myagi Skrevet 8. juli 2005 #1 Skrevet 8. juli 2005 Grunnen til at jeg spør er at jeg skulle bestille noe derfra nå, og da så jeg denne beskjeden: I hereby acknowledge that I have read and understood the policies set forth by Essential Day Spa. I understand that I am responsible for the payment of duties/taxes charged to the parcel by customs or my governing body Følte liksom ikke at jeg har sett den før. tilleggsspørsmål: jeg har egentlig tenkt å bestille fire ting, de kommer på 115 CAD, bør jeg dele det opp jeg skal jeg satse på at det går greit?
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #2 Skrevet 8. juli 2005 Nå er det lenge siden jeg har bestilt der, men jeg tror noe slikt alltid har stått, selv om de skriver ned verdien. Ang. pakken, ville nok jeg delt bestillingen opp i to.
myagi Skrevet 8. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2005 Jeg kunne liksom ikke huske at jeg har krysset av i en boks som sto ved siden av denne teksten hvor det sto I agree. Jeg har sikkert gjort det, det har bare gått meg hus forbi.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #4 Skrevet 8. juli 2005 Jeg kunne liksom ikke huske at jeg har krysset av i en boks som sto ved siden av denne teksten hvor det sto I agree. Jeg har sikkert gjort det, det har bare gått meg hus forbi. Dét kan jeg ikke huske å ha sett, nei. Tar du sjansen uansett? Fortell i så fall hvordan det gikk, da.
Shoegal Skrevet 8. juli 2005 #6 Skrevet 8. juli 2005 bestilte derfra for ca 3 uker siden, for ca samme beløpet som trådstarter(115 CAD). de skrev ned verdien, og jeg tror de gjorde det automatisk - men for sikkerhets skyld skrev jeg en beskjed på bestillingen der jeg spurte om de ville være så snille å skrive ned verdier pga høy moms/toll i norge. konklusjon; tror de skriver ned uansett, men du taper jo ingenting på å be dem om å gjøre det
Gjest Daniella_ Skrevet 12. juli 2005 #8 Skrevet 12. juli 2005 Håper da virkelig ikke de har sluttet å skrive ned verdien. Men, det var i hvertfall litt betryggende å høre her at det har gått fint for de som ar bestilt i det siste. <_<
Tigi Skrevet 12. juli 2005 #9 Skrevet 12. juli 2005 De skriver ned verdien om du ber dem om det (og ofte ellers også). Meldingen er bare for å sikre seg og fraskrive seg alt ansvar, slik at ikke mottakerene kan saksøke dem eller kreve noe av dem i ettertid, om det viser seg at tollmyndighetene i det landet de sender til likevel stopper den i tollen eller har spesielle avgifter som må betales som ikke EDS vet om.
Gjest Daniella_ Skrevet 12. juli 2005 #10 Skrevet 12. juli 2005 De skriver ned verdien om du ber dem om det (og ofte ellers også). Meldingen er bare for å sikre seg og fraskrive seg alt ansvar, slik at ikke mottakerene kan saksøke dem eller kreve noe av dem i ettertid, om det viser seg at tollmyndighetene i det landet de sender til likevel stopper den i tollen eller har spesielle avgifter som må betales som ikke EDS vet om. ← Godt å høre.
Arwen Skrevet 22. juli 2005 #11 Skrevet 22. juli 2005 Jeg ba om det sist og da gjorde de det ikke, noen måneder siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå