Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har søkt på medisinstudiet til høsten, og lurte litt på hvordan medisinstudentene er ved NTNU?  

Anonymkode: f20f5...78b

AnonymBruker
Skrevet

Veldig forskjellige! Mange er engasjerte i enten en av studieforeningene, på Samfundet eller i NTNUI. Bra sosialt miljø som er variert og de fleste finner noen de passer godt med. 

I min tid var det godt miljø hvor folk hjalp hverandre, delte gode tips og triks, og var interessert i å bidra. Noen er jo såklart alltid mindre fellesskapsrettet enn andre, men generelt trivelig studentmiljø :)

Anonymkode: ea6cb...828

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har søkt på medisinstudiet til høsten, og lurte litt på hvordan medisinstudentene er ved NTNU?  

Ingen av de du skal gå med har vært medisinstudenter før, så umulig å si noe om hvordan de vil være.

Anonymkode: 4313e...916

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de du skal gå med har vært medisinstudenter før, så umulig å si noe om hvordan de vil være.

Det vet du ikke. Det kan være at en student var tidligere medisinstudent, og søkte på nytt igjen etter noen år...

Anonymkode: 8d4c5...458

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du ikke. Det kan være at en student var tidligere medisinstudent, og søkte på nytt igjen etter noen år...

Anonymkode: 8d4c5...458

Er ikke så veldig relevant for tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS lurte på hvordan de som er der er, ikke de som ikke har begynt ennå. 

Ikke lek smart. Lær deg å lese. Bidra konstruktivt til debatten.

Anonymkode: d9f41...6a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS lurte på hvordan de som er der er, ikke de som ikke har begynt ennå. 

Ikke lek smart. Lær deg å lese. Bidra konstruktivt til debatten.

Okei! Tenkte det var snakk om de TS vil gå sammen med. Men du tror altså det gjelder de som vil gå i 2. klasse og høyere TS mener.

Jeg studerte ikke medisin ved NTNU men en annen plass i Norge. Det var ganske vanlige folk. Stort sett alle var greie, virker ganske normale. Kanskje litt under snittet utadvendte, men ikke så veldig mye. Mye mer vanlige» på alle mulige måter enn kanskje mange tror.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei! Tenkte det var snakk om de TS vil gå sammen med. Men du tror altså det gjelder de som vil gå i 2. klasse og høyere TS mener.

Jeg studerte ikke medisin ved NTNU men en annen plass i Norge. Det var ganske vanlige folk. Stort sett alle var greie, virker ganske normale. Kanskje litt under snittet utadvendte, men ikke så veldig mye. Mye mer vanlige» på alle mulige måter enn kanskje mange tror.

Jeg tror absolutt ingenting, forholder meg bare ordrett til det TS sa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror absolutt ingenting, forholder meg bare ordrett til det TS sa.

Men de som er der, det er jo nettopp de som kommer til begynne på 2. året og oppover til høsten!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de som er der, det er jo nettopp de som kommer til begynne på 2. året og oppover til høsten!

Ikke nødvendigvis. Det finnes en rekke unntak fra dette.

TS spurte om hvordan de som er der er, hvorfor svarer du da som at det ikke er mulig å svare på dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her! Takk for svar, jeg tenkte på de som er der nå ja, skjønner jo selv at man ikke kan svare på hvordan de som begynner der til høsten kommer til å være:)

Hyggelig at dere tar dere tid til å svare meg da, er bare litt nervøs og usikker på hvordan studiemiljøet og de eldre studentene kommer til å være. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en del som har gått der. De er hyggelige og normale folk. Hilsen lærer i venneflokk med masse leger 

Anonymkode: 87d02...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...