Gå til innhold

Hva tenker dere om urinaler.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om gutter flest bryr seg eller ikke om andre ser pikken din når du bruker urinalen. Er det slik at gutter flest prøver å skjule den når de bruker urinal, eller er det flere der ute som meg som ikke kunne brydd seg mindre om de ved siden av ser pikken din.

Er ikke blotter, og vil ikke si at jeg prøver å være stolt av pikken min eller no, så ikke noe sånt. Men har ikke noe imot at andre ser den når jeg bruker urinalen. Jeg gjør iværtfall aldri noe innsats for å skjule den, holder ikke hånden foran eller snur meg vekk. Er jeg den eneste som er slik, er jeg rar, eller er dette normalt?

Og hva tenker andre gutter om slike som meg, som ikke gjør noe for å dekke meg til når jeg bruker urinal? Ser mange som enten snur seg inn i hjørnet, snur seg bort, og aldri skjønt helt greia. Er liksom bare en pikk, og er jo en guttedo, og alle har en, så ser ikke helt hvorfor det skal være så flaut om noen ser den. Min er jo liten, men kunne ikke brydd meg mindre.

Bare sånn av ren nysgjerrighet at jeg spør, ikke meningen å være pervo. Bare nysgjerrig hva andre gutter tenker om dette.

Anonymkode: 57074...30e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinaler er heslige greier. Velger heller å slå lens utendørs. 

• Liker 1
Skrevet

Man må jo aktivt søke etter kuken med blikket for å se den, og det er en uskrevne regel om at man ikke gjør det. 

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg besøker urinalen for å pisse. Ser ikke på andre, og er indifferent til hvorvidt andre ser på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Mange sliter med å pisse når noen ser på. Det er nok derfor noen snur seg litt bort. Og jeg må si meg enig med brukeren over her som skriver at man ikke ser på andres pikker når man er på et urinal. 

Anonymkode: e9a7f...39f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De med liten skjuler. De med stor skjuler ikke.

Det er bare å observere urinalene så ser du hvem som er på toppen av det sosialet hierarkiet og hvem som er på bunn.

Anonymkode: ffb4c...b13

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare å observere urinalene så ser du hvem som er på toppen av det sosialet hierarkiet og hvem som er på bunn.

Stirrer du mye på andres peniser når du står og pisser? 

Jeg kan ærlig si at jeg aldri har sett størrelsen til andre menn ved urinalen. Dessuten, hvem faen går dit med full ereksjon? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Man må jo aktivt søke etter kuken med blikket for å se den, og det er en uskrevne regel om at man ikke gjør det. 

Hmm, mulig det er en uskreven regel, men jeg opplever det heller stikk motsatt, at de fleste sjekker av nysgjerrighet. De fleste jeg har møtt ved urinaler, eller som vasker hendene har glyttet bort og ned, så tror nok det er veldig vanlig at mange «bryter» denne reglen av ren nysgjerrighet. Sikkert mange der ute som liker å sammenligne seg, eller hva grunnen måtte være for å sjekke ut pikken til andre. Rart, men det skjer.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, jeg har en ganske liten en, men har aldri følt noe behov for å skjule den eller gjemme meg bort. 

Personlig mener jeg penisstørrelse ikke burde ha noe å si for sosial status. Tenker man må ha ganske lite interessant i livet sitt om størrelse på pikken er det viktigste.

53 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Dessuten, hvem faen går dit med full ereksjon? 

Det høres veldig vanskelig ut, hvorfor skal man få boner av å gå på do.

Ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker ikke urinaler. Tenker ikke noe spesielt om dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker heller ikke urinaler, så jeg tenker ikke noe spesielt om de. Men liker de nok ikke, nei.

Urinal Soap GIF | Gfycat

Anonymkode: 5fc65...9f2

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm, mulig det er en uskreven regel, men jeg opplever det heller stikk motsatt, at de fleste sjekker av nysgjerrighet. De fleste jeg har møtt ved urinaler, eller som vasker hendene har glyttet bort og ned, så tror nok det er veldig vanlig at mange «bryter» denne reglen av ren nysgjerrighet. Sikkert mange der ute som liker å sammenligne seg, eller hva grunnen måtte være for å sjekke ut pikken til andre. Rart, men det skjer.

Det høres veldig vanskelig ut, hvorfor skal man få boner av å gå på do.

Ts

Merkelig. Jeg har aldri opplevd det. Har derimot hatt meget mange interessante samtaler - det er et must på byen. 

Angående det med ereksjon: Alle menn vet at hvordan en penis er som slapp ikke er representativt for størrelsen som stiv. Dermed er det jo nytteløst å stirre på hverandre i urinalen for å sjekke størrelse om man ikke er erigert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Merkelig. Jeg har aldri opplevd det. Har derimot hatt meget mange interessante samtaler - det er et must på byen. 

Mulig jeg bare møter merkelige folk ved urinalen, skal jeg overdrive litt har jeg vel i 9/10 tilfeller opplevd at den ved siden av meg har sett ned og sjekket. Aner ikke hva med meg som får folk til å sjekke ut pølsa mi, kanskje det er fordi jeg ikke gjør noe spes for å skjule den, så da er det enkelt å glytte bort, ikke vet jeg. 

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Angående det med ereksjon: Alle menn vet at hvordan en penis er som slapp ikke er representativt for størrelsen som stiv. Dermed er det jo nytteløst å stirre på hverandre i urinalen for å sjekke størrelse om man ikke er erigert.

Sant, men tror gutter eller mannfolk flest er simple når det kommer til å booste egoet. Selv om slapp tilstand ikke sier mye, tror jeg det er mange som får boostet egoet sitt av at de er shower og ikke grower. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg er "old school" urinalbruker, og pisser back hand, så handa mi skjuler tisseluren for kikkere.

Men er det ett sted i verden man skal stå med ryggen rak og løftet blikk, så er det ved urinalen.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Stirrer du mye på andres peniser når du står og pisser? 

Jeg kan ærlig si at jeg aldri har sett størrelsen til andre menn ved urinalen. Dessuten, hvem faen går dit med full ereksjon? 

Kjæresten min sin penis er veldig liten når den er slapp. Men blir tjukk og passe lang når den er erigrert 

Anonymkode: 79802...880

AnonymBruker
Skrevet

Det tenker jeg aldri over. Trur jeg hadde lagt veldig godt merke til om noen prøvde å se på penisen min. Det er vanskelig å skjule.

Anonymkode: 4baec...30b

Skrevet

Å stå ved siden av andre menn og pisse er noe som er kul umulig i min verden. Alle intime comfprtsoner er forstyrra, og å late vannet er en såpass privat affære at jeg styrer unna. Har prøvd, men funker ikke. Ikke!

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker heller ikke urinaler, så jeg tenker ikke noe spesielt om de. Men liker de nok ikke, nei.

Urinal Soap GIF | Gfycat

Anonymkode: 5fc65...9f2

Denne er så lei at hele linken må med. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=0-OYM7AhW7Q

Anonymkode: e9a7f...39f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...