AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Fysen er full, så kan ikke bake opp kake og boller. Huset er vasket, skittentøyskurven er tom. Så venter liksom kun på at babyen skal komme. Er energisk og "sprek", men bekkenet gir beskjed dersom jeg er for aktiv, og føtta er litt ømme pga alt vannet. Men utenom det, så er det veldig kjedelig å være så passiv. De andre gangene har jeg ikke gått og ventet på denne måten, og jeg synes det er så kjedelig 😐 Anonymkode: 87cac...f33
Lissygloss Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Sist gang hadde jeg bare en uke fri før baby kom, men jeg sov mye, så på serier og slappet av. Spiste god mat. Prøvde å ha gjøremål hver dag slik at dagen gikk litt fortere. Plutselig skjer det
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Holdt på å kjede meg halvt ihjel den siste uken før fødsel, huset var vasket hundre ganger, alt var kjøpt inn, fryseren var stappfull og alle var på jobb. Satt og tenkte at babyen måtte komme bare sånn at jeg fikk noe å gjøre, og plutselig så fikk jeg jo veldig mye å gjøre. Jeg sov alt jeg kunne og så alt for mye Kardashians men det blir lenge til neste gang du kjeder deg så mye så prøv å nyt det mens du kan. Og få gjort alt sånn du tenker du kan utsette til baby kommer, for det blir ikke gjort. Jeg tenkte for eksempel å vente med å impregnere flisene på badegulvet pga kjemikaliene, men de flisene venter fortsatt for å si det sånn. Anonymkode: 55ad0...650
Thea82 Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 Jeg lurer på det samme;) går ut i permisjon om litt over to uker, og lurer veldig på hvordan jeg skal få tiden til å gå. Mine planer så langt: - ordne ferdig barnerommet (kun småting igjen) - pakke fødebag - rydde i alt jeg kommer over av skap og skuffer (starter med mitt klesrom...) - ordne litt i hagen om formen er ok - Se game of thrones (samboer liker ikke den serien, så vi har bare sett første sesong) 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Hus og vegger er vasket, har ingen fliser som skal fikses 😅 Føler jeg har gjort alt.. Skal gjøre noe så spennende som å prøve en ny oppskrift til kyllinggryte i dag.. Eneste som gjenstår er å ta på dynetrekk og laken til babyen, men vil ikke gjøre det før ting begynner... Vil jo ikke at det skal ligge og støve. Men det tar 2 min 😜 Anonymkode: 87cac...f33
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Gå tur, sykle, tren styrke. Ikke særlig mye tid til det de første ukene etter at baby kommer. Anonymkode: fe422...770
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Skrevet 15. juli 2020 Bake brød, teste ut nye oppskrifter? Anonymkode: 6d34f...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå