planeter. 

Eh, nei? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...