AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Dette har jeg aldri fortalt noen eller snakket høy om, men hva er galt med meg? Hver gang etter sex føler jeg meg skitten, kvalm, og en haug med negative følelser jeg ikke selv forstår egentlig. Føler meg ikke bra. Det er perfekt under sexen, men ikke etterpå. Jeg har alltid holdt det for meg selv, synes det er rart, uvanelig og har ikke lyst å snakke med noen om dette. Jeg har tenkt mye på dette i det siste, og jeg lurer på om det kan ha skjedd meg noe som jeg har fortrengt? Forstår ikke hvorfor jeg er sånn. Har hørt om folk som har glemt ting som har skjedd med dem, og fått tilbake minnene mange år senere i livet. Jeg tenker hvordan går det ann å fortrenge en stor ting som har skjedd deg? Jeg er bare redd for at det skal ha hendt meg noe som jeg ikke husker, kanskje i fylla eller noe. Jeg håper virkelig ikke det. Er det noen her som vet hva som feiler meg? Har dere vært i samme eller lignende situasjon selv? Jente, 24 her. Tusen takk for svar. Anonymkode: 6ca16...360
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg aldri fortalt noen eller snakket høy om, men hva er galt med meg? Hver gang etter sex føler jeg meg skitten, kvalm, og en haug med negative følelser jeg ikke selv forstår egentlig. Føler meg ikke bra. Det er perfekt under sexen, men ikke etterpå. Jeg har alltid holdt det for meg selv, synes det er rart, uvanelig og har ikke lyst å snakke med noen om dette. Jeg har tenkt mye på dette i det siste, og jeg lurer på om det kan ha skjedd meg noe som jeg har fortrengt? Forstår ikke hvorfor jeg er sånn. Har hørt om folk som har glemt ting som har skjedd med dem, og fått tilbake minnene mange år senere i livet. Jeg tenker hvordan går det ann å fortrenge en stor ting som har skjedd deg? Jeg er bare redd for at det skal ha hendt meg noe som jeg ikke husker, kanskje i fylla eller noe. Jeg håper virkelig ikke det. Er det noen her som vet hva som feiler meg? Har dere vært i samme eller lignende situasjon selv? Jente, 24 her. Tusen takk for svar. Anonymkode: 6ca16...360 Tror dette er et ganske vanlig fenomen. Jeg som mann har ofte følt det samme, både etter onanering og sex. Muligens kan det ha noe med den protestantiske og pietistiske arven som fortsatt henger igjen i samfunnet, om at seksualitet er noe som forbindes med synd og skam. Noe urent og skittent. Det er min teori, og slik jeg har forklart følelsene overfor meg selv. Anonymkode: 220d7...c88
Bamseklemmer Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har det motsatt å kjenner meg flere kilo lettere for hver gang, nesten sånn lykkerus for å ha gitt en kvinne nytelse og glede. Men jeg føler ingen skam, fordi jeg har ingen grunn til det, men det kommer sikkert av at jeg gir blaffen i hva folk sier, og heller beskytter hun som gav meg nytelselsen og gleden. Så er jeg flink å spørre i ettertid om hvordan hun har det😘😍
Sørlandsjenta02 Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg aldri fortalt noen eller snakket høy om, men hva er galt med meg? Hver gang etter sex føler jeg meg skitten, kvalm, og en haug med negative følelser jeg ikke selv forstår egentlig. Føler meg ikke bra. Det er perfekt under sexen, men ikke etterpå. Jeg har alltid holdt det for meg selv, synes det er rart, uvanelig og har ikke lyst å snakke med noen om dette. Jeg har tenkt mye på dette i det siste, og jeg lurer på om det kan ha skjedd meg noe som jeg har fortrengt? Forstår ikke hvorfor jeg er sånn. Har hørt om folk som har glemt ting som har skjedd med dem, og fått tilbake minnene mange år senere i livet. Jeg tenker hvordan går det ann å fortrenge en stor ting som har skjedd deg? Jeg er bare redd for at det skal ha hendt meg noe som jeg ikke husker, kanskje i fylla eller noe. Jeg håper virkelig ikke det. Er det noen her som vet hva som feiler meg? Har dere vært i samme eller lignende situasjon selv? Jente, 24 her. Tusen takk for svar. Anonymkode: 6ca16...360 Jeg har aldri følt meg skitten etter sex. Da har jeg alltid følt at jeg har gjort noe fint for en annen person. Har derimot følt meg skikkelig skitten hvis noen har spandert masse drikke og sånn på meg, og så har jeg gått hjem med en annen. En gang gikk jeg faktisk innom han med en unnskyldning og en BJ på vei hjem fra han jeg valgte i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå