Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første skatteoppgjøret er ferdig, men det kom ikke noe svar til meg. Jeg regnet egentlig med at mitt oppgjør ikke ville komme før i oktober, men siden jeg ikke hørte noe, så tenkte jeg at jeg var heldig likevel. Men siden det verken kom brev eller penger tenkte jeg at jeg fikk ringe likningskontoret og spørre.

Dama jeg snakket med der kunne se at brevet ikke var sendt, men kunne ikke forstå hvorfor. Det skulle jo ha vært sendt ut en uke før, så det var rart. Jeg er kanskje litt sær, jeg liker å få ting skriftelig, men nei, hun trengte ikke å sende meg noe brev, for hun kunne fortelle meg hva som sto i det.

I går dukket plutselig min manns brev opp i posten, men mitt har enda ikke dukket opp. Kan de virkelig nekte å sende meg det brevet som skulle ha kommet før skatteoppgjøret? Det er kanskje teit å klage over et brev som ikke dukker opp, men når de kan se at det ikke er sendt og heller ikke vil sende det når jeg ber om det, så må det være både svikt i rutiner og dårlig kundebehandling. På et vis synes jeg at jeg bør påpeke det overfor dem. Eller?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ringt å klagd. Å jeg hadde krevd å få det sendt til meg sporenstraks. De kan ikke nekte å sende det ut.

Prøv å ring en gang til.. Eller har du kanskje fått ordnet opp i dette nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...