Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom over en annonse for en nydelig romper til baby og lurer på å kjøpe denne. Den er pent brukt, kjønnsnøytral, og har et retro preg som jeg ser for meg er vanskelig å finne lik/lignende. Jeg lever studentlivet og har ingen planer om å få barn i nærmeste fremtid.

Er det rart å kjøpe dette babyplagget for å ha det liggende i 5+ år?

Anonymkode: 24063...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom over en annonse for en nydelig romper til baby og lurer på å kjøpe denne. Den er pent brukt, kjønnsnøytral, og har et retro preg som jeg ser for meg er vanskelig å finne lik/lignende. Jeg lever studentlivet og har ingen planer om å få barn i nærmeste fremtid.

Er det rart å kjøpe dette babyplagget for å ha det liggende i 5+ år?

Anonymkode: 24063...592

Ja

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart, men bare fordi jeg synes det er ikke det en fasit. 

Kjøp den om du vil og ønsker! 

Anonymkode: 499bf...462

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rart og veldig spesielt. hva om du aldri får barn ?

Anonymkode: 49a58...0bb

Skrevet

Jeg har barn på 1 år og vurderer å kjøpe klær jeg finner som passer om 2-3 år. Fordi det er god deal eller fine klær. Men tar meg selv i det, ikke sikkert jeg liker de klærne om noen år. Eller så blir de bare liggende. Har klær jeg skulle vente på at hun vokste inn i som jeg glemte av, og plutselig ble de for små 🙈

Jeg ville ikke kjøpt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den. Jeg fikk barn i fjor, men kjøpte faktisk et par strikkede babytøfler for 5-6 år siden fordi jeg syntes at de var så søte. Hadde ingen planer om barn den gangen, men de kom godt med til slutt :ler:

Anonymkode: e7228...b96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så dumme svar, kjøp den ts! Som du sier selv, kanskje du aldri finner en lignende? Ville heller angret på at jeg kjøpte den enn at jeg ikke kjøpte den. Det er ikke rart, jeg syns tvert imot det er vakkert.

Anonymkode: ef263...7c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den. Jeg har gjort det, og bodyen ble brukt noen år senere. Jeg hadde ikke babyplaner da jeg kjøpte den; jeg tror ikke engang jeg hadde type. Jeg kjøpte den bare fordi den hadde et spesielt motiv som ikke er så lett å få tak i, og slo til da jeg hadde muligheten.

Anonymkode: c5de2...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Drit nå i hva andre tenker, kjøp den om DU vil 😊 

Anonymkode: 2c381...db7

AnonymBruker
Skrevet

Syntetiske stoffer holder seg ikke så bra med tiden. Kan miste elastisiteten eller få de hvite trådene som stikker ut. Ville ikke kjøpt. 

Anonymkode: 71154...419

AnonymBruker
Skrevet

Ja 😅 virker som du har en sterk barneønske som du selv ikke tenker så mye på. 

Det er ingen som kjøper baby klær og la det ligge i 5+ år. 

Anonymkode: 7a2cf...f27

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt poenget med å kjøpe noe som du kanskje kan få bruk for om 5 år pluss.

Du skriver selv du er student. Da har du sikkert nok av andre ting som du vi ha langt mer nytt av å bruke pengene dine på. Det er ikke engang sikkert at plagget vil holde seg, eller at du fremdeles vil like det om du en gang kommer i posisjon at du faktisk kan bruke det.

Slike klær kommer med jevne mellomrom. Samme er med klær på tilbud til de minste. Det er alltid tilbud på noe.

Du handler vel ikke inn andre ting som du kanskje kan få bruk for i framtiden? 

Man trenger heller ikke å kjøpe inn ting kun fordi man liker å se på det. Da blir det fort temmelig fullt i heimen.

Spar heller pengene og plassen.

Anonymkode: 502d7...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...